Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Alle, ALLE i hele fotballverden har gitt opp Arshavin, eller, dvs. alle bortsett fra en. Få øynene opp, Wenger. Arshavin er møkk og spiller bare for pengene. Man kunne se på ansiktsuttryket til RvP at til og med spillerne har gitt opp Arshavin. Sammen med Theo er de ikke langt unna PLs dårligste vingpar.

 

Er villig til å la Wenger få et siste overgangsvindu. Dersom det ikke kommer inn forsterkninger må Wenger gå.

 

edit:

@Orbinho:

Arsenal have conceded 33 goals - seven more than in any previous Premier League season after 22 matches.

 

Arsenal have picked up fewer points after 22 matches than in any Premier League season since 1995-96.

 

Arsenal have also lost eight of 22 matches, their highest number of defeats at this stage since 1994-95 (8), when the team finished 12th.

 

Hvor langt er vi villige til å la det gå?

Endret av Vestaa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo hende han har kjent på ting og tang. Han er ung. Spiller fantastisk. Og man kan ikke forvente at han skal holde hele kampen.

 

Når det er sagt: Arsenal spilte dårlig i første omgang også. Da var jo Oxo på banen... Så kun Arshavin sin feil er det ikke. Det er litt heksejakt også.

 

Sånn utenom det: Han suger jo rimelig balle, så at det ikke finnes bedre alternativer er rart.

Lenke til kommentar

Forøvrig må jeg si at jeg ikke så noe som helst tegn til krampe på Oxlade-Chamberlain. Vanligvis så ser man at en spiller har hint av krampe for å si det sånn.

Han så mer ut som å være i moduset "on-fire" rett før han ble byttet ut. Tenk på ta av Oxlade-Chamberlain med masse selvtillit, og sette utpå Arshavin med selvtillit nærme nullgrensa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo hende han har kjent på ting og tang. Han er ung. Spiller fantastisk. Og man kan ikke forvente at han skal holde hele kampen.

 

Når det er sagt: Arsenal spilte dårlig i første omgang også. Da var jo Oxo på banen... Så kun Arshavin sin feil er det ikke. Det er litt heksejakt også.

 

Sånn utenom det: Han suger jo rimelig balle, så at det ikke finnes bedre alternativer er rart.

 

Arsenal spilte dårlig i førsteomgang, men til og med da var Chamberlain klart Arsenals beste.

 

Jeg skylder ikke på Arshavin som sagt: Det er Wenger som irriterer. Arshavin skulle helst erstattet Ramsey og spilt i midten. Benayoun inn for Walcott slik at han kunne kompensert for Arshavins dårlige arbeidsinnsats ville vært foretrukket, men hvis Chamberlain faktisk hadde en krampe så kunne Walcott blitt på banen (pga. mangel på bedre alternativer) mens Bønna erstattet oksa.

Lenke til kommentar

Forøvrig må jeg si at jeg ikke så noe som helst tegn til krampe på Oxlade-Chamberlain. Vanligvis så ser man at en spiller har hint av krampe for å si det sånn.

 

Nå kjøper jeg på ingen måte Wengers unnskyldning, men man kan da fint kjenne en antydning til krampe uten at det vises.

Lenke til kommentar

Chamberlain ble byttet ut på grunn av krampe. Det er lett å kritisere Wenger etter denne kampen, men det var hans teamtalk som gjorde at vi var et helt annet lag i andreomgang.

 

Arsenal-delen her på forumet når et nytt lavmål etter hver nedtur. Dette blir mitt siste innlegg på forumet på en stund.

Snart må du åpne øyne og kutte ned Wenger crushen litt. Gjerrigheten til Wenger dreper klubben. Det er ikke bare vi her på diskusjon som reagerer slik vi gjør, det er en hel Arsenal verden, utenom et par Wenger crushed, optimister på syre. Skriv gjerne på forumet, du kommer med mye bra, men ikke rakk ned på realistene. Det er på tide med en forandring. At Wenger fikk kontrakt forlengelse med 2 år igjen av sin forrige kontrakt er bak mål, mtp. den sinnsyke lønnsøkningen kommer med en gang konspirasjonen om at han viste det gikk mot slutten. Blir dyrt om vi skal sparke.

 

Lundekvam sa for øvrig at han skulle ringe Ox og høre om det var en grunn for at han ble byttet ut. Håper han gjør det. Spendt på resultatet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2012/01/22/sport/fotball/premier_league/arsenal/andrei_arsjavin/19901799/

 

Dette var nok siste drãpen for rvp. Mistet all tro på at han blir nå. Bildet sier alt. Blir spennende å se hvem som blir erstatteren, tipper det er chamakh. Blir vel ikke særlig med mål neste sesong med ham. Nå gjelder det å sikre el plass.

De forpulte journalistene overdriver. Det bildet med RvP er etter at han bommet på en gedigen sjanse. Har troen på at RvP blir, sann mine ord! :)

 

Arsenal-delen her på forumet når et nytt lavmål etter hver nedtur. Dette blir mitt siste innlegg på forumet på en stund.

Og godt er det! UT MED DEG, JEG HATER FOLK SOM IKKE TÅLER KRITIKK MOT SIN KLUBB!!! FOR FAEN JEG ER FORBANNA. WENGER BURDE PENSJONERE SEG OG REISE TIL KINA IGJEN....

 

 

Y U SO FUCKING EPIC????

Hva faen vil du din idiot? Er du jøde-fan du også? UT MED DEG!

Lenke til kommentar

Forøvrig må jeg si at jeg ikke så noe som helst tegn til krampe på Oxlade-Chamberlain. Vanligvis så ser man at en spiller har hint av krampe for å si det sånn.

 

Nå kjøper jeg på ingen måte Wengers unnskyldning, men man kan da fint kjenne en antydning til krampe uten at det vises.

 

Vel; Først så var det en krampe (det var ikke antydning Wenger sa) før han deretter skyldte på at Chamberlain hadde vært syk i midtuka før det deretter var at han kjente det strekke litt i leggen. Pluss at han byttet inn Russlands kaptein da. Det var også en unnskyldning han brukte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger:

 

- Du har en 18-åring som starter sin første kamp i Premier League, og en spiller som er landslagskaptein, og de setter spørsmålstegn ved byttet? La oss være seriøse: Jeg har vært manager i 30 år, og har gjort 50 000 bytter. Jeg trenger ikke å rettferdiggjøre enhver avgjørelse overfor dere (pressen). Jeg står for det, sier han, ifølge Daily Mirror.

 

Seriøst, det må da være lov å sette spørsmålstegn med en fyr som forsvarer seg slik?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han bli? Han er i en klubb på vei mot avgrunnen. Uten rvp hadde vi knapt ligget midt på tabellen. I en annen klubb ville han tjent mer samt ha en større sjanse til å oppnå suksess. Et mirakel må til om han skal bli.

 

Mener å huske at vi hadde ligget på 16 plass (og det var før de siste 2-3 kampene) uten van Persie.

 

Forøvrig:

 

AFC_Wheeler Wheeler

Eden Hazard has viewed Arsenal as a "step back in his career" according to his agent. That just says it all doesn't it?

 

Ikke noe sjokk det der. Kan virkelig ikke se for meg at en spiller som Hazard er interessert i å dra til Arsenal selv om vi faktisk hadde vært villige til å punge ut slik situasjonen er.

 

Van Persie kommer til å forsvinne til sommeren. Hvis ikke så blir jeg regelrett sjokkert.

Lenke til kommentar

Tenk dere følgende scenario til sommeren:

 

- Vi kommer på 5. plass

- Wenger stikker selv

- Guardiola eller en annen tar over

- Selger: Arshavin, Almunia, Squillaci, Rosicky, Chamakh, Park, Djourou og Walcott

- Henter inn klassespillere som: Benzema/Higuain, Hazard, Götze, Kaka, M'villa og Cissokho

 

Vi vinner EL og PL. Seriøst jeg hadde runket foran cam og lagt video ut her... viser til og med fjeset også (A)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...