Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det er kanskje det dummeste RM kan gjøre hvis de har som mål å vinne noe. Wenger er fantastisk å få frem "ukjente" spillere og gjøre dem gode, men han er en elendig taktikker og er særs gnien. Noe han viser gang på gang på gang. Spesielt denne sesongen.

Tar gjerne i mot Mourinho. Han kan gjøre underverker med forsvaret. Ellers synes jeg faktisk vi skulle ventet ut Ancelotti. Sagt at Wenger fikk denne sesongen og så ansette Ancelotti til sommeren.

Lenke til kommentar

Du mener ikke seriøst at Mourinho hadde vært bra å fått til Arsenal??

Jeg tar heller Nasri tilbake som kaptein før jeg ønsker den klovnen som manager..

Hvorfor ikke? Uansett om mannen har sine utspill så er han en enormt dyktig manager og en god taktikker. Han er på mange måter motsetningen til Wenger, noe jeg tror kan være bra nå som Wenger har kjørt klubben i dass de siste 6 årene.

Lenke til kommentar

Du mener ikke seriøst at Mourinho hadde vært bra å fått til Arsenal??

Jeg tar heller Nasri tilbake som kaptein før jeg ønsker den klovnen som manager..

Hvorfor ikke? Uansett om mannen har sine utspill så er han en enormt dyktig manager og en god taktikker. Han er på mange måter motsetningen til Wenger, noe jeg tror kan være bra nå som Wenger har kjørt klubben i dass de siste 6 årene.

Enig, tror begge klubber hadde hatt godt av dette byttet men jeg tviler sterkt på at det skjer. Klarer bare ikke se for meg noen av de hos de respektive klubber.

Lenke til kommentar

Muligens den manageren i verden som er best på man-managment og taktikk. Jeg har iallfall enorm respekt for det han har utført, og hvis Wenger skulle ende opp med å forlate Arsenal, så ser jeg ikke det som helt urimelig at Mourinho skulle vurdere Arsenal. Men, så er det et spørsmål om hvor mye penger Arsenal faktisk kan bruke. Jeg tror aldri Mourinho vil komme om det ikke er betydelige transfermidler til disposisjon. Jeg tror uansett at både Mourinho og Wenger sitter resten av sesongen. Mourinho er desperat etter å vinne serien/CL med Real Madrid.

Benbjo: Hva prøver du å si i innlegget ditt? Det kan ved første øyekast se ut som du insinuerer at Wenger ikke er en dyktig manager og taktiker.

Lenke til kommentar

Om en person som Mourinho skulle ta over Arsenal vil det også si å rasere alt Wenger har bygd opp over årene.

Jeg mener at selv om Wenger nå ikke har lykkes i sitt prosjekt og kanskje er over i Arsenal så burde vi ha en trener som bygger på mye av den samme filosofien.

Jeg tror Arsenal med Mourinho vil være å rasere Arsenal slik vi kjenner.

Ikke er han spesiellt likanses som person heller, og vil dra med seg Arsenal ned å søla i sine uttalelser og oppførsel.

Det finnes ingen gode grunner å hente han til Arsenal, om man da ikke ønsker seg et helt nytt Arsenal på alle mulige måter.

Det vet jeg i hvertfall at jeg ikke gjør..

God trener og sikkert god taktikker, men alle andre minus gjør han i min bok uaktuell, og måtte styret for en gangs skyld gjøre noe rett å styre langt langt unna den mannen..

Lenke til kommentar

Muligens den manageren i verden som er best på man-managment og taktikk. Jeg har iallfall enorm respekt for det han har utført, og hvis Wenger skulle ende opp med å forlate Arsenal, så ser jeg ikke det som helt urimelig at Mourinho skulle vurdere Arsenal. Men, så er det et spørsmål om hvor mye penger Arsenal faktisk kan bruke. Jeg tror aldri Mourinho vil komme om det ikke er betydelige transfermidler til disposisjon. Jeg tror uansett at både Mourinho og Wenger sitter resten av sesongen. Mourinho er desperat etter å vinne serien/CL med Real Madrid.

Benbjo: Hva prøver du å si i innlegget ditt? Det kan ved første øyekast se ut som du insinuerer at Wenger ikke er en dyktig manager og taktiker.

Wenger er på ingen måte en god taktikker. Hvertfall ikke nå lenger. Helt ærlig så synes jeg han skulle gått av men pensjon sist kontrakten hans gikk ut. Siden det har Arsenal falt fra å bli snakket om som en toppklubb i verden til å bli en middelhavsfarer i PL og Europa. Dette gjør vondt som fan å se på. Det at skipet er i ferd med å senkes (noen hevder at skipet allerede har sunket) er at Wenger ikke har tatt tak i problemområdene og gjør enorme taktiske brølere mye oftere enn før. Bare se på forsvaret vårt den sesongen vi var i CL-finalen kontra nå. Ikke på samme planet engang. Det er bare 6 lag i PL som har sluppet inn fler mål enn oss. 5 av disse ligger på de 5 siste plassene i ligaen. Uten målscoreren RvP hadde vi altså antagelig ligget på 15/16 plass. Det er så langt det har gått og Wenger tar ikke tak.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Minst topp 16 i Europa (CL), og kjemper om topp 4 i PL. Dere ligger vel omtrent hvor dere har vært de siste årene.

Rundt disse tider i fjor var vi fortsatt med i gullkampen. Det var vel rundt Januar-tider det begynte å glippe. Laget som helhet har ikke sett så dårlig ut på lenge, og uten van Persie er vi maktesløse. Det er også mye av problemet når han forsvinner snart.

"Well I think we have quality in the squad, as well. We have to continue to stay focused on the pitch you know" Det der holder ikke lenger. All ære til Wenger for å hold oss så høyt oppe i så mange år, med den politikken han har kjørt, og spesielt med tanke på gjeldsbetalingen mtp Emirates Stadium. Står enorm respekt av det, men nå er det nye tider, og å investere i kvalitetsspillere er en vinn-vinn situasjon for alle parter. De utgiftene kan bidra til større inntekter.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...