Corporal Jenkinson Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 cftompson her fikk jeg ikke opp noenting på skjermen, men legger inn nummer 1 og 2 i min post så du slipper å redigere Ahh takk! Ble tull der... ---- Vi skal visstnok være interesserte i 2 unge brasilianere ved navnene Wellington Nem og Manuel Lanzini. Begge er midtbanespillere. Førstnevnte er i bruttotroppen til OL for Brasil. Synes vi igrunn ikke trenger nye midtbanespillere som ikke er ferdigutviklet, de kan også være en typisk Denilson, som presterer greit i starten av karrieren, før de flopper totalt og gjør storetabber gang på gang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kommer ikke på en eneste brasilianer som har gjort det skarpt i PL (dette kommer garantert til å bite meg i ræva). De passer tilsynelatende bedre utenfor balløya. Våre brasilianske ervervelser så langt har vel ikke akkurat vært imponerende... Skeptisk til dette. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Endelig noe å fylle troféskapet på Emirates med Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Gilberto? ^^ Edu gjorde også en god jobb. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Gilberto? ^^ Den mannen var virkelig usynlig for benbjo Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kommer ikke på en eneste brasilianer som har gjort det skarpt i PL (dette kommer garantert til å bite meg i ræva). De passer tilsynelatende bedre utenfor balløya. Nei de har ikke akkurat satt ligaen i brann, eneste jeg kommer på som gjorde sakene sine bra var Juninho. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sylvinho gjorde det vel også greit i de to sesongene han var hos oss? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 David Luiz, og Ramires gjør en god innsats i Chelsea. Også har vi Sandro i Tottenham som har imponert tidligere, men kan være litt av og på. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Anderson i Man Utd? Fabio Aurelio i Liverpool? (når han ikke er skada) Robinho var vel moderat suksessfull også. Fabio/Rafael i Man Utd vil det vel også bli noe av etterhvert. Endret 13. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Anderson har da vitterlig litt igjen før han klassifiseres under denne kategorien Leo... 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Han gjør da en hederlig jobb, gjør han ikke? Skal ærlig innrømme at jeg ikke har helt kontrollen på deres spillere, og ser jo at han får litt kritikk, men det må da vitterlig være bedre for dere med Cleverly/Anderson de neste sesongen istedetfor Scholes/Giggs? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Alex gjorde det vel greit i et par sesonger i Chelsea? Brasilianere har ikke gjort det så utrolig skarpt i PL, men det har heller ikke vært så voldsomt mange av dem. Ramires og Luiz ser lovende ut. Vanskelig å si om Rafael/Fabio kommer til å spille seg fast i United. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Lucas Leiva har også forbedret seg voldsomt etter noen utskjelte sesonger tidlig. Var lett en av PLs beste defensive midtbanespillere denne sesongen før skaden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Brasser er glad i fest, for glad i fest. Selv et megatalent som Ronaldinho ble innhentet av den lokale puben. Cafu er av et mindretall brasser jeg kommer på som har holdt seg i form en hel karriere i Europa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Lucas Leiva har også forbedret seg voldsomt etter noen utskjelte sesonger tidlig. Var lett en av PLs beste defensive midtbanespillere denne sesongen før skaden. Enig. Jeg glemte han. Endret 13. april 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 James Olley @JamesOlley At Colney. Wenger responds to Sol Campbell claim #afc should spend more. "He has a lot of money- if he gives us some, we will spend it." Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Som om ikke vi har penger... Wenger havin' a laugh. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Gervinho tilbake til Wigan kampen. Gibbs tvilsom og Wilshere fortsatt ute i 2-3 uker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå