Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Det som virkelig er et lyspunkt ved årets sesongoppkjøring er Jack Wilsheres enorme fremgang og talent. Jeg er veldig sikker på at han blir en av verdens beste spillere om et par år. Han er 16 år og allerede i dag parkerte han Salgado så det holdt. Han var sterkere, raskere og mer teknisk enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Han har en utrolig lysende fremtid foran seg hvis ikke noe drastisk skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Dere kommer aldri til å få Alonso uansett, så dere kan bare jekke ned forhåpningene. Wenger driter seg ut om ryktene stemmer. £10m er rett og slett for lite.

Lenke til kommentar
Dere kommer aldri til å få Alonso uansett, så dere kan bare jekke ned forhåpningene. Wenger driter seg ut om ryktene stemmer. £10m er rett og slett for lite.

 

Ikke mange med store forhåpninger å jekkes ned her da, og etter hva jeg skjønner er Leverbassenget i pengelens og kjøpelyst, og dermed kunne trengt pengene.

Har personlig aldri tenkt at Alonso ville vært rett mann for Arsenal, og mener vi ikke nødvendigvis har bruk for han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kunne trengt pengene? Les. På tide vi begynner å gjøre som de tre klubbene foran oss; sette oss i stor gjeld (ikke at gjelden vår er liten fra før). Sånn er fotballen.

Lenke til kommentar
Kunne trengt pengene? Les. På tide vi begynner å gjøre som de tre klubbene foran oss; sette oss i stor gjeld (ikke at gjelden vår er liten fra før). Sånn er fotballen.

 

Pengene må Rafa skaffe tilbake ved senere spillersalg sier vel også at pengene må komme inn igjen fra noen andre spillere som blir solgt.

Kan vel like godt ble Alonso som hvilken som helst annen LP spiller ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det blir sannsynligvis Alonso også, men ikke for £10m. Planen til Rafa var å selge Alonso, kjøpe Barry og gå i pluss. Da tviler jeg på han lar Alonso gå for nesten halvparten av det Barry kostet.

Lenke til kommentar

Har tenkt til å kjøpe meg to Arsenal-drakter snart. En hjemmedrakt og en bortedrakt. Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg på hvem jeg skal ha bakpå :p

 

De det står mellom er basically:

 

19 - Wilshere

16 - Ramsey

8 - Nasri

12 - Vela

(14 - Walcott)

 

Trenger litt hjelp til å velge hvilke 2 jeg skal ha ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...