Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Etter hva jeg husker betalte Iceman samme sum for sin billett, så tviler på at han har tjent noe på det. Forøvrig syns jeg det er sleipt at Arsenal-fans som selger sin billett til andre Arsenal-fans skal tjene penger på det. Bror det kalles business:D Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Icemann tjente du på det? Hvor mye kjøpte du den? Vurderer å gjøre det samme selv her.. hvis det viser seg å være økonomisk suksess! Man skal da ikke tjene penger på andre fans, du er skammelig. 6 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Icemann tjente du på det? Hvor mye kjøpte du den? Vurderer å gjøre det samme selv her.. hvis det viser seg å være økonomisk suksess! Man skal da ikke tjene penger på andre fans, du er skammelig. Herregud, hva i pokker snakker du om? Hvorfor skal man ikke det? Hvis det kommer til familie og venner, da er jeg enig.. men folk fra diskusjon.no skal være greit å selge billetter til samt tjene en liten slum! Ser ikke noe galt i det, så jeg venter spent med å høre hva du mener er skammelig med det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvem gidder å kjøpe billetter av det på diskusjon.no når folk vet du skal ha mer enn hva en seriøst aktør skal ha? I tillegg tilbyr ikke du en DRITT sikkerhet til kjøper, så kjøper står helt alene hvis noe er feil. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvem gidder å kjøpe billetter av det på diskusjon.no når folk vet du skal ha mer enn hva en seriøst aktør skal ha? I tillegg tilbyr ikke du en DRITT sikkerhet til kjøper, så kjøper står helt alene hvis noe er feil. Mitt svar på dette er: Iceman! Lenke til kommentar
Populært innlegg Payung Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Hvem gidder å kjøpe billetter av det på diskusjon.no når folk vet du skal ha mer enn hva en seriøst aktør skal ha? I tillegg tilbyr ikke du en DRITT sikkerhet til kjøper, så kjøper står helt alene hvis noe er feil. Mitt svar på dette er: Iceman! Tror alle kan være enige om at Iceman er en mer seriøs aktør enn hva du er. 12 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Det kalles for svartebørsen. Å selge billetter som er i begrenset opplag med overskudd er ulovlig. Endret 20. januar 2012 av Quote 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det kalles for svartebørsen. Å selge billetter som er i begrenset opplag med overskudd er ulovlig. Og dermed slapp jeg å svare. Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Vil heller sende kontoinformasjonen min til den nigerianske tronarvingen jeg fikk mail av i går enn å kjøpe billetter gjennom Zlatan92. Endret 20. januar 2012 av Le Professeur 16 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Icemann tjente du på det? Hvor mye kjøpte du den? Vurderer å gjøre det samme selv her.. hvis det viser seg å være økonomisk suksess! Selvfølgelig tjener jeg ingenting på dette. Solgte den for eksakt samme pris som innkjøp. Tjener ikke penger på Arsenal, det er noe som skal deles. 7 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Noen som kjenner igjen maskoten? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Yennaris? EDIT: Oi, det står visst i bildebeskrivelsen og.. Endret 20. januar 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Noen som vet hva som har skjedd mellom Frimpong og Nasri i det siste? Dette skriver Frimpong på twitter: Going bed now Big Game tomorrow Focused. I will reply to Nasri tomorrow no indirects Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Samir Nasri on Frimpong: “I don’t talk to him, I won’t shake his hand. I’m not a hypocrite. I don’t want to pretend he’s my friend.” Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Samir Nasri on Frimpong: “I don’t talk to him, I won’t shake his hand. I’m not a hypocrite. I don’t want to pretend he’s my friend.” Har du link? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Noen som kjenner igjen maskoten? Klarte kun å fokusere på Tony Adams... Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Du er ikke alene bror Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Samir Nasri on Frimpong: “I don’t talk to him, I won’t shake his hand. I’m not a hypocrite. I don’t want to pretend he’s my friend.” Har du link? Nei, men den quoten er overalt på twitter. På en annen side så sier en journalist i the Times dette: Oliver Kay @OliverKayTimes Seems like some ppl have seen my Nasri interview and misquoted it. The "hypocrite" quote relates to situation with Gallas not @Frimpong26AFC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå