Atald Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) @Benbjo: Du skal få for Koscielny. Jeg kan være med på at folk flest ikke hadde hørt om han, men han var heller ingen billig spiller (ifølge avisene). Usikker på om jeg vil kategorisere han som noe kupp. Vermaelen var en etablert Ajax-spiller som ytterst få ikke hadde hørt om. Han var kaptein. Jeg er enig i at Wenger tidvis har gjort gull av gråstein, men hverken Koscielny eller Vermaelen kan kategoriseres som gråstein. Ta Sagna et par år tidligere. Jeg kjenner ingen som hadde hørt om han før han ble kjøpt av Arsenal. Om man spilte FM med stor database, men uten den franske ligaen var han ikke en gang å finne i spillet. Endret 24. mars 2012 av Atald Lenke til kommentar
Payung Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Arsène Wenger refreshingly honest on Lukas Podolski today. Says he hasn't had a medical, but a deal 'could happen soon'. It's close. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 @Benbjo: Du skal få for Koscielny. Jeg kan være med på at folk flest ikke hadde hørt om han, men han var heller ingen billig spiller (ifølge avisene). Usikker på om jeg vil kategorisere han som noe kupp. Vermaelen var en etablert Ajax-spiller som ytterst få ikke hadde hørt om. Han var kaptein. Jeg er enig i at Wenger tidvis har gjort gull av gråstein, men hverken Koscielny eller Vermaelen kan kategoriseres som gråstein. Ta Sagna et par år tidligere. Jeg kjenner ingen som hadde hørt om han før han ble kjøpt av Arsenal. Om man spilte FM med stor database, men uten den franske ligaen var han ikke en gang å finne i spillet. Mulig jeg er ute på tynn is her nå men jeg tror at Arsenals speiderteam har litt mer info enn en runde med FM på stor database. Sagna var vel i midten av tyveårene og hadde spilt ca ti år for en av de bedre klubbene i Frankrike på den tiden, ikke akkurat gull av gråstein det. Et godt kjøp ja, men ikke fantastisk. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 http://gunnersgaming.kickoff.co.uk/fixtures/?country=england&league=1&match_id=13514 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 @Benbjo: Du skal få for Koscielny. Jeg kan være med på at folk flest ikke hadde hørt om han, men han var heller ingen billig spiller (ifølge avisene). Usikker på om jeg vil kategorisere han som noe kupp. Vermaelen var en etablert Ajax-spiller som ytterst få ikke hadde hørt om. Han var kaptein. Jeg er enig i at Wenger tidvis har gjort gull av gråstein, men hverken Koscielny eller Vermaelen kan kategoriseres som gråstein. Ta Sagna et par år tidligere. Jeg kjenner ingen som hadde hørt om han før han ble kjøpt av Arsenal. Om man spilte FM med stor database, men uten den franske ligaen var han ikke en gang å finne i spillet. Mulig jeg er ute på tynn is her nå men jeg tror at Arsenals speiderteam har litt mer info enn en runde med FM på stor database. Sagna var vel i midten av tyveårene og hadde spilt ca ti år for en av de bedre klubbene i Frankrike på den tiden, ikke akkurat gull av gråstein det. Et godt kjøp ja, men ikke fantastisk. Poenget mitt var at han ikke akkurat var en kjent spiller hos mannen i gata. Forøvrig spilte Sagna bare i tre sesonger for Auxerre. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky, Gervinho, Walcott, Van Persie. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Ryo Miyiachi starter for øvrig for Bolton. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Cashley diving bastard. Feil tråd gitt. Jaja. Hmm... Vi vinner 3-0. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vi bør vinne, men Villa er ikke noe pushovers. De pleier å slå oss på Emirates. I tillegg har de hatt lengre hvile enn det vi har hatt. Blir nok tett og er ikke overrasket hvis vi går på en liten uavgjort smell. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Flott resultat for oss i Chelsea - Tottenham. Uansett hva som skjer i dag er vi fremdeles på 3 plass. Vi kan også øke forspranget vårt til nevnte lag med seier. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Fuck, Kos skadet under oppvarming, katastrofen Djourou skal inn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Flott resultat for oss i Chelsea - Tottenham. Uansett hva som skjer i dag er vi fremdeles på 3 plass. Er ikke det feil? Skulle det skje at Villa vinner med 2 mål ligger dere under oss på målforskjell, ikke at det er sannsynlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Afobe og Aneke debuterte for henholdsvis Reading og Preston i dag. Førstnevnte spilte 70 minutter mens Aneke scoret i debuten. Ryo Miyaichi hadde også en god kamp (som vanlig) og endte opp med en målgivende fra corner. Kunne dog fort hatt en til etter et strålende forarbeid til Davies som ikke klarte å utnytte muligheten. Bendtner scoret også mot QPR. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Bra at Ryo viser seg frem i Bolton og takler nivået greit. Afobe og Aneke tror jeg ikke slår gjennom i Arsenal, selv om de fortsatt har et par sesonger til på seg. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Afobe tror jeg slår igjennom. Han har egentlig alt som skal til pluss det lille ekstra. Aneke virker litt treg og tung, men han har en god mulighet han også. Afobe mot Red Bulls i preseason forøvrig. Temmelig sikker på at Wenger hadde planer om å gi han spilletid på førstelaget i løpet av sesongen før han ble skadet i 5 måneder. http://www.youtube.com/watch?v=i4rvzguaexY&feature=related Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vi får se, har/hadde heller ikke trua på Frimpong. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Denne florer rundt på twitter osv nå: Wigan have never beaten a top 6 team away in the Premiership.... And they still haven't!! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Frimpong har jeg aldri sett på som et vanvittig talent. Kan dog bli en grei spiller å ha i laget hvis han jobber hardt. Setter Coquelin langt langt over Frimpong. Den gutten har absolutt alt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Cashley diving bastard. Feil tråd gitt. Jaja. Hmm... Vi vinner 3-0. Godt tippet Synd at det nydelige arteta målet ble pisset på av Crouch. Henry anyone=? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå