Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ser ut til at Adebayor blir i klubben. Det er viktig. Håper nå at Hleb tar til fornuft og blir værende. Nasri-overgangen trekker ut i det uendelige, men later til å være i boks. Det er også viktig. Denne Bischoff er jeg mer usikker på, men med tanke på at det er Wenger som står for kjøpet vil jeg tro at han har noe å bidra med (hva er vel mer typisk Wenger enn at denne Bischoff erstatter Flamini og litt til? ). Tror dere Ramsey vil få en rolle i laget allerede denne sesongen eller blir det med CC-kamper på ham? Hva med Nordtveit? Ingen midtstopper ser ut til å bli kjøpt (bortsett fra rykter om Zapata), tyder det på at Wenger har såpass tro på vår mann? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vel Ramsey har vel fått draktnummer 16. Nordtveit ikke noe nummer enda. Det tyder på at Ramsey vil nok spille noen førstelagskamper. Kanskje Nordtveit utover sesongen og hvertfall i CC. Bischoff har visstnok fått et-års kontrakt og skal spille på reservelaget først for å bevise at han er god nok. Dermed ingen erstatter for Flamini. Tror nok det vil handles minst en spiller i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nasri sin overgang er nå offisiell. Spent på å se om Nasri, Ramsey, Vela, Fran Merida, Denilson + andre talenter får spilletid. Får frysninger på å tenke på Arsenal om 2-3 år... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nasri, Ramsey og Vela får garantert spilletid. Fran Merida tror jeg lånes ut et år til. Denilson har jo allerede spilt på førstelaget en stund nå. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Mente selvfølgelig mer spilletid. Husker godt Denilson mot Spurs. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 kanon lag , har det signert ramsey ? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 ENDELIG vart det offisielt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Kjøpte denne drakten på Footballshop i dag. Er virkelig lekker og god å ha på seg. Visste faktisk ikke at de stripene var maroon, de så svarte ut på bilder. Valgte også Walcott bakpå. Har på følelsen at han kommer til å slå gjennom i år og i tillegg fikk han jo et nytt nummer. Skal også ha bortedrakten og der planlegger jeg å ha enten Clichy eller Rosicky bakpå. Endret 11. juli 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Teds Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Deilig, deilig, deilig! Men slapper likevel ikke av av den grunn. Nasri var, for meg, et ganske "ukjent" kort og innhoppene i EM var ikke store nok til at jeg ble overbevist. Likevel har jeg tro på hva Wenger har inkassert og jeg ser gledelig at han tar plassen til Eboue og vel så det!!! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 *bilde* *bilde* Kjøpte denne drakten på Footballshop i dag. Er virkelig lekker og god å ha på seg. Visste faktisk ikke at de stripene var maroon, de så svarte ut på bilder. Valgte også Walcott bakpå. Har på følelsen at han kommer til å slå gjennom i år og i tillegg fikk han jo et nytt nummer. Skal også ha bortedrakten og der planlegger jeg å ha enten Clichy eller Rosicky bakpå. Jeg synes faktisk at den var veldig fin når jeg så den nå. Jeg skal nok kjøpe den med Walcott bakpå jeg også. Jeg likte spesielt at Walcott fikk nr 14 Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hleb har signert for Barca og Gilberto for Panathinaikos. Kunne i alle fall solgt Hleb for mer enn vi kjøpte han for ... Det eneste som mangler nå er at Adebayor også stikker :/ Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Så vidt jeg kan se, så er en konsekvens av transfersommeren til nå at vi har en spiller over 27 og to over 25 blant de to som kan spille ute. Det er bare en observasjon. Tror ikke det er en styrke, for å si det sånn. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Sagna, Toure, Rosicky, Eduardo, Gallas, van Persie, Eboué? - Sagna er 25 - Toure er 27 - Rosicky er 27, blir 28 4. oktober - Eduardo er 25 - Gallas er 30, blir 31 17. august, rett etter sesongstart - van Persie er 24, blir 25 6. august, før sesongen begynner - Eboué er 25 Endret 18. juli 2008 av Atald Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sagna, Toure, Rosicky, Eduardo, Gallas, van Persie, Eboué? - Sagna er 25 - Toure er 27 - Rosicky er 27, blir 28 4. oktober - Eduardo er 25 - Gallas er 30, blir 31 17. august, rett etter sesongstart - van Persie er 24, blir 25 6. august, før sesongen begynner - Eboué er 25 Jeg vet hvor gamle spillerne er. Sagna er 25. Hadde han vært over 25, hadde han vært 26. Det gjelder Eduardo og Eboue også. Rosicknote er 27. Hadde han vært over 27, hadde han vært 28. Det gjelder Toure også. Så Gallas er den spilleren over 27, mens Toure og Rosicknote er de to spillerene over 25. Du kan selvfølgelig argumentere med at så for du har blitt 12, så er du over 12, men da er du en kranglefant på 12 og talt. Diskusjonen går på¨at vi snakker om en svært ung stall. Kan vi holde oss blant de fire beste med så unge spillere? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Beklager, la ikke merke til over. Om jeg skal være kranglefant, er Rosicky 28 det meste av sesongen. Vi får gjøre skam på Alan Hansens kjente utsagn: "You'll never win anything with kids," selv om det kan vise seg å bli meget hardt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vi får gjøre skam på Alan Hansens kjente utsagn: "You'll never win anything with kids," Dere er 15år for seint isåtilfelle. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har Arsenal bydd på Andrej Arshavin ?? Har lyst til at han skal gå til Arsenal og han selv syns at spillestilen hans ville vert perfekt i Arsenal og det er eg helt enig i ! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vi får gjøre skam på Alan Hansens kjente utsagn: "You'll never win anything with kids," Dere er 15år for seint isåtilfelle. Atter igjen gjøre skam på det da. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kampen mot Barnet endte 1 - 2 og Nordtveit fikk spille fra start. Noen som har formeninger om når han vil få prøve seg i PL? Gleder meg i alle fall til han blir så god. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det hadde jo vært meget morsomt å se Nordtveit prøve seg mot noen på PL nivå Barnet startet med å score 1 - 0, senere scoringer ble scoret av Jay Simpson 1 - 1 og Nacer Barazite 1 - 2 Aaron Ramsey spilte også i kampen mot Barnet. Endret 19. juli 2008 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå