Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, vanlige reservelagskamper kan man iallfall se høydepunktene fra på Arsenal Player. Verre med disse vennskapskampene bak lukkede dører.

 

Håper han kommer tilbake i form og blir tatt ut i EM-troppen, ellers blir det OL på starten av neste sesong på han. Av samme grunn håper jeg Ox blir tatt ut som en av reservespillerene i EM.

Lenke til kommentar

For de som eventuelt måtte lure. Nei, Wilshire spiller ikke i dag.

 

Fabianski; Jenkinson, Djourou, Squillaci, Santos; Ozyakup, Chamberlain, Benayoun; Gervinho, Chamakh, Park.

 

1-1 så langt. Birmingham scorte på en corner første Chambo spilte gjennom Park.

Lenke til kommentar

Blir ikke 100 % korrekt ovenfor de 3 andre lagene når Arsenal har nesten fått 7 og 8 flere kamper med feildømming i den statistikken. Men merkelig at Arsenal har fått så mye mot og Tottenham - som folk ofte har sagt har fått mye mot - kun har 73 (14 kamper)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Men hva karakteriseres som feil?

For hver gang forfatteren mener et frispark er for "billig"?

 

Tottenham - som folk ofte har sagt har fått mye mot - kun har 73 (14 kamper)

 

Har mye med annulerte mål å gjøre, bl.a. den famøse "2 meter onside" gållen mot Stoke, og frispark-situasjoner som aldri ble noe av.

 

Jeg har iallefall personlig aldri ment at Tottenham er mer uheldig enn de fleste andre lag, da jeg mener det er tåpelig å spekulere i "hva hvis om" situasjoner, og derfor pleier jeg heller aldri å kommentere dommerne, med mindre noe sensasjonelt kommer frem i lyset (korrupsjon o.l.).

 

 

Uansett, forfatteren av artikkelen er jo ganse "biased" selv (ikke nødvendigvis med vilje), så jeg tar den tabellen med en klype salt, hadde derimot en nøytral artikkel (med regler om hva som teltes som dommerfeil) kommet frem til det samme, hadde jeg nok blitt litt overrasket.

 

Uansett, hvor mange dommerfeil-tabeller finnes det ikke rundt om på internett?

Det som dog er komisk (og en stor grunn til at jeg av prinsipp ikke diskuterer dommere) er at også disse tabellene er forskjellige, så alt kommer jo an på egne meninger.

Da er det jo uansett til syvende og sist dommerne som avgjør.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Helt enig med det du skriver her snurreleif, det mest interessante i slike tabeller, og denne spesielt, er hvilke dommere det er som utmerker seg. Vår gamle venn Foy er jo ikke overraskende en av de som utmerker seg negativt her og gjett hvem som dømmer kampen mot Sunderland i helga?

Lenke til kommentar

Tabellen der må være feil. Jeg har vist lenge at det egentlig er svært lite vi får av dommeren, men at forskjellen på oss og nærmeste er så stor er BS. Også overraska over at lag som Tottenham og Pool ikke ligger høyere oppe der, spesielt Tottenham, da jeg føler det kom et ramaskrik derifra hver gang de tapte poeng tidligere i år. Han som skrev artikkelen er nok litt for biased mot Arsenal, men som Solaar sa så er det interessant å se hvilke dommere som gjør mest feil.

Lenke til kommentar

Jau, men de er 1 poeng foran oss og resten av kampene deres er latterlig enkle. Skal mye til for at vi tar 4. plassen. Vi er bare 2 poeng fra 6 plass hvis Chelsea vinner (det gjør de)

 

Visste du at vi også berre er 1 poeng frå 3. plass? Treng ikkje alltid kike nedover på tabellen.

 

Fordi Tottenham har et mye enklere kamprogram enn oss igjen. Vi har 3 kamper som tradisjonelt er poengtap (City, Chelsea og Stoke) samt Wolves og WBA borte som blir meget vanskelig.

Lenke til kommentar

Jau, men de er 1 poeng foran oss og resten av kampene deres er latterlig enkle. Skal mye til for at vi tar 4. plassen. Vi er bare 2 poeng fra 6 plass hvis Chelsea vinner (det gjør de)

 

Visste du at vi også berre er 1 poeng frå 3. plass? Treng ikkje alltid kike nedover på tabellen.

 

Fordi Tottenham har et mye enklere kamprogram enn oss igjen. Vi har 3 kamper som tradisjonelt er poengtap (City, Chelsea og Stoke) samt Wolves og WBA borte som blir meget vanskelig.

 

City har vel ikke scora mål på emirates på gud vet hvor lenge, tre fire kamper? Dessuten er de i rævva form. Det burde jo du som er så opptatt av momentum ta i betraktning. Tottenham på kampen i dag oste ikke akkurat topplag. Dessuten er Bale muligens skada.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...