Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Fant forøvrig en statistikk Arsenal kommer svært godt ut i.

 

 

Den teller alle som har valgt laglogo ved siden av nicket sitt i reddit.com/r/soccer. Ut fra mitt inntrykk av r/soccer virker det som det er en overrepresentasjon av amerikanere der, så det kan se ut som Arsenal har fått et rimelig solid fotfeste i USA. Kampen mot United var også tidenes første PL-kamp som ble sendt live på Fox såvidt jeg kan se.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger: "Diaby is coming back on Tuesday. He has worked hard in rehab. The earliest he will play will be the end of February."

 

Tipper Diaby har hatt noen andre problemer enn skader iløpet av denne sesongen, ellers hadde vi nok fått mer oppdateringer enn det vi har fått sålangt. Alt er jo hysj-hysj rundt han.

Lenke til kommentar

http://www.soccer-blogger.com/2012/01/30/van-persie-cuellar-video-robin-van-persie-elbows-carlos-cuellar-fa-cup-2012-arsenal-villa/

 

Video av albuen her.

 

Så det var snakk om dette i overgangstråden, men jeg tenkte vi kunne fortsette diskusjonen her.

 

Vanskelig å si om FA kommer til å gjøre noe med dette eller ikke. Vi har vel set bans for lignende før? Jeg tror neppe det er med vilje - RvP spiller generelt med litt ukontrollerte armer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...