Corporal Jenkinson Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 And i jizzed in my pants! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ahhh deilig! Hadde vært så satans typisk Arsenal om vi hadde mistet en spiller pga. drøying av tid. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg sitter på hemmelig insideinfo om at Arsenal låner Henry fordi Liverpool kjøper Van Persie i løpet av januar I wish, hvertfall. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ufattelig digg å ha Henry tilbake, selv om det bare er i et par måneder. Og snart er gullgutten vår også tilbake. http://www.youtube.com/watch?v=w1SE6WUK0sY Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en borte drakt som en liten julegave til meg selv, men nå som Henry er komt er det ingen sjangs at det blir noe annet enn rød 125 drakt med Henry. Eneste jeg lurer på er om jeg skal ha 12 eller 14 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 14 er jo Walcott, så kjør nå på med 12 om du skal ha Henry. 12 kan jo også symbolisere at DU er den 12.mann i og med at du er supporter om du skjønner hva jeg mener. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 12. Hvis ikke blir det bare feil, imo. Blir nesten som å kjøpe årets drakt med Bergkamp på ryggen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det kan i verste (el. beste, alt ettersom) bety at du ikke verdsetter Theo. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 14 er jo Walcott, så kjør nå på med 12 om du skal ha Henry. 12 kan jo også symbolisere at DU er den 12.mann i og med at du er supporter om du skjønner hva jeg mener. Det blir nok 12 siden det er denne års drakt, men vet det er veldig mange som har kjøpt den med 14 bak på. Er Brann supporter, så prinsippet med 12. mann kjenner jeg veldig godt Syns dog at vist du skal ha 12 på drakten din for å symbolisere den 12. mann, bør du ikke ha en spiller på imo. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Vurderer sterkt en Henry drakt jeg også må jeg si. Endret 7. januar 2012 av Stefan_B 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hodet så litt for lite ut. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hodet så litt for lite ut. Han er så forbanna svær veit du. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg og vurderer det sterkt Stefan! Satser på å få inn litt penger på bursdagen om et par dager så skal ikke se bort i fra om det kommer en Henry drakt i posten om ikke lenge! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde også tenkt å bestille, men tror heller jeg kjøper den i ved stadion 22. januar ! "hint hint" Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Skal på stadion den 26.februar, men er ikke sikkert han er i Arsenal da! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Drakta mi er bestilt. For øvrig sykt missunelig på de som fikk billetter til Spurs kampen. Sjekker hele tiden etter billetter, men er ikke akuratt så mange som er intr. i å selge. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Som Arsenal supporter føler jeg meg nesten pliktet til å kjøpe Henry drakt. Det er ikke en vurderingssak en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå