GrandMa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det som virkelig er et lyspunkt ved årets sesongoppkjøring er Jack Wilsheres enorme fremgang og talent. Jeg er veldig sikker på at han blir en av verdens beste spillere om et par år. Han er 16 år og allerede i dag parkerte han Salgado så det holdt. Han var sterkere, raskere og mer teknisk enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Han har en utrolig lysende fremtid foran seg hvis ikke noe drastisk skjer. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Wilshere har vært stor i Pre-Season. Av det jeg har sett av ham, så syntes jeg han har vært bedre en Nasri på kanten. Wenger planlegger å kjøpe Alonso btw. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Alonso hadde vært spennende. Har hvertfall rutine. Men blir han ikke for statisk? Er vel ikke så løpssterk så vidt jeg har fått med meg... Uansett, bedre enn Diaby hvertfall >_> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dere kommer aldri til å få Alonso uansett, så dere kan bare jekke ned forhåpningene. Wenger driter seg ut om ryktene stemmer. £10m er rett og slett for lite. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dere kommer aldri til å få Alonso uansett, så dere kan bare jekke ned forhåpningene. Wenger driter seg ut om ryktene stemmer. £10m er rett og slett for lite. Ikke mange med store forhåpninger å jekkes ned her da, og etter hva jeg skjønner er Leverbassenget i pengelens og kjøpelyst, og dermed kunne trengt pengene. Har personlig aldri tenkt at Alonso ville vært rett mann for Arsenal, og mener vi ikke nødvendigvis har bruk for han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kunne trengt pengene? Les. På tide vi begynner å gjøre som de tre klubbene foran oss; sette oss i stor gjeld (ikke at gjelden vår er liten fra før). Sånn er fotballen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Kunne trengt pengene? Les. På tide vi begynner å gjøre som de tre klubbene foran oss; sette oss i stor gjeld (ikke at gjelden vår er liten fra før). Sånn er fotballen. Pengene må Rafa skaffe tilbake ved senere spillersalg sier vel også at pengene må komme inn igjen fra noen andre spillere som blir solgt. Kan vel like godt ble Alonso som hvilken som helst annen LP spiller Endret 4. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det blir sannsynligvis Alonso også, men ikke for £10m. Planen til Rafa var å selge Alonso, kjøpe Barry og gå i pluss. Da tviler jeg på han lar Alonso gå for nesten halvparten av det Barry kostet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ser den, og tror vel ikke det blir noe av dette her. Nå ser ikke jeg det helt store i Barry heller jeg da, og skjønner ikke hvorfor akkurat han ble en av sommerens heteste overgangs saker. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Btw er Wilshere tatt opp til A-laget. Nummer 19 har han fått. Da blir det enten en Wilshere eller en Vela drakt på meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...irst-team+squad Se hva pre season gjør for unge spillere EDIT: er det mulig at du skriver det sekunder før meg? Endret 4. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen her som abonnerer på ArsenalTV Online? Har tenkt litt på å bli abonnent, så lurte på om noen har erfaringer osv.? Hvordan er det å se kamper gjennom ArsenalTV, er det bra bildekvalitet, gode kommentatorer? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Broren min som er Arsenal supporter gjør det, og ja det er kjempebra, bedre enn MUTV Online dersom alt det nye stoffet er widescreen i motsetning it MUTV Online. Masse masse highlights og alle pre season kamper er vel direktesendt der Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Høres bra ut, da får jeg vel registrere meg der snart. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har tenkt til å kjøpe meg to Arsenal-drakter snart. En hjemmedrakt og en bortedrakt. Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg på hvem jeg skal ha bakpå De det står mellom er basically: 19 - Wilshere 16 - Ramsey 8 - Nasri 12 - Vela (14 - Walcott) Trenger litt hjelp til å velge hvilke 2 jeg skal ha ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg sier: 12-Vela på hjemmedrakt og 19-Wilshere på bortedrakt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 _akkurat_ det jeg også tenker på Eneste som er litt kjipt er at Wilshere sannsynligvis ikke kommer til å spille noe særlig kommende sesong. Vela tror jeg får endel spilletid. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal ha Walcott på hjemmedrakten og så skal jeg vente litt med bortedrakten. Den spilleren som har spilt best av Wilshere, Ramsey, Nasri, Vela. skal havne på bortedrakta Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde også stemt for Vela og Wilshere. Wilshere vil vel få litt spilletid i Liga Cupen og FA Cupen tror jeg. Ellers ville jeg gått for Vela og Walcott. Vet ikke hva parentesen er for, men hvis det betyr at du har Walcott fra før i en eldre drakt, ville jeg gått for Nasri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå