Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nå er ikke akkurat Goal.com verdens mest troverdige kilde, men det er ufattelig mange dårlige rykter om at Arteta ikke blir klar. Henry likedan som mest sannsynligvis må gjennom en fitness test på lørdag/tidlig søndag.

 

Det ser dog ut som Vermaelen skal rekke kampen og det vil ha en stor stor betydning, men jeg tror ikke det vil være nok til å forhindre tap.

 

Edit:

 

Noen som har hørt noe mer om Diaby? Begynner å bli temmelig irritert mtp. at Wenger sa den 28 november at Diaby kun skulle være ute i 10 dager. Det begynner å bli en god stund siden og det ikke har kommet noe som helst info om fyren og når attpåtil Wenger mener at vi ikke har ledig plass på midtbanen fordi Diaby er på vei "tilbake" så får det virkelig blodet mitt til å koke. Helt latterlig hvor lite han har spilt de siste 12-13 månedene og hvor stor tro Wenger fortsatt har på fyren.

Endret av Stefan_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Våre evinnelige skadeproblemer tar snart knekken på meg.

 

 

En midtbane uten Arteta ser utrolig stygt ut mot United.

 

Er helt latterlig at vi år etter år etter år er rammet av tonnevis med skader. Dette er en statistikk vi topper hvert bidige år og attpåtil så er det som regel mange langtidsskader på sentrale spillere. Ufattelig irriterende og frustrerende for å si det mildt.

 

Blir utrolig kjedelig uten Arteta. Håper hvertfall hvis vi kjører den sedvanlige formasjonen at Rosicky kommer inn fremfor Benayoun.

Lenke til kommentar

Er helt latterlig at vi år etter år etter år er rammet av tonnevis med skader. Dette er en statistikk vi topper hvert bidige år og attpåtil så er det som regel mange langtidsskader på sentrale spillere. Ufattelig irriterende og frustrerende for å si det mildt.

 

Det verste er at dette kommer til å fortsette helt til Wenger/ny manager tar en skikkelig gjennomgang av treningsprogrammet og treningsmetoder, samt skaffer seg fysioer og treningsveiledere som ikke er tatt rett fra det mørkeste smuget i Nord-London. Vi har bare en skade som er forårsaket av stygt/uheldig spill (Sagna), så de som begrunner de stadige skadekrisene med uflaks kan ta seg en bolle.

 

Merkelig at dette ikke har blitt diskutert enda, men vår kjære styreformann Peter Hill-Wood sa igår: "Arsenal missing out on the Champions League wouldn't be a disaster." Svir godt i hjerterota å høre slikt fra en Arsenal-mann. I stedet for å "sikre" CL-plassen ved solide spillerkjøp, sjanser styret på at årets relativt dårlige spillerstall skal klare det, noe som blir svært tøft. Det er også latterlig at vi de siste årene har erstattet, dvs. forsøkt å erstatte, spillere som forlater oss til fordel for bedre klubber i stedet for å forbedre som resten av konkurrentene våre gjør. Blir deprimert av å tenke på hvor jævla mye feil som alle andre enn Wenger og styret ser i klubben vår.

Lenke til kommentar

Jojo, skjønner at han ikke tjente MYE, men litt må han ha tjent?

Har vært på Emirates før og det kosta meg 3400. Den luringen der har hustla han gutten som kjøpte fra han :D

 

Hvis noen vil kjøpe billetter, si i fra til meg! Jeg skal prøve å finne for dere billig (5000)

 

Hotell inkludert selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...