Corporal Jenkinson Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Park skal visstnok være frustrert over lite spilletid og ønsker seg bort til sommeren om han ikke får spille oftere. Synes vi bør gi han sjansen snart, har spilt seks minutter i PL. Er ikke lett på imponere de få gangene han får spille da han ikke har matchformen i seg. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det kjipeste med at Park ikke får spille er at han virker å være temmelig målfarlig. Husker når han ble spilt i bakrom like utenfor 16-meteren og det første han gjør er å legge ballen tilrette til venstre for forsvarsspilleren og prøver å skru den i lengste (ikke langt unna heller). Hadde det vært Chamakh så hadde han vendt opp tilbake mot eget mål. Det største problemet jeg dog ser med Park er at jeg tviler sterkt på at han takler rollen som ensom spiss. Og når vi ikke spiller 4-4-2 så er det vanskelig å finne en rolle til han i dette laget.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Frimmy er ute i 6 til 9 måneder med skaden han fikk i kneet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er ikke første gangen dette dessverre. Var jo ute hele 2010/11 sesongen også med en identisk skade. Dog anser jeg Coquelin som et større talent, men uansett kjedelig mtp. at Frimpong kunne tatt massive skritt med førstelagsspill for Wolves. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Utrolig synd at Frimmy skulle gå ut. Virket veldig klønette gjort, måten skaden ble påført. Ikke minst er det veldig synd for Wolves. Balanserte midtbanen deres veldig bra. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Arsenal-boss-Arsene-Wenger-I-like-Eden-Hazard-but-I-need-to-make-a-20m-profit-EVERY-season-on-transfers-article862355.html Stilig om dette er sant... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Det er visst sant at Arsenal må tjene 15-20 millioner hvert år til nedbetaling av gjeld, men at det skal komme fra transfers er bare tull. Svært skuffet over John Cross som sjeldent pleier å synke så lavt. Endret 7. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg ser det fortsatt som en usansynlighet at vi henter Hazard. Fant nylig ut at Vermaelen er fetteren hans. I tillegg for vi håpe han ønsker å spille med Gervinho igjen, og liker Wenger sin filosofi. Spilletid vil han uansett få. Ser uansett for meg Chelsea, City og United som sterkere kandidater. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vermaelen er IKKE fetteren til Hazard, det er et rykte fra engelsk media uten rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vermaelen er IKKE fetteren til Hazard, det er et rykte fra engelsk media uten rot i virkeligheten. Ja tenkte meg det. Hadde selvsagt spredd seg til Wikipedia. Undres over hvordan slike rykter oppstår. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Wenger: Arsenal må ha et overskudd på 15-20£ mill hvert år Dette bekrefter mer eller mindre hvorfor vi selger våre beste spillere hvert år. Arsenal MÅ selge. Dette betyr nok at vi til sommeren må selge RvP og noen flere før vi i det hele tatt kan få noen inn. Skremmende egentlig at det ligger såpass dårlig an i London om dagen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Orbinho @Orbinho Mins/chance created open play in PL since August 2007 1. Fabregas 33.2, 2. David Silva 34.4, 3. Mata 36.8, 8. Hleb 42, 9. Ramsey 43.1 Svært overraskende tall på Rambo (og Hleb). Endret 7. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ikke sjokkert over Hleb, men Ramsey sine tall sjokkerer meg. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ramsey er god, han har bare spilt for mange kamper i det siste! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg tror Ramsey i grunn ble hypa veldig opp etter skaden. Han hadde noen gode innhopp før det lange skadefraværet, men han har aldri egentlig vist at han er klar til å sammenlignes med Silva, Fabregas og Mata. Jeg tror at pga skaden, så innbilte folk seg at han var bedre enn det han faktisk har vist, og nå i lys av jacks skade og at Ramsey har fått mye spilletid, så forventer vi topp kvalitet - noe han ikke er i stand til å vise. Han er rett og slett ung og uferdig, men jeg har tro på at han kommer til å bli god. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Viser ikke de tallene at han er god eller misforstår eg fullstendig? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jo, de viser at Ramsey er den som skaper 9. flest sjanser per minutt spilt siden 07, men de viser også at det er et ganske klart skille fra de aller beste. Endret 7. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2097966/Arsenal-want-Chelseas-Daniel-Sturridge.html Sturridge linkes til dere i sommer. Han skal visstnok være lei av å spille kant for Chelsea og vil derfor bytte. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Haha, som om han får spille sentralt her. Lykke til. Red.: Oh, fuck. Realiteten falt nettopp ned i hodet på meg, men jeg tror merkelig nok ikke at vP forsvinner i sommer. Endret 8. februar 2012 av Atald 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Gervinho og co(Elfenbenskysten) til semifinale i Afrikamesterskapet, har kommer ikke tilbake til London med det første.. kanskje ikke så farlig siden vi har Ox nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå