Big Tone Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er som et massivt tomrom endelig er fylt igjen idag. Ting er liksom i sin rette balanse. Det triste med dette er at dette sannsynligvis er det beste jeg kommer til å føle meg i hele år, og det beste jeg har følt på flere år nærmest. Og alt dette etter vi såvidt klarte en 1-0 over Leeds. 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er som et massivt tomrom endelig er fylt igjen idag. Ting er liksom i sin rette balanse. Det triste med dette er at dette sannsynligvis er det beste jeg kommer til å føle meg i hele år, og det beste jeg har følt på flere år nærmest. Og alt dette etter vi såvidt klarte en 1-0 over Leeds. Av og til skal ein ikkje tenke på kva som kunne vore, kva som burde vore eller kva som blir. I dag er ein slik dag, nyt den. 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Coquelin har signert ny kontrakt. Ble vel meldt om dette allerede forrige uke, men først nå kommer bekreftelsen. Viktig det her. Coquelin kan/kommer til å bli stor. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Robert Pires på Arsenal-trening i dag meldes det fra spillerne på twitter Return of the Kings? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Coquelin har signert ny kontrakt. Ble vel meldt om dette allerede forrige uke, men først nå kommer bekreftelsen. Viktig det her. Coquelin kan/kommer til å bli stor. Det er tydelig allerede at han er utrolig allsidig. Kanskje som Eboue, bare med fotballhjerne. Han har vel spilt i 3-4 posisjoner for førstelaget allerede. Kommer helt sikkert til å bli viktig - han er rask og smart, utrolig god til å takle, og ok teknisk. Flott signering. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fint at Coquelin forlenger. Vi trenger slike allsidige spillere i troppen. Bedre enn Frimpong og grei på høyreback. Noen som har hørt noe mer angående skaden hans? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Coq er et mye større talent enn Frimpong, dog er det litt urettferdig mot Frimpong at de blir sammenligna da de egentlig er to forskjellige spillertyper som blir sammenligna fordi Wenger har brukt dem i samme rolle. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Klart. Frimpong er mer en "bruiser"/tanks type, mens Coq er teknisk god og bedre offensivt. Litt som Song, bare at jeg tror Coq blir bedre enn ham etterhvert. Tror ikke Frimpong har noen fremtid i Arsenal. Han er ikke teknisk god nok og er litt "hjernedød". Greit at han spiller med hjertet utenpå drakten, men jeg føler han passer litt mer inn hos Stoke. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg tror Frimpong med riktig utvikling kan passe inn på midten, mer som en box-to-box type. Problemet blir at vi har andre talenter på midten som er bedre, og at feks Jack også kan fylle den rollen mesterlig allerede nå, og det kan fint hende at han blir værende der helt til han blir gammel og mister energien. 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Sinnsyk stemning på puben på mandag! Sa til en kamerat at vist Henry puttet skulle vi reise på byn. Ble en våt kveld! Kongen er tilbake, og drakten min er få dager vekke. Namme namme nam. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 @Fotballanalyse:Arsenal har vunnet 62% av kampene siden starten av forrige sesong når Song har spilt. Kun 18% uten. We've only got one song, bokstavelig talt. Får håpe Le Coq bidrar med lignende statistikk i tiden fremover. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Bare 62%? Det er svakt. Dete betyr vel at vi vinner mindre enn 50% av kampene våre totalt? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Sjekk tallene uten Song OG van Persie. Det er drøyt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har vel noe å gjøre med at vi spilte hele fjorårssesongen uten back-up i Songs posisjon. I år har vi le Coq. Jeg irriterer meg litt over at Song spiller så offensivt for tiden. Ikke fordi han gjør det dårlig i denne rollen, men fordi vi trenger en holdende midtbanespiller som kan stoppe kontringer og gjøre oss mer trygge defensivt. Har en følelse av at Song kommer til å bli omskolert til en slags box to box-spiller senere, mens le Coq tar over rollen som anker. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 62% er ikkje svakt. Om du vinn 62% av kampane dine i ein PL-sesong (det blir 23.56 kampar, rundar av til 24), og spelar 10 uavgjort, får du 82 poeng i ein sesong. Til samanlikning har ManUtd under Ferguson vunne litt over 59% av kampane sine, Arsenal under Wenger har vunne litt over 57%. Desse tala er sikkert litt høgare om ei berre reknar PL-kampar. Det som derimot er svakt er kor lite vi vinn utan han. Slik eg tolkar tala betyr ikkje det nødvendigvis at Song er så fantastisk god, men heller at det vi kan stille med bak Song er altfor dårleg. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 La denne ut i PL tråden, men må bare dele her og. LEGENDARY! http://www.youtube.com/watch?v=gaNDKK_HGxY&feature=youtu.be 9 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hahaha, nydelig! Unner den fitta alt vondt i livet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Haha huff. Syntes nesten litt synd på fyren. Nesten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Han drar inn så mye penger at de taperne der ler han av hele veien til banken. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Wenger om Chambo: "He is very close now and he will be used in the next six months for sure," Wenger told Arsenal Player. "He is working on [his defensive side], his urgency and his committed level as well. "When you are a young, talented player you have to experience that talent is good, but that commitment at the top level is highly needed too. He is an intelligent boy, he understands that, and I am very happy with him. I am confident that in the next few weeks he will play." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå