Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Åoje, Heskey startar for Aston Villa. Synd det, Tottenham! 5-0, fire mål og ein assist frå Heskey.

 

Og Bale vs Hutton! Haha!

 

Akkurat den der gruer jeg meg litt til, Hutton er enormt klønete og veldig aggressiv i taklingene i tillegg til at det spekuleres i at han fortsatt er sur fordi Spurs ikke satset på ham. Det ryktes at det var dop i bildet og at det var grunnen til at han aldri tok neste skritt...

 

Det kan eg forstå. Hutton er ein gris, og skadene er aldri langt unna når han spelar. Samtidig er han blant PLs dårlegaste høgrebackar, så Bale kan leike seg om han spelar som han er ein tidel så god som han er på sitt beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åoje, Heskey startar for Aston Villa. Synd det, Tottenham! 5-0, fire mål og ein assist frå Heskey.

 

Og Bale vs Hutton! Haha!

 

Akkurat den der gruer jeg meg litt til, Hutton er enormt klønete og veldig aggressiv i taklingene i tillegg til at det spekuleres i at han fortsatt er sur fordi Spurs ikke satset på ham. Det ryktes at det var dop i bildet og at det var grunnen til at han aldri tok neste skritt...

Hutton har jo rykte på seg for å være glad i en fest eller to, så vidt jeg har skjønt. Men at det skulle være dop involvert er urovekkende. Var det snakk om flere ganger?

 

Altså, det er jo bare rykter men skal man tro på de (ryktene) så dreier det seg om at han som du sier var/er glad i en fest og da ofte med kokain involvert.

Lenke til kommentar

Kan forresten legge til en litt morsom sak om Hutton, husker da jeg var på WHL en gang og var på vei til en pub etter kamp mellom Spurs og Liverpool. Akkurat da vi passerte utkjørselen fra spillerparkeringen kom det to biler. Den første var en svart Bentley med sotete ruter, Gerrard satt i baksetet og hadde privatsjåfør, den andre var en superpimpet, senket, helt hvit Land Rover (jeps hvite felger også), i den satt Hutton med capsen på snei og pumpet på med yo-yo-musikk hehehe. Største wiggah’n evah! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan forresten legge til en litt morsom sak om Hutton, husker da jeg var på WHL en gang og var på vei til en pub etter kamp mellom Spurs og Liverpool. Akkurat da vi passerte utkjørselen fra spillerparkeringen kom det to biler. Den første var en svart Bentley med sotete ruter, Gerrard satt i baksetet og hadde privatsjåfør, den andre var en superpimpet, senket, helt hvit Land Rover (jeps hvite felger også), i den satt Hutton med capsen på snei og pumpet på med yo-yo-musikk hehehe. Største wiggah’n evah! ;)

Haha, Hutton er blåst.

Lenke til kommentar

Tviler. Tror på U som best mulig utfall. Vi har enda ikke vunnet en kamp uten Arteta på banen. Midtbanen holder ikke sammen uten ham. Synderen her er Ramsey. Vi så hvor mye bedre vi spilte etter at han gikk av i går. Ikke løper han tilbake og ikke er han kreativ. Ei heller er han er stabilisator.

 

Forsvaret vårt må også heve seg mange hakk

Lenke til kommentar

Nei. Ramsey starter garantert. Uansett hvor svakt han spiller så får han nye sjanser av Wenger. Spesielt siden vi ikke har noen særlige alternativer. Ox blir kastet innpå når vi trenger mål.

 

on Aaron Ramsey…

He was unlucky with the first booking, it was a good tackle. It is part of learning your job, you have to deal with all kinds of situations and he will do that. He is very strong mentally and is going through a difficult period at the moment. But he will come off that stronger.

Lenke til kommentar

WBA er ikke et godt hjemmelag, men vi må møte opp, ikke bare tro at vi har allerede tatt de tre poengene.

 

Håper på denne midtbanen: Coq-Song-Rosicky

 

Hvem skal da spille høyreback? Jenk? Vil heller ha Le coq der ute.

 

Jenkinson på høyreback med Coquelin på midtbanen er sterkere enn Coquelin på høyrebacken og Ramsey på midten.

Lenke til kommentar

WBA er ikke et godt hjemmelag, men vi må møte opp, ikke bare tro at vi har allerede tatt de tre poengene.

 

Håper på denne midtbanen: Coq-Song-Rosicky

 

Hvem skal da spille høyreback? Jenk? Vil heller ha Le coq der ute.

 

Jenkinson på høyreback med Coquelin på midtbanen er sterkere enn Coquelin på høyrebacken og Ramsey på midten.

Helt enig her. Song, Coquelin og Rosicky kan være en fin midtbane. Jenkinson på back. Håper bare Djourou holder seg unna start-11.

Lenke til kommentar

WBA er ikke et godt hjemmelag, men vi må møte opp, ikke bare tro at vi har allerede tatt de tre poengene.

 

Håper på denne midtbanen: Coq-Song-Rosicky

 

Hvem skal da spille høyreback? Jenk? Vil heller ha Le coq der ute.

 

Jenkinson på høyreback med Coquelin på midtbanen er sterkere enn Coquelin på høyrebacken og Ramsey på midten.

Helt enig her. Song, Coquelin og Rosicky kan være en fin midtbane. Jenkinson på back. Håper bare Djourou holder seg unna start-11.

 

Djourou har da ikke vært så ille når han har spilt som midtstopper, men skjønner deg godt hvis du tenker på høyreback :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...