Zlatan92 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 De forbanna jødene tapte, deilig! De fortjener ikke noe godt.. Typisk oss om vi taper i morgen da vi kan komme nærmere topp 4! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skal vi ta denne diskusjonen igjen? Hvorfor skal dere konsekvent si «jødene»? Hvis dere absolutt ikke klarer å skrive lagets navn ordentlig, går det ikke å være litt mindre barnslig og evt finne på noe mer kreativt? Zlatan92: Tottenham tapte ikke idag. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Siden det er jødene det er snakk om, så tapte dem. Dette, uavhengig av om det endte med uavgjort eller tap. Så lenge de ikke vinner er det et stort pluss for oss! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er så herlig når man selv slipper å skrive noe for å dumme ut den andre parten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hehehe... Triste greier. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hva ler du av, bror? Ser at du er på feil tråd! Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Heldigvis snakker ikke Zlatan92 for alle oss andre... 18 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da råder jeg deg å ikke skrive, fordi du gjorde det nettopp! Er du forresten en tilhenger av jødene selv? Du kan umulig være gooner! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg lærte for noen år tilbake at jeg aldri burde diskutere med idioter fordi de drar deg inn i samme tråd som dem... Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Gi deg nå før du driter deg mer ut.. 14 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Hva ler du av, bror? Ser at du er på feil tråd! Hvem sa eg lo av deg da? Men om du følte deg truffet, så er du velkommen. Det skal ikke eg legge meg opp i. Ingen kamptråd på kampdagen? Er ikke det en første for Arsenal gjengen? Eller er det eg som er blind? Endret 15. januar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva ler du av, bror? Ser at du er på feil tråd! Hvem sa eg lo av deg da? Men om du følte deg truffet, så er du velkommen. Det skal ikke eg legge meg opp i. Ingen kamptråd på kampdagen? Er ikke det en første for Arsenal gjengen? Eller er det eg som er blind? I fix: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1408614&st=0#entry18836015 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Her er van der Vaart-situasjonen :!: http://www.youtube.com/watch?v=QnBJgL0UQmA 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Håper virkelig Arteta er tilbake mot ManUtd. Midtbana såg grusomt dårleg ut utan han. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Laget jeg vil se mot United: Szczesny Sagna - Koscielny - Mertesacker - Vermaelen Arteta - Song - Ramsey Chambo - van Persie - Henry Ikke mye realistisk, men et meget sterkt lag på papiret. Vet dessuten ikke om Sagna blir klar. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Skal vi ta denne diskusjonen igjen? Hvorfor skal dere konsekvent si «jødene»? Hvis dere absolutt ikke klarer å skrive lagets navn ordentlig, går det ikke å være litt mindre barnslig og evt finne på noe mer kreativt? Zlatan92: Tottenham tapte ikke idag. Det ironiske med hele greiene er at det er vi som har en jøde på laget... Hva ler du av, bror? Ser at du er på feil tråd! Hvem sa eg lo av deg da? Men om du følte deg truffet, så er du velkommen. Det skal ikke eg legge meg opp i. Step_up sagan all over again. Gleder meg Vi kommer ikke til å ha sjangs på 4 plass om vi ikke handler noe i Januar. Vi har et svakere lag enn tiny tots for god sake. Wenger har ødelagt mye med gjerrigheten sin, og det er synd. Nei jeg vil ikke se Wenger dra, men vil se noe handling. On the bright side: Skaffet meg billetter til kampen mot Spuds. Eneste jeg klarte og skaffe var club level tickets. Skal bli spennende å prøve noe nytt, gratis pils i pausen blir bra Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 On the bright side: Skaffet meg billetter til kampen mot Spuds. Eneste jeg klarte og skaffe var club level tickets. Skal bli spennende å prøve noe nytt, gratis pils i pausen blir bra Dæven. Kor mykje måtte du ut med for dei billettane? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 On the bright side: Skaffet meg billetter til kampen mot Spuds. Eneste jeg klarte og skaffe var club level tickets. Skal bli spennende å prøve noe nytt, gratis pils i pausen blir bra Dæven. Kor mykje måtte du ut med for dei billettane? 4 900 + 2 netter på 4 stjerners! Ikke så alt får gale faktisk. Gratis pils og to retters etter kampen. Like a boss Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Folkehøgskolen skal til London den helgen vi spiller mot Aston Villa i vår. Jeg og roomien (som også er Arsenal-fan) vil veldig gjerne gå på den kampen. Må begge være red members for å få tak i billetter, eller fins det andre muligheter for å skaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå