Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Vi ser garantert ikke Wilshere denne sesongen. Det ville vært idiotisk å la ham spille nå. Jeg synes faktisk at vi burde sende ham på lån til en championship klubb første halvdel i neste sesong. Det er liten tvil om at han vil bruke lang tid på å komme tilbake både fysisk og psykisk. Bedre å la ham gjøre det på lån slik at vi slipper å bli frustrert ala Ramsey.

 

Over på noe annet, Wenger har begynt med en del spydige kommentrarer i det siste. Vet ikke helt om jeg liker det. Tyder veldig på bitterhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over på noe annet, Wenger har begynt med en del spydige kommentrarer i det siste. Vet ikke helt om jeg liker det. Tyder veldig på bitterhet.

Om det kommer mot fansen så skjønner jeg det godt, fortjener å få tatt litt igjen.

 

edit: Mot City ja, skjønner jeg ihvertfall :D

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Du (Benbjo) vil faktisk sende Wilshere på lån til ein lavare divisjon? Kan sjå logikken i at han skal spele seg i form i ein anna klubb (sjølv om eg ikkje er enig i det heile tatt), men å sende han til championship?!

Dessuten er det en vesentlig forskjell på skadene til Wilshere og Ramsey. Ser ikke helt hvordan Wilsheres skade skal påvirka han mentalt på samme måte som Ramsey/Eduardo sine.

 

Ok, et lag midt på tabellen i PL da. Samma det. Poenget er ikke å utvikle ham så mye som at får spilletid og kan komme i form.

 

Wilshere har vært ute 1 år. Kroppen og generell fitness har nok forfalt. Kroppen hans er ikke vant til å spille uke inn og uke ut etter 1 år på sidelinjen. Når han starter opp igjen vil ha garantert ha flere småskader over en periode på kanskje 6mnd. Det er derfor jeg synes det ville vær fornuftig å sende ham på lån i en periode neste sesong. Ønsker vi å vinne PL har vi ikke mulighet til å spille folk i fitness.

 

Mentalt er det ikke så mye traumer pga skaden som å vende psyken til tøffe utfordringer hver uke.

 

Det er mer bak en skade enn selve skaden. Spesielt når man har vært ute i 1 år.

Lenke til kommentar

Har du noen eksempler på disse spydighetene?

 

Kommentarene i retning City og nå i retning Campbell.

Kommentaren i retning Campbell er overhodet ikke spydig. Så et klipp av det i stad og smilet er absolutt til stede. Jeg tror det først og fremst var en enkel og grei måte å slippe å svare på det faktiske spørsmålet direkte.
Lenke til kommentar

Ok, et lag midt på tabellen i PL da. Samma det. Poenget er ikke å utvikle ham så mye som at får spilletid og kan komme i form.

 

 

Er det ikke det man har reservelaget til da?

Enig. Er ikke værre enn at man justerer kamptreningen med måte og oppfølging. Wilshere kommer i form ved gode treningsøkter, reservelagskamper og innhop på førstelaget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om Wilshere (som trolig ikke vil ta en særlig sommerferie hvis han ikke blir med til EM uansett) bruker hele sommeren på å trene seg opp samt resten av denne sesongen så tror jeg ikke det vil bli noe problem mtp. at han også vil ha en full preseason under beltet. Blir han med til EM/OL derimot så er jeg redd for at han vil få en god del småskader hele høsten før han begynner å komme seg utover nyåret.

Lenke til kommentar

That's Rajit Michael Singh. He owns the restaurant RvP was at and is a MASSIVE Arsenal fan.

 

1. Hvorfor sitter han sammen med Citydelegater på kampen?

2. Dette er restaurant eieren: https://twitter.com/...3881728/photo/1 (visstnok)

 

Samme fyr med mer City-folk. Helt til høyre i bildet: newc2_1409994a.jpg

 

men ja, jeg er enig i at dette er litt merkelig :hmm:

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...