Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Bergkamp Lenke til kommentar
Markusv Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hallo. Vurderer å dra over til England i midten av Mars for å få med meg Arsenal-Aston Villa. Noen av dere som har anelse om hvor jeg kan få tak i billetter? Kan jeg melde meg inn på Arsenal.com, betale årsavgiften og kjøpe billetter? Eller må jeg ha vært medlem en viss tid før jeg kan bestille billetter..? På forhånd takk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kan jeg melde meg inn på Arsenal.com, betale årsavgiften og kjøpe billetter? Ja. Red membership er veien å gå; enklaste og greiaste måten å gjere det på. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 VG slår til igjen: "Henry sendte Arsenal til den syv-én-de himmel". Gratulerer med seieren, forresten. Flott kamp! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vela scoret nettopp mot Barcelona Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Oxlade-Chamberlain er et sårt trengt lyspunkt i en ellers mørk tilværelse som gooner. Talent, råskap, engasjement, spilleglede, en fantastisk spiller! Bør spille fast fra nå av. Wenger skal ha skryt for at han våget å kjøpe Alex når de fleste fans heller mente pengene kunne brukes bedre. En favorittspiller allerede. The Ox! The Ox! The Ox! 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Vela scoret nettopp mot Barcelona Og det var ikke chip. http://www.youtube.com/watch?v=g4pF4Tx_fXw&feature=youtu.be Jeg er fortsatt i ekstase over dagens resultat. Spillet i forkant av 2-1 og 3-1 er av god, gammel klasse! Endret 4. februar 2012 av Atald 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/arsenalstjernens-hilsen-til-lundekvam-hvordan-gaar-det-3700958.html Blir pinlig berørt av TV2. Ser ikke ut som Chamberlain husker Lundekvam heller, haha. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Så ekstremt, ekstremt kleint. Er så typisk norsk å prøve å lure inn noe norsk i hvert eneste intervju.... 6 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kleint. Håper Chelsea går på en ordentlig smell idag slik at de mister all selvtillit ut resten av sesongen, selv om det er å håpe for mye. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 ManUtd knøller Chelsea i hjel i dag bror, jeg vet Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Bare vi ikke taper 8-2 er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Bare vi ikke taper 8-2 er jeg fornøyd. 3-5 funker greit det også 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ja, det var en merkelig kamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ser på Chelsea - United nå. Ser ikke hvordan man skal klare å hente igjen dette Chelsea laget. De rundspiller United som vi tapte 8-2 mot. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ser på Chelsea - United nå. Ser ikke hvordan man skal klare å hente igjen dette Chelsea laget. De rundspiller United som vi tapte 1-2 mot. Det var et helt annet United lag vi tapt 8-2 mot. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) De rundspiller United som vi tapte 1-2 mot. Hahaha! AKkurat som i vintersportkafeen. Du MÅ se mer enn seks minutter av en kamp før du uttaler deg. Endret 5. februar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Du MÅ se mer enn seks minutter av en kamp før du uttaler deg. Helt klart. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 De rundspiller United som vi tapte 1-2 mot. Hahaha! AKkurat som i vintersportkafeen. Du MÅ se mer enn seks minutter av en kamp før du uttaler deg. 60 minutter mener du? Var ca det jeg så i dag. Chelsea spilte meget bra så lenge jeg så. United var ekstremt heldige i dag og den andre straffen er aldri straffe. At en kamp som er 3-0 etter 60 bli 3-3 skjer kanskje en gang hvert 10 år. I 99% av tilfellene er kampen kjørt. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 På en annen side: Vi slo Chelsea 5-3. Hvilke flere bevis trenger du på at vi er kapable til å klare å gjøre det bedre enn dem? Siden du bruker enkeltresultater som argument. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå