Gjest medlem-140898 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Chelsea har virkelig funnet formen. Liker ikke helt det rett foran vårt møte med dem. Vel, vi har også gjort det relatvit greit på de siste 8 kampene... Endret 16. april 2012 av medlem-140898 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Arsenal drar tilbake til Malaysia igjen i sommer. Kult. Jeg drar til USA igjen som vanlig. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Banemannskapet på Emirates er kåret til PLs beste. Med god grunn spør du meg! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Szczesny, Sagna, Djourou, Vermaelen, Santos, Song, Arteta, Walcott, Rosicky, Benayoun, Van Persie Med Rosicky inn for Ramsey stiller vi sterkere enn vi gjorde mot Wolves. Tror dog det blir en tøff kamp mot sultne Wigan. 1-0. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det verste med denne kampen er at Arteta vart skada. Utan han er vi fucked mot Chelsea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Du må huske at en toppkamp er annerledes uansett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Chelsea kommer til å pisse på oss. Hele midtbanen faller sammen når Arteta ikke spiller. Når vi i tillegg har Ramsey som erstatter så har vi ikke sjans Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dere har uansett fordel. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Du må huske at en toppkamp er annerledes uansett. Ein toppkamp er nettopp det - ein toppkamp. Utan dine beste spelarar blir du såklart svekka, og utan Arteta fungerer ikkje midtbana til Arsenal. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ramsey må bort, mangler tempo som faen, slår mye feil, kan ikke skyte. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Arteta visstnok på krykker. Ikkje bra! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Faen. Stoke borte blir et helvete, men gruer meg minst like mye til Chelsea. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 *grøss* Ramsey for Arteta de neste 4 kampene som vi må vinne 3/4 av? Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Tviler jeg på. Chamberlain tar over. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Diaby tar nok over, iallfall frem til han blir skadet igjen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg uroer meg litt for van Persies form. Han begynner å minne meg om Fabregas når kontrakten hans begynte å løpe ut. Fortsatt klasse, men vel vitende om at han muligens skal spille for en annen klubb om noen måneder. Kan selvsagt være en formkurve, men jeg ser litt av det samme som hos Fab. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jepp, de siste kampene har det sett veldig ut som at han har hodet et helt annet sted. Mister vi topp 4, som ser rimelig sannsynlig ut, er han garantert vekk. Det er 40-60 nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Enig angående vP, virker som om han tenker på noe annet. Det ryktes på Twitter at Arteta har brekt ankelen.. :S Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det at RvP har en formdupp er faktisk positivt med tanke på kontraktfornyelse. Det er lett for en spiller som har holdt konstant toppform i lang tid å bli litt høy på seg selv. Nå vil han forhåpentligvis se at Arsenal er en klubb hvis både lag og fans støtter han gjennom dårlige såvel som gode tider. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vel, hvis formduppen skyldes at han skjønner at han må ta et valg snart er det overhodet ikke positivt. Depresjonen i spillergruppa etter Fabregas og Nasri-exiten, ga oss den dårligste seriestarten på lang lang tid. Tilstandene var kritiske, og spillerne ønsket seg vekk, hvilket ble reflektert ganske godt i starten av sesongen. Hvis Walcott og van Persie drar blir det garantert en ny knekk og jeg frykter et lag som svever midt på tabellen Med andre ord; vi er avhengie av nye spillere og lukrative kontrakter med spillerne vi allerede har, for å slå tilbake neste år. Dette er selvsagt bare tanker, og det er mulig van Persie ønsker å fortsette, men akkurat nå viser det seg verken på banen eller på papiret, derfor er det grunn til spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå