Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Håper jeg får mer støtte her inne enn jeg har gjort fra halve slekta i dag. Syntes "Gunners" som mellomnavn tok seg bra ut jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Gunners har fra Søndag av vært mitt mellomnavn ja.

 

Mulig det, men det kommer jo litt an på hva du heter fra før av :)

Lenke til kommentar

http://www.dexysden.co.uk/2012/05/arsenal-have-signed-vertonghen/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+UkFootballFinderMemberArticles+%28Dexy%27s+Den+-++The+UK%27s+%231+Football+Blog%29

 

Hvis det er sant så ser jeg ikke helt hva vi skal med ham. Midtstopperposisjonen er relativt full. Med mindre Djourou OG Squillaci sendes på hue og ræva ut. Men vi har også Miquel og Bartley i bakhånd. Skjønner ikke helt dette.

Lenke til kommentar

For å være ærlig ser jeg ikke helt hvordan Verthongen kan bli kjøpt inn, med mindre planen er å flytte han eller en av den andre forsvarsspillerene til Arsenal frem et lite hakk på banen. Verthongen er ofte den spilleren med desidert flest touch på ballen for Ajax og beveger seg ofte opp i midtbaneleddet. Om det er det som er planen i Arsenal betyr det vel at ryktene om M'Vila og Javi Martinez ikke blir noe av.

 

Jeg håper Podolski-kjøpet er det første av flere som kan føre Arsenal tilbake i tittelkampen neste sesong. Om Arsenal greier å kvalifisere seg for CL til og med 2014 bør de inneha en sterk forhandlingsposisjon når nye sponsorer kan komme på banen. Så vidt jeg har fått med meg går nåværende draktsponsorkontrakt med Fly Emirates og Nike ut sommeren 2014, og det bør være fullt mulig å få langt mer penger da enn de får for øyeblikket.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har fått med meg går nåværende draktsponsorkontrakt med Fly Emirates og Nike ut sommeren 2014, og det bør være fullt mulig å få langt mer penger da enn de får for øyeblikket.

 

Stemmer det her. Pdd. har vi kun 25% av de inntektene Manchester United og blant annet Liverpool drar inn på sponsorer alene. F.eks. så får vi £5M i året av Emirates mens Liverpool for £20M av Warrior. Temmelig drøyt.

Lenke til kommentar

PASION DE MULTITUDES ‏ @JavierPerez108

@Omar_Khalil_ @DmitryMD Vertonghen and M'Vila are so close you won't believe it. The other two still pre contracted

 

"The other two" som det snakkes om her er Holtby og Suarez (han på Anderlecht). Dersom noen tviler så er JavierPerez108 som regel svært pålitelig. Slik jeg har forstått det hvertfall.

Lenke til kommentar

Holtby er visstnok et kjempetalent. Han spiller på midtbanen for Schalke, men jeg har aldri sett ham spille.

 

Suarez har jeg heller aldri sett. Han er en kantspiller/spiss. Antagelig Arshavin sin erstatter dersom han kommer.

 

Tottenham har forøvrig visstnok offisielt lagt inn bud på Verthongen, så ikke bli overrasket om han drar dit i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...