Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Du argumenterer for ditt, jeg argumenterer for mitt. Hvem gråter?

 

Uansett, vi vet ikke hvor lenge Eduardo kommer til å være ute, og jeg syns det Bendtner viste på slutten av sesongen var svært positivt, spesielt i de siste kampene. Hadde et par Bergkamp-pasninger her og der og var generelt svært god. Men vi får se. Jeg mener bare at Arsenal lider ikke økonomisk så da blir det bare unødvendig å selge Ade bare fordi det kommer et godt bud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikkert at Hleb forsvinner nei. Inter vil ikke ha ham lengre. Lenge siden jeg har lest noe om Barcelona. Er vel mer sannsynlig at de henter Arshavin.

 

Seneste nytt er at Wolfsburg vil ha ham, men hvorfor i all verden skal han forlate Arsenal til fordel for Wolfsburg?

Lenke til kommentar

Hleb ønsker seg i følge ryktene bort og det har vel både vært italienske og spanske klubber på banen, men siste jeg leste var at Hleb selv var frustrert over stadig å bli linket til klubber.

Ønsker fyren seg bort er jo det egentlig forståelig da han jo har sagt han ikke trives i London og ikke har funnet seg til rette sosialt med laget osv.

Så at Hleb forsvinner enten nå eller til januar vinduet har jeg nærmest tatt som sikkert, men skulle man ta feil og Hleb plutselig finner tonen og spillet man kun har sett tegn på at han kan er ingenting bedre enn det for Arsenal.

 

Adebayour for 320 mill er uansett så my penger at Arsenal nesten ikke kan si nei til det, og Arsenal lider ikke økonomisk på noen måte, men vi klarer heller ikke holde på spillerne våres ettersom lønningene ikke står i samsvar med prestasjonene i forhold til de andre stor klubbene på balløya, og vi begynner å minne mer og mer om et farmer lag for unge talenter, som vil selges den sesongen de får gjennombruddet sitt.

Adebayour skal putte mange mål og spille utroilig godt neste sesong for at prislappen det snakkes om nå for han skal holde seg såpass høy, selv om jeg tviler på at 320 mill kan stemme for han.

Lenke til kommentar
For crying out loud. (,,,)

Tar jeg ikke helt feil, er det du som gråter ...

Haha, walked right into that one.

 

Det som er ganske interessant er at Ramsey har fått et skikkelig A-lagsnummer. Blir han virkelig erstatteren til Flamini? Jeg tror nok at både Denílson og Diaby er foran han i køen, men hadde jo vært skikkelig morsomt om han slo til fra første øyeblikk. Selv hvor tvilsomt det er.

Lenke til kommentar

Jo det er min bekymring også, men Nasri har vel en god del defensive egenskaper Fabregas muligens mangler etter hva jeg har skjønt. (jeg vet svært lite om Nasri enda)

Fabregas gjør seg helt klart best som den offensive, mens Flamini var en genial sikring for han med sin løp og duellkraft, for ikke snakke om innsats.

 

Skal bli spennende å se hvilken lagoppstilling vi faktisk kommer til sesongen med.

Tror folket vi får se noe til nordmannen i klubben utover da?

Lenke til kommentar

Han har ikke fått noe draktnummer (Nordtveit altså), så kommer vel ikke til å spille på A-laget. Får vel sjansen i Carling Cup, men han er jo ung enda. Det som overrasker meg er at Aarom Ramsey har fått draktnummer 16. Altså kommer han nok til å spille en del. Er han så god?

Lenke til kommentar

Ramsey går vel for å være balløyas nye store talent, og muligens øyner Wenger en mulighet for at han kan vise tegn på dette allerede i år.

Kan jo være at dette var en ting Arsenal også brukte for å lokke spilleren til Arsenal også for alt jeg vet, da det jo var noen som trodde de alt hadde sikret seg han, men med langt dårligere vilkår for spilleren.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Jeg er ganske sikker på at Nasri blir kjøpt inn for å spille på vingene.

 

Ah, som sagt vet jeg minimalt om fyren, men så han for Frankrike nå i EM hvor han spilte midtbane og komentatoren på TV4 sa han ble handlet inn som erstatter for Flamini, men igjen, dette var en svenske som påstod så ikke noe å ta for god fisk :p

Synes han så ok ut i spillestilen, men med det spillet franskmennene vartet opp med var det ikke mange spillere som akkurat fikk vist seg fra sin beste side.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

BBC: Arsenal secure Nasri signing

 

He can play on either wing or through the centre and won the French first division's young player of the year award, and was voted Marseille's player of the year by fans, at the end of the 2006/2007 campaign.

Ser ut som signeringen endelig i praksis er fullført. Nå er det bare å vente på bekreftelsen på Arsenal.com. Tipper den kommer i morgen tidlig. Jeg er 99% sikker på at han kommer til å spille på vingene. Av det jeg har sett av han virker han som en driblesterk og ganske skytevillig type. Tror han kommer til å trives bra på kanten vår når han får tilpasset seg til PL. Han er jo blitt sammenlignet med Zidane, men det er nok mer pga. hans algeriske bakgrunn. Tipper startelleveren vår kommer til å se sånn ut neste sesong:

 

1. Almunia

3. Sagna - 10. Gallas - 5. Toure - 22. Clichy

8. Nasri - 2. Diaby - 4. Cesc - 7. Rosicky

25. Adebayor - 11. van Persie

Lenke til kommentar
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3753415,00.html

 

Woah. Om Adebayor faktisk har så jævlig høge tankar om seg sjølv og faktisk har sagt det der, ser eg helst at han aldri spelar for Arsenal igjen.

 

(Ja, eg veit at News of the World er ei drittavis, men sjølv dei kan ikkje finne opp sitat ut av ingenting.)

 

 

Det var det mest blærete intervjuet jeg har lest på lang tid. Fjorårssesongen ser ut til å ha gått i hodet på han. "I have to prepare for my retirement", hva faen er det han snakker om. Tror ikke han kommer til å sulte i Arsenal for å si det sånn.

Lenke til kommentar
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3753415,00.html

 

Woah. Om Adebayor faktisk har så jævlig høge tankar om seg sjølv og faktisk har sagt det der, ser eg helst at han aldri spelar for Arsenal igjen.

 

(Ja, eg veit at News of the World er ei drittavis, men sjølv dei kan ikkje finne opp sitat ut av ingenting.)

Men du kan regne med at det er stilt ledende spørsmål. Uansett, hiss. Går jo ærede Ronaldo en høy gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...