Iceman #10 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 RvP har skeive armer og et bevegelsesmønster på de som ikke ligner grisen. Tror virkelig FA har fått det med seg etter alle årene han har spilt PL fotball. Ser for øvrig at vi blir linket med Adrian Mariappa. Noen som har sett han spille? Watford spiller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Den ser rimelig stygg ut på TV, men jeg tviler på det var med vilje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jeg synes det ser med vilje ut. Se hvordan RvP ser på Cuellar helt i begynnelsen. Så tar han sats, planter albuen i trynet hans, før han løper litt fremover og tar ny sats for å heade ballen. Er tilbøyelig for å ta feil selvsagt. Uansett så skulle Dunne vært utvist først. Helt klart gult nr 2 etter taklingen på Ramsey. Er jo aaaaalt for sen. McLeish kan også ta seg en bolle når han sier at straffe nr 2 er billig. Utrolig klønete takling av Bent. Meier ned Kos. Endret 30. januar 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvem går inn slik i en duell da? Merkelig å slå albuen i ansiktet på noen før duellen. Hadde det vært i luften kunne man forsvart det, men det ser ut som han gjør det med vilje. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 YoungGunsBlog Good news for #AFC: Referee Mike Jones saw the van Persie clash with Cuellar, so FA can't charge him retrospectively. Lucky. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Phew. Heldige der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Da ser man enda et eksempel på at reglene er for dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Man kan også si at reglene er greie, men dommeren for dårlig.... Få videodømming nå! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Helt enig. Men så lenge reglene skal beskytte dommer fremfor spillet så blir det kopete. VP hadde fått straff av FA hvis dommer ikke hadde sett det, hvorfor kan ikke bare FA gripe inn når dommeren har dømt feil? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Sikker på at han hadde det? Jeg er enig i at dommerene beskyttes for mye av reglene, men i dette tilfellet er jeg slettes ikke sikker på at han skulle vært straffet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Enig med Atald her, RvP hadde nok fått straff hadde FA kunne grepet inn, spesielt etter grinninga av den hyklerske gingerkuken Mcleish, men jeg tror ikke det var tilsikta. Reglene er forøvrig helt latterlige, så er vi i det minste alle enige der Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Kan diskuteres. Jeg mener det er rart å gå inn i en duell på den måten og har sett folk få røde kort på snillere albuer. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det stemmer, jeg har også sett folk få røde for mindre, men det trenger ikke nødvendigvis å være riktig fordeom. Uansett, albuen gjorde nok litt vondt, men var ikke så ille. Det jeg lurer på om det var tilsikta eller ikke. Synes både bevegelsene til RvP og Cuellar er rare der. Men når det gjelder RvP så var det vel nødt til å skje engang. Helt utrolig rare bevegelser i armene hans konstant. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vel RvP har ikke akkurat normal bevegelse på armene. Så vanskelig å tolke noe, selv om dette det ser tilsiktet kan det være uskyldig. Til vanlig vil det nok resultere i rødt kort, tilsikta eller ei. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vel RvP har ikke akkurat normal bevegelse på armene. Så vanskelig å tolke noe, selv om dette det ser tilsiktet kan det være uskyldig. Til vanlig vil det nok resultere i rødt kort, tilsikta eller ei. Slike albuer ser man vannvittig mange av i løpet av en sesong, og godt under halvparten blir straffet. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Mye på grunn av at dommer ser det og med det kan ikke FA gripe inn. Hadde FA kunne gjort noe i etterkant, samme om dommer så det eller ei, ville mange blitt frikjent pga. feil ilagt rødt kort og mange blitt dømt. Vet at FA griper inn hvis folk roper høyt nok, men så lenge dommerstaben er så dårlig som den er i dag burde det være noen som ser over om de røde kortene er riktig i dømt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Tottenham får £27 millioner i offentlig støtte til ny stadion. Da Arsenal de bygde forpliktet seg til å bruke millioner på nærområdet. Her finner du underskriftskampanje mot det, og her finner du navnegenerator da man må være brite for å skrive under. Husk på å aktivere e-mailen som følger med på navnegeneratoren før du skriver under da underskriften må valideres via email. Tar maks 3 minutter. Endret 31. januar 2012 av Atald 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Lese hele artikkelen kanskje? men nå har klubben forpliktet seg til et større prosjekt i nordlige deler av Tottenham, sammen med Haringey Council og ordføreren i London. De har likevel ikke vært villige til å investere i en ny stadion i området, uten store forbedringer rundt der stadion skal ligge. – Vi har lenge sagt at vi ville kun investere i området dersom vi ser at andre støtter planene våre for området, sier Daniel Levy på klubbens hjemmesider. Nå har altså de lokale myndighetene og ordføreren i London bestemt seg for å bidra til prosjektet. Prosjektet har en totalramme på 27 millioner pund knappe 250 millioner kroner og har fått navnet Northumberland Development Project (NDP). I planene inngår blant annet utbedringer av området rundt der stadion skal ligge, og forbedringer av infrastrukturen i området. M.a.o går pengene også til å forbedre bo-områdene og by-miljøet som skal komme rundt stadion, noe som vil gagne by-området. Måten det legges frem på her får det til å virke som om vi får £27 millioner til å kun bruke på vår egen stadion, og ikke noe annet. Endret 31. januar 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Arsenal måtte legge penger på bordet til forbedringer i nærområdet for å få lov til å bygge. To backer på trening. Første gang på lenge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Og vi har knyttet oss til et prosjekt hvor vi investerer i nærområdet hvor vi skal bygge stadion. Eneste forskjellen her er at det er Levy som har tatt initativet til å forbedre nærområdet rundt der de vil ha stadion, men kun om ordføreren og politikerne er villige til å støtte planene. Så på "bekostning" av at vi får en stadion i området, så har politikerne gått med på Levy's/Tottenham's planer for nærområdet som vil øke verdien betraktelig. Edit: og så vidt jeg ser står det heller ingenting i artikkelen jeg linket i Tottenham-tråden om at vi får £27 millioner i støtte, det står derimot: Prosjektet har en totalramme på 27 millioner pund knappe 250 millioner kroner og har fått navnet Northumberland Development Project (NDP). Endret 31. januar 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå