Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Clichy og Evra er de to venstre backene i verden".

Shit altså. :cool: Det er flere venstrebacker i verden da. ;)

 

 

Ja, du glemte nok et "beste" eller noe der, men bare jeg som er så trøtt at jeg synes det var litt morsomt på morgenkvisten.. :roll:

 

Sånn for å være litt på sak hvertfall så synes jeg det er vanskelig å si hvem som er best da begge er utrolig gode, og det er vanskelig å skille noe spesielt på kvalitet. Hvis jeg måtte sagt hadde jeg sagt Clichy fordi han spiller på Arsenal. :p

Lenke til kommentar

For meg er Clichy og Evra like gode. Clichy får en + for alderen sin, også har han vist at han har en litt bedre innleggsfot enn Evra. Evra er mer rutinert og begge er utrolig tekniske til å være backer. Liker at de er så sykt offensiv, de tar mange tunge løp fremover. Den eneste backen som er mer offensiv enn disse to må være Alves på høyresiden til Barca. Han og Messi har vært syk i pre-season.

Lenke til kommentar

Syns egentlig ikke innleggsfoten til Clichy er det som skiller ham ut. Faktisk var det hans svake punkt for et par måneder siden. Han har blitt bedre, men sliter litt med det ennå. Av det jeg har sett har Evra en bedre innleggsfot. Men jeg går med på at de to er de beste in business akkurat nå. Så blir det opp til hver enkelt hvem de foretrekker. Mistenker at Unitedfans foretrekker Evra, mens vi gooners Clichy.

Lenke til kommentar
"Clichy og Evra er de to venstre backene i verden".

Shit altså. :cool: Det er flere venstrebacker i verden da. ;)

 

 

Ja, du glemte nok et "beste" eller noe der, men bare jeg som er så trøtt at jeg synes det var litt morsomt på morgenkvisten.. :roll:

 

 

haha uff, når skrev jeg det da? litt sånn klokken 2 om natten så da ble det sånn. :p Men ja, glemte et "beste" der. :blush:

 

Forsåvidt veldig enig med Rexacurz i og med at Clichy har bedre innlegg enn Evra; men at det er det eneste som han klarer BEDRE enn Evra dersom Evra er bedre eller minst likt når det gjelder ballkontroll, fart, teknisk abilitet osv. Men ja, de er "best in the business", no doubt.

Lenke til kommentar

Digger også bortedrakta, og skal nok ha den etterhvert jeg også. Lurer bare på hvem jeg skal ha bak, er så mange jeg har lyst på, blant annet Touré, Cesc, Rosicky, Nasri, van Persie, Vela og Clichy. :p Apropos drakter, fikk 3 drakter fra Unisport her om dagen, fjorårets tredjedrakt med #9 Eduardo bakpå, Russlands hvite EM-drakt med #19 Pavlyuchenko og Barcelonas fjorårets bortedrakt med #14 Henry på. Første og sistnevnte var på salg, så jeg bare kjøpte dem for phun's sake. :p Men nå har det kommet rykter om at Pavlyuchenko er på vei til Spurs, så jeg ber til gud at det ikke skal skje! Kan komme med bilder av draktene seinere.

 

Og så fikk vi Steve MacClarens FC Twente i CL-kvalikk. Grei motstand, men gutta må likevel være fokuserte og gi 100% ellers kan vi gå på en smell.

Lenke til kommentar

EMMANUEL ADEBAYOR BESTEMMER SEG FOR Å BLI (ARSENAL.COM)

 

  • His intention to sign a new deal
  • The speculation over summer
  • Quotes that appeared in newspapers
  • Winning the fans over once again
  • His belief in the side
  • His relationship with Arsène Wenger

For de som ikke er subscriber for ATVO, så sier Adebayor rett og slett at han aldri har uttalt seg til noen aviser, og grunnen til at han ikke har avvist noen av ryktene var fordi han var med familien sin i Togo uten å sjekke internett, aviser og annet media. Han sier rett ut at han har aldri sagt til noen at han kommer til å forlate klubben, men han kommenterer ikke £120.000 p/week kravene som har vært i aviser. Ikke at jeg tror på det heller, de ryktene kom vel fra Sun i juni en gang, og da var Ade på ferie, uten kontakt med media eller Wenger. ;)

 

Men vi husker jo hva Henry sa etter å ha signert sin siste kontrakt med Arsenal. Hvis Adebayor fortsetter å utvikle seg får vi garantert en ny Adebayor-saga neste sommer, spesielt hvis vi ikke vinner noe.

 

Men jeg skal uansett feire nyhetene med noen øl (hadde egentlig planlagt å gjøre det uansett, men dette gir meg en grunn til å drikke :p) Cheers!

Lenke til kommentar

Twente slo Ajax i den nasjonale CL-kvalikk-kampen over to kamper ja, så man skal ikke ta lett på oppgaven (noe Wenger er helt sikkert klar over). Ser over spillerlista deres på wikipedia og kjenner igjen veldig få navn. Vet bare hvem Slobodan Rajkovic (på lån fra Chelsea), Nikolay Mihailov (på lån fra Liverpool), Stein Huysegems og Theo Janssen er, men det er mest pga. FM.

Lenke til kommentar

Ja det er klart. Sier ikke at de er på nivå med Arsenal i det hele tatt, men det blir 2 spennende kamper. Fordel om vi spiller borte først i hvert fall.

 

Uansett at man ikke kjenner igjen mange navn har ikke nødvendigvis mye å si. Man U og Chelsea har mange flere "kjente" navn enn Arsenal igjen. Hvertfall med tanke på verdensstjerner. Det er egentlig et under at Arsenal får så gode resultater som de gjør.

Lenke til kommentar

Nja, tror han er hakket over jeg da :p Diaby er jo alltid skadet. Denilson er ok, men fortsatt veldig ung. Er han god nok? Vi har ikke "tid" til å gamble i grunn. Vinner vi ingen pokaler i år heller tror jeg det er over og ut for mange av stjernene våre.

 

Bischoff har aldri spilt en eneste kamp på toppnivå og han er 21 år gammel. Meget skeptisk til ham. Dessuten skal han starte på reservelaget. Coquelin er bare 17. Da kan vi like gjerne stille med Wilshere :p

 

Enig med deg i grunn, vi trenger en etablert spiller. Men det kommer jo ikke til å skje. Barry er vel mest sannsynlig.

Lenke til kommentar

Litt overprising av Real Madrid eller? Greit nok gutten har spilt bra i Getafe og ble tatt ut til EM, men han har Sneijder, Guti, Gago og Diarra foran seg i køen. Jeg sier ikke nei takk, men ikke til den prisen.

 

Benbjo: er ikke å kjøpe Ïnler gambling da? Jeg mener, det er all slags ting han må venne seg til, som klubben, London og ikke minst Premiership. Da er det bedre å peise på med Diaby. Og han er vel ikke såå mye skadet, spilte jo en del (dessverre på vingen) i fjor. Bedre å omskolere ham til DM enn å ha ham som backup på vingen mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...