Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at dette er et svar fra agentteamet hans på Arsenals utspill om at de kan holde han ut kontrakten selv om han ikke signerer. Litt taktikkeri og pressing av hverandre. Absolutt ingenting skjer ene eller andre veien før sesongen er over, og avslutter Arsenal sesongen på 3. eller 4. plass tror jeg han blir.

Hovedkilden til artikkelen er vel the National fra de arabiske emirater også. Stoler ikke mye på den.

Lenke til kommentar

Som Benbjo sier: City har ikke lov til å nærme seg van Persie uten Arsenal's samtykke. Hvorfor skulle vi gi de lov til å snakke med van Persie tidlig i mars når vi for det første er i en kritisk del av sesongen og van Persie er med klar margin vår viktigste spiller i dette kappløpet og samtidig er en spiller vi desperat vil prøve å beholde?

Det er ikke tilfeldig at disse ryktene plutselig oppstår etter at Mancini blir sitert på at han er interessert i "alle gode spillere", men realiteten er at han selv sa at van Persie trolig ville bli i Arsenal.

Media koker opp ting kun for å ødelegge og få mest mulig klikk. Nettavisen er blant de aller verste i Norge på nettopp dette og tar stoff fra så og si hvert eneste nyhetsbyrå der ute uten å være kritiske. Så de bidrar til en god del drittsirkulering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

- Vanligvis troverdige The Times melder det ingen Arsenal-fans vil høre.

- Nå melder Sunday Times, som regnes som en av de mest troverdige engelske avisene, at nederlenderen har akseptert et kontraktstilbud fra Manchester City.

Er ikke det to forskjellige aviser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det har ikke en dritt å si om flere aviser skriver det. Alle de norske avisene som skriver om saker bruker en og samme kilde: Sunday Times.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Er det noen her inne som faktisk har lest artikken fra Sunday Times? Jeg kommer ikke inn på hjemmesidene deres.

Lenke til kommentar

Henry, Vieira & Cesc i flere år så jeg tar alt med en klyppe salt. Jeg tror RvP blir,

Hva er fellesnevneren for førstnevnte trio?

Med mindre Arsenal hever seg betraktelig så stikker RvP. Per i dag fortjener han å spille for en bedre klubb. Sorry.

Lenke til kommentar

Fellesnevneren for trioen er mangt, men vis du mener at alle til slutt gikk fra klubben har du rett. Men alle hadde fremdeles flerfoldige år i klubben der disse ryktene ble slengt rundt daglig. Henry & Vieria ble solgt på hell, det ble riktig nok ikke Cesc, men situasjonen rundt han og situasjonen rundt Robin er veldig ulik, og vi må ikke selge Robin, slik vi til slutt ble nødt til med Fabregas.

Jeg tror han blir såfremt vi ikke kollapser mot sommeren og vi fører en litt annen transferstrategi i år. (Noe ting tyder på mtp Podolski som er 90% i boks)

• Liker 1
Lenke til kommentar

- Vanligvis troverdige The Times melder det ingen Arsenal-fans vil høre.

- Nå melder Sunday Times, som regnes som en av de mest troverdige engelske avisene, at nederlenderen har akseptert et kontraktstilbud fra Manchester City.

Er ikke det to forskjellige aviser?

Ganske sikker på at Sunday Times er søndagsavisen til The Times. Søndagsavisene i England er ofte mye mer fyldig med diverse.

Lite hold i de ryktene er det uansett, men som TKK sier så er det få land som slår England i falske rykter. Tyrkia eller Hellas var vell verstingene så vidt jeg husker. Messi rykter osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...