Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Chelsea har virkelig funnet formen. Liker ikke helt det rett foran vårt møte med dem.

Vel, vi har også gjort det relatvit greit på de siste 8 kampene...

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg uroer meg litt for van Persies form. Han begynner å minne meg om Fabregas når kontrakten hans begynte å løpe ut. Fortsatt klasse, men vel vitende om at han muligens skal spille for en annen klubb om noen måneder. Kan selvsagt være en formkurve, men jeg ser litt av det samme som hos Fab.

Lenke til kommentar

Det at RvP har en formdupp er faktisk positivt med tanke på kontraktfornyelse. Det er lett for en spiller som har holdt konstant toppform i lang tid å bli litt høy på seg selv. Nå vil han forhåpentligvis se at Arsenal er en klubb hvis både lag og fans støtter han gjennom dårlige såvel som gode tider.

Lenke til kommentar

Vel, hvis formduppen skyldes at han skjønner at han må ta et valg snart er det overhodet ikke positivt.

Depresjonen i spillergruppa etter Fabregas og Nasri-exiten, ga oss den dårligste seriestarten på lang lang tid. Tilstandene var kritiske, og spillerne ønsket seg vekk, hvilket ble reflektert ganske godt i starten av sesongen. Hvis Walcott og van Persie drar blir det garantert en ny knekk og jeg frykter et lag som svever midt på tabellen

Med andre ord; vi er avhengie av nye spillere og lukrative kontrakter med spillerne vi allerede har, for å slå tilbake neste år.

Dette er selvsagt bare tanker, og det er mulig van Persie ønsker å fortsette, men akkurat nå viser det seg verken på banen eller på papiret, derfor er det grunn til spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...