Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Sett noen få kamper der han har spilt. Han er helt klart ok, men ikke så jævla god som hypen tilsier. Ser heller ikke hvor han skal spille (fast). Sammen med Vermaelen som midtstopper? Erstatte Song? Han er neppe fornøyd med å være backup. Dessuten har vi 5 midtstoppere (ja vet at 2 av de er katastrofe). Bak Song banker Coquelin og Frimpong på døra. Vi har rett og slett ikke plass til Vertonghen med mindre folk selges.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig at den lille mozart forlenger. Har vært faen så god i det siste.

Går forøvrig rykter om vi er enige med Podolski, Holtby OG Matias Suarez om overgang i sommer. Vertonghen heller ikke langt unna.

Uvirkelig hvis det stemmer.

edit: Benbjo: Vi har skadekrise HVER jævla sesong. Bare tull at vi ikke har plass til spillere.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Jeg ser vel Vertonghen som en spiller vi kan ha godt av å ha i troppen da han foruten å være en habil midtstopper også kan brukes som defensiv midtbane.

Med alle våres skader er det positivt om de som kommer inn kan bekle flere roller på et nivå som er akesptabelt.

Nå meldes det jo foreløpig bare om at han vil til oss, men ingenting om vi faktisk ønsker han eller til hvilken pris, men at vi har plass til en spiller som han er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar

Deilig at den lille mozart forlenger. Har vært faen så god i det siste.

Går forøvrig rykter om vi er enige med Podolski, Holtby OG Matias Suarez om overgang i sommer. Vertonghen heller ikke langt unna.

Uvirkelig hvis det stemmer.

edit: Benbjo: Vi har skadekrise HVER jævla sesong. Bare tull at vi ikke har plass til spillere.

Må støtte Benbjo på denne her, faktisk. Jeg ser ikke helt hvordan Wenger vil avse plass i troppen til Vertongen. Særlig med tanke på at Djorou har forlenga kontrakten. Tull eller ikke, vi vet hvordan Wenger tenker - han tar hensyn til lønninger og talentutvikling.

Lenke til kommentar

Dei nye 25-manns-reglane gjer at vi faktisk ikkje har plass til spelarar. Akkurat no er Almunia ikkje registrert for PL-spel (Henry tok plassen hans når han var her). Det er £50k i veka som ikkje kan brukast til noko. No har riktignok Henry og Arshavin forlatt oss, så vi Almunia kan registrerast for resten av sesongen (trur eg). Uansett så betyr desse reglane at vi ikkje berre kan kjøpe fire nye utan å selge. Wenger må rydde plass, eller sitte igjen med millionar i lønnsutgifter for ingenting.

Lenke til kommentar

Ganske lett å rydde plass. Er vel ganske sannsynlig at Almunia, Squillaci og Arshavin forsvinner. Vela og Botelho har vel heller ingen fremtid i klubben. Ikke Bendtner og Denilson for den saks skyld. Men disse 4 er vel ikke registert pdd uansett?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske lett å rydde plass. Er vel ganske sannsynlig at Almunia, Squillaci og Arshavin forsvinner. Vela og Botelho har vel heller ingen fremtid i klubben. Ikke Bendtner og Denilson for den saks skyld. Men disse 4 er vel ikke registert pdd uansett?

Trur ikkje dei er det nei. Som du seier er det ikkje vanskeleg å finne ut kven som skal ut. Å finne nye klubbar til dei er derimot ei litt større utfordring, men det bør kunne skje i sommar.

Fantastisk deilig siger i dag. God kamp frå vår side. Little Mozart/Theo man of the match for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fantastisk innsats av gutta i dag! Dette var ekstremt viktig. De neste ukene kan bli veldig interessante. Det er over en uke til vi skal spille igjen, og da mot Everton før vi møter Aston Villa hjemme kun tre dager senere. To kamper vi skal være habile til å vi vinne. Noe jeg også tror vi gjør. Tottenham møter Stoke, så Chelsea. Mens Chelsea møter Man City før de da møter Tottenham.

Viss vi vinner kampene vil vi enten skape større luke til Chelsea, eller gå fordi Tottenham på tabellen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Jamie Sanderson ‏ @YoungGunsBlog

Mikel Arteta pass-master again v #NUFC: 94% pass accuracy, 88 passes, 110 touches, 4 key passes, 6 long balls, with 100% accuracy. #AFC.

Nok et bevis på at pass-sats er tull, jamfør Leon Britton. Arteta var blant deres svakere i går imo, faktisk vil jeg si en smule hemende for deres angrepspill. Det ble mye bedre når Ramsey kom innpå med sitt driv og langt mer kreative løsninger. Arteta var som Carrick på sitt verste, slo bare på tvers og sakka farten i kontringer. Eier ikke tempo heller og er svært lett å passere i sentrale rom, noe som er mildt sagt selvmord mot "10'ere" med større kvaliteter. Rosicky derimot, fikk sikkert ræva stats, men han var skapende og en trussel. Syntes for øvrig også at Koscielny hadde en god kamp, en av mange. Som Evans tar han endel døve avgjørelser, men kvalitetene er der når de store feilene lukes bort. Ekspertene slakter ham, men vent å se, dersom han blir litt skarpere i toppen så blir han en topnotch midtback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...