Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ler du av, bror? Ser at du er på feil tråd!

Hvem sa eg lo av deg da? Men om du følte deg truffet, så er du velkommen. Det skal ikke eg legge meg opp i.

 

Ingen kamptråd på kampdagen? Er ikke det en første for Arsenal gjengen?

 

Eller er det eg som er blind?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Skal vi ta denne diskusjonen igjen? Hvorfor skal dere konsekvent si «jødene»? Hvis dere absolutt ikke klarer å skrive lagets navn ordentlig, går det ikke å være litt mindre barnslig og evt finne på noe mer kreativt?

 

Zlatan92: Tottenham tapte ikke idag.

Det ironiske med hele greiene er at det er vi som har en jøde på laget...

 

Hva ler du av, bror? Ser at du er på feil tråd!

Hvem sa eg lo av deg da? Men om du følte deg truffet, så er du velkommen. Det skal ikke eg legge meg opp i.

Step_up sagan all over again. Gleder meg :)

 

Vi kommer ikke til å ha sjangs på 4 plass om vi ikke handler noe i Januar. Vi har et svakere lag enn tiny tots for god sake. Wenger har ødelagt mye med gjerrigheten sin, og det er synd. Nei jeg vil ikke se Wenger dra, men vil se noe handling.

 

On the bright side: Skaffet meg billetter til kampen mot Spuds. Eneste jeg klarte og skaffe var club level tickets. Skal bli spennende å prøve noe nytt, gratis pils i pausen blir bra :)

Lenke til kommentar

On the bright side: Skaffet meg billetter til kampen mot Spuds. Eneste jeg klarte og skaffe var club level tickets. Skal bli spennende å prøve noe nytt, gratis pils i pausen blir bra :)

 

Dæven. Kor mykje måtte du ut med for dei billettane?

4 900 + 2 netter på 4 stjerners! Ikke så alt får gale faktisk. Gratis pils og to retters etter kampen. Like a boss :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...