Corporal Jenkinson Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Samma faen hvem som er verst, håper bare FA får fingern ut av ræva og straffer disse jævlene, ødelegger sporten til de grader. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Fantastisk bilde, i samme stil som det av Theo etter Tottenham-kampen. Her er Theo-bildet om det er noen som ikke har sett det. Endret 4. mars 2012 av Atald 4 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Herlig. Hva tror du om tredjeplassen nå, Atald? Forresten, noen som har bilde av Vermaelen rett etter at Szczeszny har redda straffa? 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Så håpløse dere er. Prøv og hold det prepubertale "hatet" mot alt av United-spillere utenfor. Men ja, fåfengt å diskutere dette. Suarez er den verste typen som har spilt i PL noensinne. Så det er greit å diskutere Suarez men prepubertalt å diskutere Ronaldo? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Så håpløse dere er. Prøv og hold det prepubertale "hatet" mot alt av United-spillere utenfor. Men ja, fåfengt å diskutere dette. Suarez er den verste typen som har spilt i PL noensinne. Så det er greit å diskutere Suarez men prepubertalt å diskutere Ronaldo? The United way. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Bah, mennesker. Ronaldo er vekke for lenge siden og vil kun av de argeste ABUerne bli husket for de usportslighetene han kom med i starten av karrieren. PL har hatt drøssevis med spillere på samme nivå som Ronaldo, men kun èn Luiz Suarez. Han filmer, dytter, drar og sutrer i seriøst hver eneste kamp. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Bah, mennesker. Ronaldo er vekke for lenge siden og vil kun av de argeste ABUerne bli husket for de usportslighetene han kom med i starten av karrieren. PL har hatt drøssevis med spillere på samme nivå som Ronaldo, men kun èn Luiz Suarez. Han filmer, dytter, drar og sutrer i seriøst hver eneste kamp. Men du selv skriver jo Så håpløse dere er. Prøv og hold det prepubertale "hatet" mot alt av United-spillere utenfor., for meg er det uvesentlig hvilket lag han har spilt på, da han er en forbannet klyse, men det er så mye hykleri ut og går når folk blir frustrerte fordi noen mener en spiller som har tidligere spilt i klubben diver verre enn noen andre. Hadde Benbjo vært en Pool-fan hadde jeg kanskje skjønt det, men Benbjo er vel en Gunner, og derfor har han vel ingen fortjeneste slik sett ved å kritisere Ronaldo, en tidligere Manu spiller. 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Diven til Suarez var verre enn jeg først hadde antatt. Han overtar tronen for den hæsligste cunten i PLs historie (så lenge jeg har fulgt med, slutten av 90-tallet til nå). Han blir jo bare verre og verre. Skal en del til for å overgå Ronaldo på sitt verste (dive-messig). Men ja, Suarez virker ikke akkurat sympatisk. Minnes fortsatt VM-handsen med gru. Kongen av dives mot oss: http://www.youtube.com/watch?v=ICPyr0q0doY Pedersen er også en c*nt. Verste av alt er at punditsene bare lo av den fordi den var så håpløs. Var liksom ikke så farlig da. Ellers kom jeg til å tenke på den her om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=VzeKiEtp0m0 Mot Dinamo Kiev i Champions League. Dessverre ser man ikke selve taklingen som førte til "skaden", men uansett så mener jeg å huske at det ikke var kontakt i utgangspunktet heller. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Før kampen mot Arsenal var tottenham 14 forann oss i målforsjell. Nå er det 2. FOYS! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tottenham har spilt mot Arsenal og United, mens Arsenal spilte mot Tottenham og Liverpool. I løpet av disse kampene så har Arsenal gått totalt +4 i målforskjell, mens Tottenham har gått -5. Hvordan er det 12 mål differanse? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) http://twitpic.com/8ruv9c Det ser mistenkelig ut som Henderson går inn for å gi Arteta en støkk. Jeg tror ikke han gikk for hodet, men Arteta snudde på hodet i akkurat feil øyeblikk. Det Henderson gjør er likevel rimelig dumt og bør straffes. Endret 4. mars 2012 av Atald Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 http://twitpic.com/8ruv9c Det ser mistenkelig ut som Henderson går inn for å gi Arteta en støkk. Jeg tror ikke han gikk for hodet, men Arteta snudde på hodet i akkurat feil øyeblikk. Det Henderson gjør er likevel rimelig dumt og bør straffes. Fy faen. Bør straffes, men kommer ikke til å skje. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Daglish er en kvalm trener, hans autoritet er til å spy av. Spillerne, spes Suarez, spiller bare skitnere og skitnere. Det vil de gjøre så lenge de har Daglish som forbilde, han som sier "fuck off" til alle til enhver tid. Kvalmende. Henderson suger pikk. PUNKTUM. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ikke vær så beskjeden Fox. Hva mener du egentlig? Jeg må si meg ganske enig når det gjelder Dalglish. Han sier og gjør fryktelig mye rart og kunne med hell tenkt seg om to ganger før han snakker på live TV. Spesielt alt det t-skjorte rabalderet fikk meg til å miste mye respekt for han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvis det ikke er med vilje bør han allikevel holdes unna fotballbaner, er jo en fare for de andre spillerne.... 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Thomas Vermaelen:@Frimpong26AFC Enjoy ur last night on earth! See u tomorrow! Trist. Har virkelig begynt å like Frimpong. Håper han ikke verminates i pine. Hvil i fred, Frimpong. 3 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Thomas Vermaelen:@Frimpong26AFC Enjoy ur last night on earth! See u tomorrow! Trist. Har virkelig begynt å like Frimpong. Håper han ikke verminates i pine. Hvil i fred, Frimpong. Kanskje greit og poste grunnen til dette: Emmanuel Frimpong @Frimpong26AFCAm sorry Gunners But @JackWilshere let us all down wearing this to traning Today twitpic.com/8sfo34 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Moromann du. Kanskje greit å poste et bilde som ikke har blitt photoshoppet. Har lang photoshop-erfaring og jeg kan se på pixlene på bildet over at det er tuklet med. Her har du originalen: 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 En vakker dag: Mitchel Bergkamp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 18 innlegg med tull er fjerna. Reaksjonar kjem etter kvart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå