Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Barca kommer fortsatt dominere i 10 år til. Fabregas kommer til å ha skapet fullt.

 

Uansett, nå er vi avhengige av å vinne våre 3 neste eller at Chelsea taper finalen for å få CL neste år. Med mindre de tre lagene bak driter seg heftig ut den neste måneden

Vi har råd til en uavgjort selv om lagene bak oss vinner alle sine kamper.

 

Det kommer vel an på Newcastle? Om de vinner resten av sine kamper har de vel like mange poeng som oss om vi vinner våre siste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten glipp av meg der, ja. Det er fortsatt en relativt stor mulighet for at Chelsea ikke vinner CL og fjerdeplassen får CL neste år, men det er dumt å satse på det.

 

Ja, det er klart. Nå tror jeg dog personlig at Newcastle går på en smell eller to, men med den formen de er i kan de slå de fleste.

 

Fin Gervinho video forresten. Begriper ikke hvorfor han får så mye "stick" av diverse fans. Han er en trussel hver gang han utforderer og har et bedre (større!) fotballhode enn Walcott.

Lenke til kommentar

For øvrig skulle jeg egentlig brukt dagen til eksamensøving, så jeg benyttet et par timer til å lære meg enkel videoredigering. Jeg synes Gervinho fikk urettferdig mye kritikk etter innsatsen mot Chelsea så jeg lagde en liten kompilasjon av det han bidro med den drøye halvtimen han spilte. Personlig tror jeg han kan bidra stort de siste kampene denne sesongen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=AKE040eKyUM

 

Absolutt alle tips og konstruktiv kritikk tas imot med takk.

 

Syntes Gervinho går Walcott og Chamberlain en lang gang. Chamberlain tilbyr noe annerledes, men jeg syntes Gervinho er vår klart beste kantspiller. Er ikke alltid han lykkes, men i motsetning til Walcott så er han en spiller som nærmest alltid står frem og prøver å få til noe. Håper og tror at 12/13 sesongen blir langt bedre for Gervinho nå som han tilpasset seg den engelske ligaen og Arsenal. Forhåpentligvis vil han også ha bedre og mer stabile medspillere rundt seg og et nytt førstevalg på venstrekanten slik at han kan spille i sin beste posisjon.

 

Fin Gervinho video forresten. Begriper ikke hvorfor han får så mye "stick" av diverse fans. Han er en trussel hver gang han utforderer og har et bedre (større!) fotballhode enn Walcott.

 

Husker du var veldig kritisk i en periode til Gervinho, men hyggelig å se at du har snudd Benbjo :)

 

Walcott = en perfekt supersub, men jeg syntes han som oftest er en luksusspiller som egentlig ikke bidrar med noe offensivt såfremt ikke forholdene er meget beleilige..

Lenke til kommentar
Fin Gervinho video forresten. Begriper ikke hvorfor han får så mye "stick" av diverse fans. Han er en trussel hver gang han utforderer og har et bedre (større!) fotballhode enn Walcott.

 

Husker du var veldig kritisk i en periode til Gervinho, men hyggelig å se at du har snudd Benbjo :)

 

Walcott = en perfekt supersub, men jeg syntes han som oftest er en luksusspiller som egentlig ikke bidrar med noe offensivt såfremt ikke forholdene er meget beleilige..

 

Hmm, kritisk? Tja, kanskje det. Har vel vært noen episoder der han har irritert meg grenseløst ved å ta feil valg eller bomme, men dette gjelder jo 99% av alle fotballspillere til tider. Også RvP, spesielt i det siste.

 

Problemet med Walcott, og jeg vet jeg gjentar meg selv her, er at han er god når han har mye plass og mot trege backer. Mot lag som ligger lavt får han veldig sjeldent til en dritt. Han er en typisk kontringsspiller og passer ikke helt til pass-and-go spillet vårt. Blir ikke særlig trist om han velger å forlate oss til sommeren, så lenge vi får inn en erstatter.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Fin Gervinho video forresten. Begriper ikke hvorfor han får så mye "stick" av diverse fans. Han er en trussel hver gang han utforderer og har et bedre (større!) fotballhode enn Walcott.

 

Husker du var veldig kritisk i en periode til Gervinho, men hyggelig å se at du har snudd Benbjo :)

 

Walcott = en perfekt supersub, men jeg syntes han som oftest er en luksusspiller som egentlig ikke bidrar med noe offensivt såfremt ikke forholdene er meget beleilige..

 

Hmm, kritisk? Tja, kanskje det. Har vel vært noen episoder der han har irritert meg grenseløst ved å ta feil valg eller bomme, men dette gjelder jo 99% av alle fotballspillere til tider. Også RvP, spesielt i det siste.

 

Problemet med Walcott, og jeg vet jeg gjentar meg selv her, er at han er god når han har mye plass og mot trege backer. Mot lag som ligger lavt får han veldig sjeldent til en dritt. Han er en typisk kontringsspiller og passer ikke helt til pass-and-go spillet vårt. Blir ikke særlig trist om han velger å forlate oss til sommeren, så lenge vi får inn en erstatter.

 

Husker hvertfall du var mektig oppgitt til tider over Gervinho. Begynner jo å bli en stund siden så kan ikke huske alt heller :p

 

Trege backer som gir han mye rom er som regel når Walcott er på sitt beste, men til og med en treg back som ligger høyt og tett oppi kroppen hans vil han slite med. Perfekt som innbytter, men ærlig talt for £100k i uka så er han virkelig ikke verdt pengene.. kunne vært gull verdt å ha som supersub hvis han sa seg fornøyd med denne tilværelsen dog på rundt £80k i uka.

Lenke til kommentar

Har heller ikke lyst til å gi slipp på Walcott. Venter fortsatt på at han skal virkelig slå til over en hel sesong.

At han forlanger £100k i uka er rett og slett galskap. Gi han ikke en krone mer enn han har i dag, men gi han heller diverse bonuser dersom har presterer godt.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er hvorfor det ikke går å satse på det feteste bonussystemet i stedet. Vinner man så blir man best betalt, også fordeler man det på antall kamper spilt. Ja jeg er klar over at alle klubber opererer med bonuser, poenget mitt er at det burde være hoveddelen av lønna, ikke omvendt slik det er idag.

 

Det er vel omtrent bare fotball som gjenstår hvor spillerne tjener mer i fast lønn enn hva de gjør når de faktisk vinner noe. Fotballen har virkelig kjørt seg fast på dette området.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...