Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg husker betalte Iceman samme sum for sin billett, så tviler på at han har tjent noe på det.

Forøvrig syns jeg det er sleipt at Arsenal-fans som selger sin billett til andre Arsenal-fans skal tjene penger på det.

Bror det kalles business:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Icemann tjente du på det? Hvor mye kjøpte du den?

Vurderer å gjøre det samme selv her.. hvis det viser seg å være økonomisk suksess!

Man skal da ikke tjene penger på andre fans, du er skammelig.

Herregud, hva i pokker snakker du om? Hvorfor skal man ikke det?

Hvis det kommer til familie og venner, da er jeg enig.. men folk fra diskusjon.no skal være greit å selge billetter til samt tjene en liten slum! Ser ikke noe galt i det, så jeg venter spent med å høre hva du mener er skammelig med det.

Lenke til kommentar

Hvem gidder å kjøpe billetter av det på diskusjon.no når folk vet du skal ha mer enn hva en seriøst aktør skal ha? I tillegg tilbyr ikke du en DRITT sikkerhet til kjøper, så kjøper står helt alene hvis noe er feil.

Mitt svar på dette er: Iceman!

Lenke til kommentar

Icemann tjente du på det? Hvor mye kjøpte du den?

Vurderer å gjøre det samme selv her.. hvis det viser seg å være økonomisk suksess!

Selvfølgelig tjener jeg ingenting på dette. Solgte den for eksakt samme pris som innkjøp. Tjener ikke penger på Arsenal, det er noe som skal deles.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Samir Nasri on Frimpong:

“I don’t talk to him, I won’t shake his hand. I’m not a hypocrite. I don’t want to pretend he’s my friend.”

Har du link?

Nei, men den quoten er overalt på twitter.

På en annen side så sier en journalist i the Times dette:

Oliver Kay @OliverKayTimes

Seems like some ppl have seen my Nasri interview and misquoted it. The "hypocrite" quote relates to situation with Gallas not @Frimpong26AFC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...