Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, men de er 1 poeng foran oss og resten av kampene deres er latterlig enkle. Skal mye til for at vi tar 4. plassen. Vi er bare 2 poeng fra 6 plass hvis Chelsea vinner (det gjør de)

 

Visste du at vi også berre er 1 poeng frå 3. plass? Treng ikkje alltid kike nedover på tabellen.

 

Fordi Tottenham har et mye enklere kamprogram enn oss igjen. Vi har 3 kamper som tradisjonelt er poengtap (City, Chelsea og Stoke) samt Wolves og WBA borte som blir meget vanskelig.

 

City har vel ikke scora mål på emirates på gud vet hvor lenge, tre fire kamper? Dessuten er de i rævva form. Det burde jo du som er så opptatt av momentum ta i betraktning. Tottenham på kampen i dag oste ikke akkurat topplag. Dessuten er Bale muligens skada.

 

Mulig det. Forrige sesong hadde vi enormt med flaks hvertfall mtp at Boyata ble tidlig utvist. Tar vi poeng i morgen blir jeg veldig overrasket.

 

Tror vi må vinne resten for å klare 3. plass og ha poengtap i maks 2 kamper for å klare 4. plassen.

Lenke til kommentar

Jau, men de er 1 poeng foran oss og resten av kampene deres er latterlig enkle. Skal mye til for at vi tar 4. plassen. Vi er bare 2 poeng fra 6 plass hvis Chelsea vinner (det gjør de)

 

Visste du at vi også berre er 1 poeng frå 3. plass? Treng ikkje alltid kike nedover på tabellen.

 

Fordi Tottenham har et mye enklere kamprogram enn oss igjen. Vi har 3 kamper som tradisjonelt er poengtap (City, Chelsea og Stoke) samt Wolves og WBA borte som blir meget vanskelig.

 

Forstår kva du meiner, Tottenham burde ta 3. plass med tanke på kampprogrammet. Eigentleg heilt einig i det. Men eg har faktisk trua. Tippar 70 poeng for å klare 4. plass, 75 for 3. plass. Vi er i stand til å klare 75, sjølv om det blir vanskeleg. 70 er eg ganske sikker på at vi greier.

Lenke til kommentar

Jeg tør å påstå at med seier i morgen er 3. plassen vår.

 

Hvorfor det? Da er vi i tilfelle 2 poeng foran spurs med et mye, mye vanskeligere kampprogram.

 

Vil si at der viktigere at vi slår Chelsea, men jeg tror tabellen blir:

 

1. United

2. City

3. Tottenham

4. Newcastle

5. Arsenal

6. Chelsea

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carlos Vela golla 2 maal mot Espanyol idag. Om vi ikke faar inn en ny backup spiss - vil jeg heller ha han enn Park og Chamakh.

Han har uttalt at han IKKE vil tilbake til Arsenal, uansett hva. Husker ikke hvor jeg leste det, men tror det var @YoungGunsBlog.

Lenke til kommentar

Carlos Vela golla 2 maal mot Espanyol idag. Om vi ikke faar inn en ny backup spiss - vil jeg heller ha han enn Park og Chamakh.

Han har uttalt at han IKKE vil tilbake til Arsenal, uansett hva. Husker ikke hvor jeg leste det, men tror det var @YoungGunsBlog.

 

Stemmer dette. Han ville gjerne bli i Sociedad, men hvis Wenger hadde gitt han en ekte sjanse på å vise seg frem i Arsenal drakta så vet jeg Vela ville tatt den, men Vela er tydeligvis ikke Wenger sin favoritt og dette har speilet seg i antall opptredner for oss siden han kom til Arsenal dessverre..

Lenke til kommentar

Jeg tør å påstå at med seier i morgen er 3. plassen vår.

 

Hvorfor det? Da er vi i tilfelle 2 poeng foran spurs med et mye, mye vanskeligere kampprogram.

 

Vil si at der viktigere at vi slår Chelsea, men jeg tror tabellen blir:

 

1. United

2. City

3. Tottenham

4. Newcastle

5. Arsenal

6. Chelsea

 

Ikke glem at Tottenham er i en nedgangsperiode mens Arsenal er (bortsett fra QPR-kampen) i god form. Man skal virkelig være pessimist dersom du ser Arsenal på en 5. plass. Et hardt kampprogram.. mja.. så lenge Chelsea blir slått skal det mye til for å komme lavere enn topp 4. Jeg tror til og med 4. plassen er i boks selv uten seier mot Chelsea så lenge de holder formen.

 

11 Apr 2012 v Wolves (A)

16 Apr 2012 v Wigan (H)

21 Apr 2012 v Chelsea (H)

28 Apr 2012 v Stoke (A)

5 May 2012 v Norwich (H)

13 May 2012 v West Brom (A)

 

Jeg tror de to siste utfordringene blir mot Chelsea og Stoke. Å spille mot nedrykkstruede lag er også en challenge, men jeg synes vi har gode sjanser til å nå tredjeplassen. Tottenham har et lett kampprogram resten av våren, men går de på én smell til nå så tror jeg det er kjørt.

 

Det er også rart at du setter Chelsea på en 6. plass, de har mye bedre sjanser enn Newcastle. Newcastle skal blant annet spille mot Chelsea på Stamford Bridge 3. siste runde og hjemme mot Manchester City i nest siste runde.

 

Noe sånt vil jeg heller si, med en teskje optimisme:

  1. Manchester United
  2. Manchester City
  3. Arsenal
  4. Tottenham
  5. Chelsea
  6. Newcastle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ARSENAL AAAAARSSENAL! Deilige Arteta ordner biff. Nasri på benken i dag eller? Hehe, french failure. Unner dere tredjeplassen og heier på dere om den ut sesongen, så kan spurs kose seg på fjerde.

 

Håper dere moser Chelsea 21 april forresten, hadde made my day.

 

Fra alle United supportere der ute: Takk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tør å påstå at med seier i morgen er 3. plassen vår.

 

Hvorfor det? Da er vi i tilfelle 2 poeng foran spurs med et mye, mye vanskeligere kampprogram.

 

Vil si at der viktigere at vi slår Chelsea, men jeg tror tabellen blir:

 

1. United

2. City

3. Tottenham

4. Newcastle

5. Arsenal

6. Chelsea

 

Ikke glem at Tottenham er i en nedgangsperiode mens Arsenal er (bortsett fra QPR-kampen) i god form. Man skal virkelig være pessimist dersom du ser Arsenal på en 5. plass. Et hardt kampprogram.. mja.. så lenge Chelsea blir slått skal det mye til for å komme lavere enn topp 4. Jeg tror til og med 4. plassen er i boks selv uten seier mot Chelsea så lenge de holder formen.

 

11 Apr 2012 v Wolves (A)

16 Apr 2012 v Wigan (H)

21 Apr 2012 v Chelsea (H)

28 Apr 2012 v Stoke (A)

5 May 2012 v Norwich (H)

13 May 2012 v West Brom (A)

 

Jeg tror de to siste utfordringene blir mot Chelsea og Stoke. Å spille mot nedrykkstruede lag er også en challenge, men jeg synes vi har gode sjanser til å nå tredjeplassen. Tottenham har et lett kampprogram resten av våren, men går de på én smell til nå så tror jeg det er kjørt.

 

Det er også rart at du setter Chelsea på en 6. plass, de har mye bedre sjanser enn Newcastle. Newcastle skal blant annet spille mot Chelsea på Stamford Bridge 3. siste runde og hjemme mot Manchester City i nest siste runde.

 

Noe sånt vil jeg heller si, med en teskje optimisme:

  1. Manchester United
  2. Manchester City
  3. Arsenal
  4. Tottenham
  5. Chelsea
  6. Newcastle

 

Tja, jeg tok hvertfall grundig feil i dag :p Ble svært overrasket over hvor svake City var fremover i dag. De hadde vel 1 stor sjanse og det var det?

 

Vinner vi de tre neste kampene våre er nok 4.plassen i boks, men jeg frykter Wolves borte, spesielt når vi er i dårlig scoringsform om dagen OG vi bare har 1 dag hvile.

 

Wigan og Norwich hjemme skal være 3 poeng. Alt annet er totalt uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Du frykter altså laget som har aller dårligst form for tiden? På tide å tenke litt mer positivt.

 

Jepp. Av 2 grunner: 1 dags hvile etter en hard kamp og vi sliter som regel borte mot bunnlag i PL (Hei, QPR!), spesielt når bussen parkeres. Når vi i tillegg har måltørke på vår beste spiller sier det seg selv at det blir veldig vanskelig å ta alle 3 poengene.

 

Bli ikke overrasket om vu ryker på en aldri så liten smell på onsdag.

Lenke til kommentar

Det er klart vi har grunn til å frykte lag som Wolves. Poenget er bare at Arsenal er et jævli godt lag, noe vi beviste i dag. Så i den grad vi har noe å frykte mot lag som Wolves, så er det fordi ingen PL kamper egentlig er enkle. Det gjelder like mye oss, som spurs/chelsea/newcastle. Alle laga vil avgi poeng. Men jeg tror fortsatt det er vi som tar tredjeplassen.

Lenke til kommentar

Du frykter altså laget som har aller dårligst form for tiden? På tide å tenke litt mer positivt.

 

Jepp. Av 2 grunner: 1 dags hvile etter en hard kamp og vi sliter som regel borte mot bunnlag i PL (Hei, QPR!), spesielt når bussen parkeres. Når vi i tillegg har måltørke på vår beste spiller sier det seg selv at det blir veldig vanskelig å ta alle 3 poengene.

 

Bli ikke overrasket om vu ryker på en aldri så liten smell på onsdag.

 

Hva mener du med én dags hvile? Som du sier er kampen på onsdag. I dag er det søndag. Er ikke det to dagers hvile? Eller tenker du på reisen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...