Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

At klubben har penger er ikke da automatisk slik at vi har det å bruke på spillerkjøp.

Har styret sagt at Fabregas pengene må inn før ny signering kan gjennomføres, så kan vi ha så mye penger ellers på bok vi bare vil.

Jeg vet ikke hvordan styret i Arsenal tenker, og hvilke finansielle vurderinger de gjør.

Men det blir rimelig forenklet å bare si vi har 55 mill på bok, så da har vi 55 mill til spillerkjøp.

Endret av archongamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å ta de første punktene fra dagens pressekonferanse. Chambo sliter visst med noe, og er usikker for spill i morgen og Wenger vurderer endringer. Hva slags får vi evt. vite i morgen.

Det ryktes at Chambo har en kneskade (i følge SkySports hvertfall), samt at vår nye tysker skadet seg allerede i første kamp. Også det kneet.

Videre så sier the Sun at RvP hviles i morgen fordi han har spilt mye i det siste. Vet det er the Sun, men kan se at det kan skje. BB er et lag man normalt skal slå, men med formen vi er i, samt RvP og AoC ute er det slim to none sjanse.

Lenke til kommentar

For å være ærlig, så synes jeg ikke laget vi så på onsdag så ut som et Arsenal i dårlig form. Ja, resultatene sier en del, men jeg har sett Arsenal mye dårligere enn det. Vi var til tider ganske gode faktisk, synes jeg. I morgen tar vi vår første PL seier i år :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Overall I feel this team is strong mentally with a good spirit and attitude.

Haha, dette begynner å bli en parodi.

Viss vi får 16 år til med stabilitet og trofésanking på nivå med dei foregåande 16 åra kan ein ærleg talt ikkje klage for mykje.

Så du mener 6 nye år med krisetilstand i klubben uten å vinne en jævla dritt er ok?

Lenke til kommentar

Viss vi får 16 år til med stabilitet og trofésanking på nivå med dei foregåande 16 åra kan ein ærleg talt ikkje klage for mykje.

Så du mener 6 nye år med krisetilstand i klubben uten å vinne en jævla dritt er ok?

Nei, og det sa eg heller aldri. Både i artikkelen og i det eg sa var det snakk om eit lengre perspektiv. Om du meiner klubben har vore 6 år i krise har du jammen levd eit godt fotballiv!

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAA

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...