Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

@Benbjo: Du skal få for Koscielny. Jeg kan være med på at folk flest ikke hadde hørt om han, men han var heller ingen billig spiller (ifølge avisene). Usikker på om jeg vil kategorisere han som noe kupp. Vermaelen var en etablert Ajax-spiller som ytterst få ikke hadde hørt om. Han var kaptein. Jeg er enig i at Wenger tidvis har gjort gull av gråstein, men hverken Koscielny eller Vermaelen kan kategoriseres som gråstein.

Ta Sagna et par år tidligere. Jeg kjenner ingen som hadde hørt om han før han ble kjøpt av Arsenal. Om man spilte FM med stor database, men uten den franske ligaen var han ikke en gang å finne i spillet. Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Benbjo: Du skal få for Koscielny. Jeg kan være med på at folk flest ikke hadde hørt om han, men han var heller ingen billig spiller (ifølge avisene). Usikker på om jeg vil kategorisere han som noe kupp. Vermaelen var en etablert Ajax-spiller som ytterst få ikke hadde hørt om. Han var kaptein. Jeg er enig i at Wenger tidvis har gjort gull av gråstein, men hverken Koscielny eller Vermaelen kan kategoriseres som gråstein.

Ta Sagna et par år tidligere. Jeg kjenner ingen som hadde hørt om han før han ble kjøpt av Arsenal. Om man spilte FM med stor database, men uten den franske ligaen var han ikke en gang å finne i spillet.

 

Mulig jeg er ute på tynn is her nå men jeg tror at Arsenals speiderteam har litt mer info enn en runde med FM på stor database. Sagna var vel i midten av tyveårene og hadde spilt ca ti år for en av de bedre klubbene i Frankrike på den tiden, ikke akkurat gull av gråstein det. Et godt kjøp ja, men ikke fantastisk.

Lenke til kommentar

@Benbjo: Du skal få for Koscielny. Jeg kan være med på at folk flest ikke hadde hørt om han, men han var heller ingen billig spiller (ifølge avisene). Usikker på om jeg vil kategorisere han som noe kupp. Vermaelen var en etablert Ajax-spiller som ytterst få ikke hadde hørt om. Han var kaptein. Jeg er enig i at Wenger tidvis har gjort gull av gråstein, men hverken Koscielny eller Vermaelen kan kategoriseres som gråstein.

Ta Sagna et par år tidligere. Jeg kjenner ingen som hadde hørt om han før han ble kjøpt av Arsenal. Om man spilte FM med stor database, men uten den franske ligaen var han ikke en gang å finne i spillet.

 

Mulig jeg er ute på tynn is her nå men jeg tror at Arsenals speiderteam har litt mer info enn en runde med FM på stor database. Sagna var vel i midten av tyveårene og hadde spilt ca ti år for en av de bedre klubbene i Frankrike på den tiden, ikke akkurat gull av gråstein det. Et godt kjøp ja, men ikke fantastisk.

Poenget mitt var at han ikke akkurat var en kjent spiller hos mannen i gata. Forøvrig spilte Sagna bare i tre sesonger for Auxerre.

Lenke til kommentar

Afobe og Aneke debuterte for henholdsvis Reading og Preston i dag. Førstnevnte spilte 70 minutter mens Aneke scoret i debuten. Ryo Miyaichi hadde også en god kamp (som vanlig) og endte opp med en målgivende fra corner. Kunne dog fort hatt en til etter et strålende forarbeid til Davies som ikke klarte å utnytte muligheten. Bendtner scoret også mot QPR.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Afobe tror jeg slår igjennom. Han har egentlig alt som skal til pluss det lille ekstra. Aneke virker litt treg og tung, men han har en god mulighet han også.

 

Afobe mot Red Bulls i preseason forøvrig. Temmelig sikker på at Wenger hadde planer om å gi han spilletid på førstelaget i løpet av sesongen før han ble skadet i 5 måneder.

 

http://www.youtube.com/watch?v=i4rvzguaexY&feature=related

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...