Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torstein mostly. Villa kampen det er fellestur til, men det andre jeg skrev kan du godt prøve. Sist gang jeg var på kamp var det flere som hadde billetter og prøvde å selge. Har alltid godt igjenom supporterklubb eller booking selskap når jeg har søkt så litt vansklig å si akuratt hvordan, men vet om mange som ikke er Arsenal supportere som har skaffet billetter, uten å vite hvordan de gjorde det.

Lenke til kommentar

Hvis det han leverte er standarden for hva dere mener kvalifiserer som en godt spilt kamp er det faen ikke rart dere sliter på midten av tabellen, han var overhodet ikke god, mer som en hodeløs kylling. Slike midtbanespillere er noe av det verste jeg vet å ha på eget lag, fullstendig ute av kontroll og manglende evne til å plassere seg riktig, virket som han gjorde akkurat som han selv ville hele tiden.

 

Men, han er en morsom og underholdende spiller da - fargeklatt i PL.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Det er vel ikkje så vanskelig å skjønne? Som du seier, han har byrja å bidra defensivt, men det er også første kampen han har gjort det. Han er ein god del svakare enn Arshavin defensivt, og det seier sitt. Fungerer greitt som impact player, men ser absolutt kvifor Wenger ikkje har tatt sjansen på å gi han ein start endå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både Arshavin og Walcott har vært håpløse denne sesongen, bortsett fra noen få unntak. Chamberlain er et enormt talent, og han har vist det flere ganger denne sesongen, også mot tøffe motstandere som Olympiakos og Manchester City. Nå som Gervinho er i Afrika, er det for meg ubegripelig at vi ikke heller satser på en ung og lovende Chamberlain enn en gammel og avdanket Arshavin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pluss at med så jævlig kvikk Chamberlain er offensivt så vil det naturlig bli mindre trykk fra motstanderens venstre side da man ikke vil åpne for altfor store rom med en spiller som han der. Det samme gjaldt for Walcott tidligere, men folk har begynt å skjønne at han er temmelig useless mesteparten av tida og har ballkontroll som et esel hvis han har altfor god tid..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det han leverte er standarden for hva dere mener kvalifiserer som en godt spilt kamp er det faen ikke rart dere sliter på midten av tabellen, han var overhodet ikke god, mer som en hodeløs kylling. Slike midtbanespillere er noe av det verste jeg vet å ha på eget lag, fullstendig ute av kontroll og manglende evne til å plassere seg riktig, virket som han gjorde akkurat som han selv ville hele tiden.

 

Men, han er en morsom og underholdende spiller da - fargeklatt i PL.

Enkelte har store briller på. Så hele først omgang av kampen og deler av andre og ble ikke blown away. Helt ok kamp etter forutsetningene, men Karl Henry og Frimpong sentralt ble for det meste bare raping og ingen godt spill. Han virker og veldig het i toppen.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Tror Wenger har brukt Chambo sparsommelig for å ikke legge for mye press på ham, spesielt med tanke på den høye overgangssummen. Walcott hadde for eksempel problemer med å takle hypen og den medfølgende kritikken som fulgte da han ikke presterte, og se hvor han er nå. Nå som Oksen har vært i Arsenal en halv sesong, fått venner i klubben (Szczesny, Wilshere, Afobe, Henderson osv) og tilsynelatende forbedret sitt defensive spill, tror jeg tiden er inne for at han får flere sjanser i PL.

 

Hvis det han leverte er standarden for hva dere mener kvalifiserer som en godt spilt kamp er det faen ikke rart dere sliter på midten av tabellen, han var overhodet ikke god, mer som en hodeløs kylling. Slike midtbanespillere er noe av det verste jeg vet å ha på eget lag, fullstendig ute av kontroll og manglende evne til å plassere seg riktig, virket som han gjorde akkurat som han selv ville hele tiden.

 

Men, han er en morsom og underholdende spiller da - fargeklatt i PL.

Enkelte har store briller på. Så hele først omgang av kampen og deler av andre og ble ikke blown away. Helt ok kamp etter forutsetningene, men Karl Henry og Frimpong sentralt ble for det meste bare raping og ingen godt spill. Han virker og veldig het i toppen.

Med tanke på at han nettopp har fylt 20 og spilte sin andre kamp for en klubb med en helt annen filosofi enn den han er vant med, synes jeg han spilte en god kamp. Wolves-supporterne er tydeligvis enige med meg.

Lenke til kommentar

Da mener vi vel egentlig det samme.

 

I følge NorthBankLower skal Wilshere være tilbake i full trening i løpet av måneden, og målet er at han skal være kampklar når vi møter AC Milan 15. februar. Vet ikke om det er 100 % pålitelig, men alt tyder på at Jackebassen ikke er langt unna. Det skal bli så ufattelig digg å få ham tilbake. :love:

 

http://www.youtube.com/watch?v=9W8Ie4MyRX0

 

Edit: Blir varm i hjertet av den videoen. Wilshere kommer til å gi oss en massiv boost.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Da mener vi vel egentlig det samme.

 

I følge NorthBankLower skal Wilshere være tilbake i full trening i løpet av måneden, og målet er at han skal være kampklar når vi møter AC Milan 15. februar. Vet ikke om det er 100 % pålitelig, men alt tyder på at Jackebassen ikke er langt unna. Det skal bli så ufattelig digg å få ham tilbake. :love:

 

http://www.youtube.com/watch?v=9W8Ie4MyRX0

 

Edit: Blir varm i hjertet av den videoen. Wilshere kommer til å gi oss en massiv boost.

 

Dessverre vil det være altfor sent innen den tid hvis Wenger ikke gjør noen grep innen måneden er omme. Helt latterlig hvor dårlig det laget her er pdd. og selv med Sagna tilbake så svir det virkelig å se Vermaelen på venstrebacken og han er heller ikke på langt nær å være på samme nivå på backen som sentralt.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med Walcott? Husker dere da han kom til klubben, hva slags talent han var og hvor store forventninger vi hadde til han?

 

I dag har han verken spillerforståelse, teknikk, skudd, dribleferdigheter eller noe annet foruten fart! Det er helt sykt mtp. på at han starter alle kampene uansett form...

 

Her har Wenger noe å lære av bl.a. Ferguson

Lenke til kommentar

Begynte plutselig å savne Alexander Hleb igjen. Ble raskt en av mine favorittspillere.

 

Har savnet han flere ganger i løpet av de siste sesongene. Hadde han bare scoret flere mål så hadde han vært helt fantastisk, men selv om han ikke bidro så mye med mål så var han fortsatt fantastisk. Ufattelig teknikk og driv. Jobbet hardt både defensivt og offensivt og var meget anvendelig. Dessverre lot han seg friste av Barcelona og etter det har karrieren tatt et svalestup.

 

Synd mtp. at han kunne fortsatt vært fabelaktig for Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...