Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg ser ingen håp for klubben lenger. Vi har blitt styrt mot stupet med stø hånd i flere år, strålende prestasjoner av enkeltspillere (Cesc, RvP, Tommy V) har ført til at vi har utsatt det noe men når du aldri tar tak i problemer og aldri handler proaktivt men reaktivt, så kommer det for en dag. Per dags dato er det fire lag i England som er klart bedre enn oss. Det er ikke engang ti år siden vi var den beste klubben i England og ett av de aller, aller beste i Europa. Siden den tid er det èn mann som har hatt all makt over klubben, tatt alle store avgjørelser og stått for alt vi har gjort siden da. Selvfølgelig skal Wenger holdes ansvarlig for dette rotet. Alt dette Arsenal-fansen er utakknemlige-pratet er total bullshit i mine øyne. Hvilken annen storklubb har gått uten trofèer i åtte år, og har fortsatt en del av fanbasen (dog mindre og mindre for hver dag som går, spesielt på nettet), som fortsatt støtter den sittende manager? Wenger har fått mer enn nok tid og mer enn nok støtte fra Arsenal-fansen, som i det lengste ønsket at nettopp han var mannen som skulle trekke oss opp fra søla. Wengers tid har kommet og gått, og det er på høy tid at han tar sin hatt å går av som manager fra denne klubben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hegland du er innpå noe der, men svar meg: hvilken manager mener du er tilgjengelig som kan ta over NÅ? og ev. gjøre det bedre enn Wenger med de midlene i bruk?

 

Vi må nesten smøre oss med tålmodighet og støtte Wenger til sommeren. Jeg har troen på at vi kommer blant topp 4 når Sagna, Wilshere, Arteta, Diaby og Santos er tilbake!

Endret av _dieseL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2012/01/22/sport/fotball/premier_league/arsenal/andrei_arsjavin/19901799/

 

Dette var nok siste drãpen for rvp. Mistet all tro på at han blir nå. Bildet sier alt. Blir spennende å se hvem som blir erstatteren, tipper det er chamakh. Blir vel ikke særlig med mål neste sesong med ham. Nå gjelder det å sikre el plass.

De forpulte journalistene overdriver. Det bildet med RvP er etter at han bommet på en gedigen sjanse. Har troen på at RvP blir, sann mine ord! :)

 

Arsenal-delen her på forumet når et nytt lavmål etter hver nedtur. Dette blir mitt siste innlegg på forumet på en stund.

Og godt er det! UT MED DEG, JEG HATER FOLK SOM IKKE TÅLER KRITIKK MOT SIN KLUBB!!! FOR FAEN JEG ER FORBANNA. WENGER BURDE PENSJONERE SEG OG REISE TIL KINA IGJEN....

 

 

Y U SO FUCKING EPIC????

Hva faen vil du din idiot? Er du jøde-fan du også? UT MED DEG!

 

Hvorfor er du så mad bror? Sliter du hjemme?

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2012/01/22/sport/fotball/premier_league/arsenal/andrei_arsjavin/19901799/

 

Dette var nok siste drãpen for rvp. Mistet all tro på at han blir nå. Bildet sier alt. Blir spennende å se hvem som blir erstatteren, tipper det er chamakh. Blir vel ikke særlig med mål neste sesong med ham. Nå gjelder det å sikre el plass.

De forpulte journalistene overdriver. Det bildet med RvP er etter at han bommet på en gedigen sjanse. Har troen på at RvP blir, sann mine ord! :)

 

Arsenal-delen her på forumet når et nytt lavmål etter hver nedtur. Dette blir mitt siste innlegg på forumet på en stund.

Og godt er det! UT MED DEG, JEG HATER FOLK SOM IKKE TÅLER KRITIKK MOT SIN KLUBB!!! FOR FAEN JEG ER FORBANNA. WENGER BURDE PENSJONERE SEG OG REISE TIL KINA IGJEN....

 

 

Y U SO FUCKING EPIC????

Hva faen vil du din idiot? Er du jøde-fan du også? UT MED DEG!

 

Hvorfor er du så mad bror? Sliter du hjemme?

Jeg har gitt deg opp for lenge siden bror!

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2012/01/22/sport/fotball/premier_league/arsenal/andrei_arsjavin/19901799/

 

Dette var nok siste drãpen for rvp. Mistet all tro på at han blir nå. Bildet sier alt. Blir spennende å se hvem som blir erstatteren, tipper det er chamakh. Blir vel ikke særlig med mål neste sesong med ham. Nå gjelder det å sikre el plass.

De forpulte journalistene overdriver. Det bildet med RvP er etter at han bommet på en gedigen sjanse. Har troen på at RvP blir, sann mine ord! :)

 

Arsenal-delen her på forumet når et nytt lavmål etter hver nedtur. Dette blir mitt siste innlegg på forumet på en stund.

Og godt er det! UT MED DEG, JEG HATER FOLK SOM IKKE TÅLER KRITIKK MOT SIN KLUBB!!! FOR FAEN JEG ER FORBANNA. WENGER BURDE PENSJONERE SEG OG REISE TIL KINA IGJEN....

 

 

Y U SO FUCKING EPIC????

Hva faen vil du din idiot? Er du jøde-fan du også? UT MED DEG!

 

Hvorfor er du så mad bror? Sliter du hjemme?

Jeg har gitt deg opp for lenge siden bror!

 

Ok bror! Hva med å heie på Barcelona og Manchester City bror?

Lenke til kommentar

Tenk dere følgende scenario til sommeren:

 

- Vi kommer på 5. plass

- Wenger stikker selv

- Guardiola eller en annen tar over

- Selger: Arshavin, Almunia, Squillaci, Rosicky, Chamakh, Park, Djourou og Walcott

- Henter inn klassespillere som: Benzema/Higuain, Hazard, Götze, Kaka, M'villa og Cissokho

 

Vi vinner EL og PL. Seriøst jeg hadde runket foran cam og lagt video ut her... viser til og med fjeset også (A)

 

Her, meld deg inn. Perfekt for de med "alt blir perfekt neste år"-mentalitet.

Lenke til kommentar

Tenk dere følgende scenario til sommeren:

 

- Vi kommer på 5. plass

- Wenger stikker selv

- Guardiola eller en annen tar over

- Selger: Arshavin, Almunia, Squillaci, Rosicky, Chamakh, Park, Djourou og Walcott

- Henter inn klassespillere som: Benzema/Higuain, Hazard, Götze, Kaka, M'villa og Cissokho

 

Vi vinner EL og PL. Seriøst jeg hadde runket foran cam og lagt video ut her... viser til og med fjeset også (A)

 

Her, meld deg inn. Perfekt for de med "alt blir perfekt neste år"-mentalitet.

Er du skada eller? Hva annet vil du skal skje? At vi legger ned klubben?

Lenke til kommentar

Hegland du er innpå noe der, men svar meg: hvilken manager mener du er tilgjengelig som kan ta over NÅ? og ev. gjøre det bedre enn Wenger med de midlene i bruk?

 

Vi må nesten smøre oss med tålmodighet og støtte Wenger til sommeren. Jeg har troen på at vi kommer blant topp 4 når Sagna, Wilshere, Arteta, Diaby og Santos er tilbake!

Hvor hentet dere Wenger fra? Hvor kom SAF fra? Er det en toppklubb i England som kan tas over av et noenlunde ukjent navn nå for tiden så er det Arsenal. Bra økonomi, ryddig eierside og få alfahanner i spillergruppen.

 

topp 4 kommer dere, har satt penger på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, spørs det. Vi trenger en vitamin innsprøytning av de skjeldne for å komme der. Chelsea har heller ikke vært noe særlig i år, og vi har majoriteten av toppkampene igjen hjemme så vi burde ta noen poeng der, men om backkrisa fortsetter og Chelsea kicker det opp et skitten pengedopa gir til så gir jeg oss ingen sjangse.

Lenke til kommentar

Som United-supporter må jeg si jeg var glad da Ox ble tatt av. Han og RvP var de eneste Arsenal-spillerne som var farlig, og Ox viste gang på gang at han var raskere enn Rafael. Var et tidsspørsmål før han kom fri igjen, eller Rafael fikk rødt kort for holding.

 

Jeg trodde Wenger skulle ta av Walcott, som enten var usynlig eller ubrukelig. Usynlig før han fikk ballen, ubrukelig med ballen. Har ikke mye tro på at Ox hadde krampe - det så ikke sånn ut når han fyrte på turboen rett før han ble tatt ut...

 

Russeren har fått mye tyn for å gå på innleggsfinten til Valencia. Nå er det vel ikke først og fremst defensivt Arshavin er kjent for å ha styrken sin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spørsmål om Wenger har planer om å kjøpe spillere i dette transfervinduet.

 

I don't. Spending money is not the target. It never has been in life.

 

"We need our players back. We missed 10 players. When you see what we created in the second half, it's important for us to get the players back."

 

Wenger

Lenke til kommentar

Spørsmål om Wenger har planer om å kjøpe spillere i dette transfervinduet.

 

I don't. Spending money is not the target. It never has been in life.

 

"We need our players back. We missed 10 players. When you see what we created in the second half, it's important for us to get the players back."

 

Wenger

 

Så hvorfor i helvete skal han tjene så fordømt godt selv da? Ligger jo på en temmelig vanvittig lønning i Arsenal selv.

 

Kjenner jeg blir mer og mer irritert på Wenger for tiden. Forøvrig skal visstnok Lundekvam ha ringt Chamberlain og han sa at han ikke var sliten eller skadet når han ble tatt av banen.

 

Lundekvam ringte Oxlade-Chamberlain etter tapet for United: – Han var verken skadet eller sliten

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...