Muggkaare Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 http://www.flickr.co...in/photostream/ Noen som kjenner igjen maskoten? Klarte kun å fokusere på Tony Adams... Alt med det bildet er fett, faen så stas det var i gamle dager. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Noen som husker Wellington Silva? Det brasilianske vidunderbarnet vi lånte ut til Levante, men aldri hørte noe mer om? Lånet ble nylig kansellert på grunn av mangel på spilletid, og han ble sendt til Alcoyano i Segunda. I går fikk han sitt første innhopp. Dere kan selv se hvordan det gikk: http://www.youtube.com/watch?v=_mZo3qWRvbs Endret 21. januar 2012 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har hørt mye om han jeg, men det har vært mest negativt fra Levante leiren med at Silva ikke oppførte seg profesjonelt og brøt med diett-restriksjonene til Levante blant annet og temmelig usportslig oppførsel de få gangene han faktisk fikk spille, men det største problemet har vært at Levante hadde veldig lyst til å få han inn på lån, men etter ca. et år i Spania med Levante (på to forskjellige utlån og under to forskjellige managere) så ble det virkelig ikke mye spilletid på han. Tror faktisk offiselt at han ikke fikk mer enn muligens 90 minutter til sammen under hele dette året. Forhåpentligvis går det bedre på lånet hos Alcoyano (ikke Almeria. Det var Almeria han debuterte mot ) for gutten har talent, men litt problemer med holdningene sine og det gjorde det vondt verre når han ble såpass isolert som han ble i Levante. Forøvrig var det virkelig klasse over den hælpasningen på ca. 57 sekunder og god posisjonering og en grei avslutning på målet. Bare å krysse fingrene for at han tar steget i riktig retning nå! 4 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Stefan, jeg vil med dette gi deg cred for måten du viser din kunnskap og tankegang på i dine innlegg! Både her, men spesielt inne på gunners.no! 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg og gir deg cred, bror! 6 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Bror, ikke meg! Gi det til Stefan Ingen som er intressert i å kjøpe billetter forresten? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Selvfølgelig. Jeg higer alltid etter å betale overpris på tingene jeg handler. 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 3 meget enkle poeng for Chelsea idag ja! 5 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ingenting er enkelt i dagens PL! Husk det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Bror, ikke meg! Er han bror din? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Frimpong fikk nettopp et spark i hodet mot Aston Villa. Blir bært ut på båre. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 GoonerGossip BBC reporting Frimpong will be out for 3 months,fractured cheek bone. #Frimpong #afc #wfc Ufattelig kjipt hvis det stemmer. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Han er tilbake til neste kamp, i følge wolves.co.uk Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Per Mertesacker som 11-åring! “When I was young and visited England with my auntie, as somebody who was football crazy, I simply had to come back with a shirt”, Mertesacker revealed after signing for the club. “I can’t remember why, but I came back with an Arsenal shirt and my brother had a Manchester United one. This affinity has grown over more than 10 years and now the loop closes because I am delighted to finally get to play at a team I always supported and where I always wanted to appear eventually.” Read more: http://goonertalk.com/2012/01/18/snapshot-young-per-mertesacker-poses-in-his-arsenal-shirt-aged-11/#ixzz1kBfaw2Rs Robin van Persie Endret 22. januar 2012 av Payung 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Wenger kostet oss kampen, igjen. På tide å få inn noe nytt blod i klubben nå. Orker ikke det her lenger! Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ikke glem Shava, bare send ham hjem Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ox beviste hvertfall idag at han er milevis bedre enn Arshavin og Walcott til sammen. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ox var vår beste i dag. Sier sitt. 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Så, det blir sagt at AOC hadde krampe og difor måtte av. Blir forklaringa godtatt her inne eller er det "Wenger din senile idiot" som gjeld fortsatt? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Chamberlain ble byttet ut på grunn av krampe. Det er lett å kritisere Wenger etter denne kampen, men det var hans teamtalk som gjorde at vi var et helt annet lag i andreomgang. Arsenal-delen her på forumet når et nytt lavmål etter hver nedtur. Dette blir mitt siste innlegg på forumet på en stund. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå