Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med Walcott? Husker dere da han kom til klubben, hva slags talent han var og hvor store forventninger vi hadde til han?

 

I dag har han verken spillerforståelse, teknikk, skudd, dribleferdigheter eller noe annet foruten fart! Det er helt sykt mtp. på at han starter alle kampene uansett form...

 

Her har Wenger noe å lære av bl.a. Ferguson

 

Walcott har aldri hatt noe annet enn fart. Man har vel satset på at han skulle utvikle andre ferdigheter, men det har han ikke gjort. Nå krever han altså 80k pund i uka for å bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forventer noen frustrerende uker og måneder fremover der Jack er ute i 2-3 uker i slengen med diverse strekkskader. Neste måneden kommer til å bety mye for om topp 4 er realistisk eller ikke. Vi er 7 poeng bak 4. plassen og 13 poeng bak Tottenham. Kollapsen startet tidlig i år. Får håpe vi kommer ut av det før kalenderen viser mai.

Lenke til kommentar

Det er 0% sjanse for at vi tar 3 poeng mot United med det haltende laget vi har nå. Chelsea møter Norwich borte. 3 enkle poeng for dem. De er på vei i god form. Tottenham møter dog city, men de kan overraske. De er i enormt god form for tiden og ser ikke ut til å tape.

Så Tottenham kan overraske, men det kan verken vi eller Norwich gjøre? Norwich-kampen blir langt i fra enkel for Chelsea. De har faktisk tatt akkurat like mange poeng på de siste syv kampene (ni poeng, ikke akkurat imponerende for Chelsea sin del). Tottenham som er i "enormt god form for tiden" har fire seire, tre uavgjort og ett tap på de siste åtte kampene, mens City ikke har tapt ett eneste poeng hjemme i ligaen siden 27. februar i fjor. Det er heller ingen selvfølge at United slår oss. De har tapt to av sine siste tre, og mangler faktisk flere spillere enn oss.

 

Nesten skremmende hvor lite tro du har på eget lag, men jeg kan ikke si at jeg blir overrasket lenger.

Endret av Le Professeur
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har tro på at Norwich kan imponere mot Chelsea og at Tottenham skal slite med City, men jeg har liten tro på at United ikke går seirende fra oppgjøret på Emirates.

 

Ja de har mange skader, men i motsetning til oss så er ikke selve identiteten i spillet deres borte når de mangler en spiller eller to (eller i begge tilfeller 5-6+).

 

Det er tre veldig vesentlige ting som teller noe vanvittig hvis vi skal stikke avgårde med 3 poeng. Og det er at Vermaelen og Arteta spiller. Og at Aaron Ramsey har en av sine beste kamper noensinne.

Lenke til kommentar

Selv om det er pdd "lettere" å slå Manchester City, grunnet sin haltende form, pluss skader og spillere i Afrika-mesterskapet, så skal det fortsatt en del til for å slå City på hjemmebane.

Har jeg tro på at Spurs kan klare det?

Selvsagt, men jeg tviler sterkt på det, med tanke på at City har en bredere stall, og fordi jeg tror de er såpass profesjonelle at de skal klare å ro dette i land, selv om vi er ute etter revansje etter en ganske pinlig kamp i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg har tro på at Norwich kan imponere mot Chelsea og at Tottenham skal slite med City, men jeg har liten tro på at United ikke går seirende fra oppgjøret på Emirates.

 

Ja de har mange skader, men i motsetning til oss så er ikke selve identiteten i spillet deres borte når de mangler en spiller eller to (eller i begge tilfeller 5-6+).

 

Det er tre veldig vesentlige ting som teller noe vanvittig hvis vi skal stikke avgårde med 3 poeng. Og det er at Vermaelen og Arteta spiller. Og at Aaron Ramsey har en av sine beste kamper noensinne.

 

Arteta er skadet og spiller ikke mot Uniten. http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/01/19/2854714/thierry-henry-in-race-to-be-fit-for-arsenals-premier-league?

 

Ser også dårlig ut for Henry.

 

Dette blir slakt. 1-4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...