Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diaby er syk og det kan hende han blir med i troppen.

Andre nyheter er at Pep har informert direktørene og de ansatte at han gir seg etter sesongen.

Ja, mulig med i troppen ja. Uansett betyr det at Ramsey starter. Får satse på at han ikke blir satt ut av benbrekkingsforsøkene til Stoke, samt kommentarene til Stoke fansen. Ingen tvil om at han vil bli buet på hver gang han har ballen og vil bli forsøkt drept.

Er det bekreftet at Pep har sagt det, eller er det bare de samme ryktene? Finner ingenting nytt

Lenke til kommentar

Oppskrytt trener. Jeg kunne også vunnet rubbel og bit med Barcelona og pengene til å kjøpe spillerene jeg vil.

Tviler på at Pep hadde klart å holde Arsenal innenfor topp 4 i 16 år på rad med begrensede midler og uten mulighet til å punge ut for Villa, Zlatan, Fabregas, Sanchez ++

Lenke til kommentar

Oppskrytt trener. Jeg kunne også vunnet rubbel og bit med Barcelona og pengene til å kjøpe spillerene jeg vil.

Tviler på at Pep hadde klart å holde Arsenal innenfor topp 4 i 16 år på rad med begrensede midler og uten mulighet til å punge ut for Villa, Zlatan, Fabregas, Sanchez ++

Sier meg enig med siste del av innlegget ditt.

At han er en oppskrytt trener er det dummeste jeg har hørt. Hele måten Barca har utviklet seg på siden 2008 er mye takket være Guardiola. At han kvittet seg med Ronaldinho, Deco og Eto'o var starten på det hele. Da ble klubben kvitt spillere som ikke passet inn i Pep sin filosofi (de var vel så opptatt av det utenfor banen..) og Barca bygde seg opp til å bli mye bedre i presset sitt og gjennvinningsfasen i tillegg til større kontroll over kampene med mer posession.

Selv om laget består av fantastiske spillere er det ingen selvfølge at man vinner trofeer. Det er det utallige eksempler på. Så den påstanden mange kommer med til f.eks City, Real, Barca osv om at hvem som helst kan lede dem og hente trofeer er på sitt beste kunnskapsløs.

• Liker 1
Lenke til kommentar

^ What he said.

Pep er en utrolig dytkig trener og det blir for enkelt å si at han er oppskrytt bare på grunn av at han har hatt en god spillerstall. At han har vunnet 13 av 16 mulige trofeer siden han tok over sier vel egentlig sitt.

Når det gjelder årets sesong er ikke semi i CL, 2. plass i La Liga, 2 supercuper, klubb-vm og gullballen til Messi så dårlig som folk vil ha det til. Personlig mener jeg det hadde vært fantastisk om han tok over etter Wenger.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Dyktig trener kombinert med spillere i sin beste alder og media-erklært verdens beste spiller som slår igjennom og trekker moralen til laget opp i skyene. Pep hadde alle forutsetninger for å lykkes, flere storlag som hadde en dalende kurve samtidig som han mønstret det soleklart beste laget både på papiret og i praksis. Det er likevel en enorm oppgave som han løste prikkfritt. Han er likevel ikke et geni og "verdens beste", eller han har ihvertfall ikke bevist det nå.

Lenke til kommentar

Uansett, jeg er veldig glad for at Cesc kom til et Barcelona som viste seg å være ustabilt. Jeg har egentlig ikke noe til overs for ham lenger. I et øyeblikk så sleikern ræva til Arsenal-supportere, i neste øyeblikk så kommer han med småstikk. Han er en dust, som forlot Arsenal skadeskutt, og det digger meg at laget hans ikke oppnådde en dritt i år, og at framtida hans nå er usikker.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo litt vanskelig å si. Spørs hvem som tar over. Denne Tito kan de umulig mene at skal lede laget neste sesong og fremover.

Det som er, er at Barca har et såpass sterkt lag at nesten uansett hvem som styrer dem så vil de få resultater. Ergo tror jeg de vil bli en force i mange år fremover. Helt til Messi legger opp.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo litt vanskelig å si. Spørs hvem som tar over. Denne Tito kan de umulig mene at skal lede laget neste sesong og fremover.

Det som er, er at Barca har et såpass sterkt lag at nesten uansett hvem som styrer dem så vil de få resultater. Ergo tror jeg de vil bli en force i mange år fremover. Helt til Messi legger opp.

Hvorfor ikke? Guardiola var selv ikke et opplagt valg når han fikk sjansen. Kontinuitet er nøkkelordet.

Jeg tror for øvrig Fabregas stortrives. Han får spille i hjembyen sin, med det man må kunne kalle barndomsvenner og han spiller på et av verdens beste lag. De aller fleste hadde nok vært fornøyd med det. Jeg er helt sikker på at han ikke blir gående troféløs så altfor lenge heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...