Snurreleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Og da er det bare å takke Gervinho for å ha sendt Elfenbenkysten ut av ACoN. Knall, da kommer Tiote hjem, vøtt! Hadde han planer om å bli der nede hvis dem vant? Var visst planer om kaffe og tè. 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 FourFourTom FourFourTom Nobody can blame it on Gervinho. He won Ivory Coast the semi & won the penalty in the final which Drogba missed. Keep your forehead up, Gerv I lol'ed :!: Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Han ville jo uansett vært på vei hjemover etter i kveld uansett utfall. Er jo tross alt finalen. Åja. Var faktisk ikke klar over at det var finalen. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Han ville jo uansett vært på vei hjemover etter i kveld uansett utfall. Er jo tross alt finalen. Åja. Var faktisk ikke klar over at det var finalen. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Deilig å slå Sunderland, et virkelig formlag, http://stats.football365.com/dom/ENG/PR/oform.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Denne ukens wallpaper: http://www.arsenal.com/match-menu/3408888/first-team/sunderland-v-arsenal?tab=wallpaper Endret 13. februar 2012 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Som jeg sa i kamptråden, statuen som er utenfor Emirates er for liten. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Poten til Per. Ligner litt på min egen da jeg var ute i 3 uker med overtråkk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Får ikke til å se bilde, kan du laste det opp på nytt evnt. annen side? Edit: tragisk at Hazard skal til Tottene... Endret 13. februar 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 FUnker denne? Er vell ingenting som er bekreftet ang. Hazard. Om det skulle vise seg å stemme spyr jeg. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hazard skal ha blitt enig med Tottene om de personlige betingelsene. Tottenes bud er visstnok ikke blitt akseptert (enda). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Da håper jeg iallefall Redknapp, Modric og Bale forsvinner. Så er Hazard der alene. Gått et steg ned. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hazard skal ha blitt enig med Tottene om de personlige betingelsene. Tottenes bud er visstnok ikke blitt akseptert (enda). Tviler sterkt på dette. Man har vel ikke lov til å diskutere personelige betingelse før et bud er blitt akseptert? Også fryktelig usannsynlig at man skal begynne å forhandle midt i sesongen, rett etter at et overgangsvindu er lukket. Kan ikke fatte og begripe at Hazard skulle ønske seg til Tottenham. Hvor har dere dette fra forresten? Lukter trailerlass med salt dette. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 http://www.francefootball.fr/#!/news/2012/02/13/192150_hazard-a-choisi-tottenham.html Som Nettavisen igjen baserer sin sak på: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3334418.ece Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er kun rykter så langt. Philippe Auclair @PhilippeAuclair Svar Retweet Favoritt · ÅpneHazard on Belgian television (RTBF), moments ago: 'Maybe I'll go to Tottenham. It's a great English club. I said I would go to England'. Bloodzeed @Bloodzeed Svar Favoritt · ÅpneHazard, on Belgian TV: 'I haven't signed anything yet, This will happen soon' he is playing with us or what Jamie Sanderson @YoungGunsBlog Svar Retweet Favoritt · ÅpneFrance Football exclusive says Eden Hazard has chosen #THFC for his next move. Lille want £40m. Think it's too early for a deal. Fransk avis om dette Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hmm, ser ut som dette har mye substans med sitater fra hovedpersonen selv. Synd at vi går glipp av enda en stjerne, selv om jeg tviler på at vi hadde fått ham uansett. Kniv i hjertet at han drar til Tottenham. Latterlig at Arsenal er steg ned i karrieren hans, mens Tottenham liksom er et steg opp. De har gjort det bra i 1 (en, uno, one) sesong. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Tror dere Tottenham er riktig valg med tanke på klubber som har vist interesse og det å kunne vinne de gjeveste medaljer? Endret 13. februar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tror dere Tottenham er riktig valg med tanke på klubber som har vist interesse og det å kunne vinne de gjeveste medaljer? Nei. Hvem vet hva som skjer dersom Harry blir England-boss til sommeren? Modric har jo ønsket seg bort, og det er bare et tidsspørsmål før Bale drar. Det øvrige laget deres er ok, men ikke topp 4 materiale imo. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hmm, ser ut som dette har mye substans med sitater fra hovedpersonen selv. Synd at vi går glipp av enda en stjerne, selv om jeg tviler på at vi hadde fått ham uansett. Kniv i hjertet at han drar til Tottenham. Latterlig at Arsenal er steg ned i karrieren hans, mens Tottenham liksom er et steg opp. De har gjort det bra i 1 (en, uno, one) sesong. Det er dog ingenting i de sitatene der som tyder på at Hazard er på vei, det er rett og slett kun rykter. Hazard sier det ganske enkelt selv: "I haven't signed anything yet", alle her vet da hvor mye som skal klaffe før noe slikt går i boks. Tror dere Tottenham er riktig valg med tanke på klubber som har vist interesse og det å kunne vinne de gjeveste medaljer? Spørs om arvtakeren til 'Arry (ja jeg er overbevist om at han drar) er en like stor/større manager enn han. Modric har jo ønsket seg bort, og det er bare et tidsspørsmål før Bale drar. Stikker 'Arry stikker disse to også, det er jeg overbevist om, men da får vi iallefall en heftig sum skulle vi selge begge, en sum som kan skaffe oss flere gode spillere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Carlos Vela scoret idag mot Sevilla. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå