Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Liverpool-gjengen snakker litt om årets Pool-mål.

 

Hva synes dere er årets Arsenal-mål?

 

Sånn i farten kommer jeg på

 

Adebayor borte mot Tottenham. For et mål!

Fabregas mot Tottenham.

Adebayor mot Liverpool i CL. Utlikning til 2-2.

Diaby mot Derby.

Fabregas mot Milan.

Flamini mot Newcastle.

Robin van Persie mot Sunderland.

 

Her er det bare å velge og vrake.

Lenke til kommentar

Ja over 30mill pund ihvertfall, kanskje 31 med dagens kurs. Men er ikke 40 mill pund, det som er poenget. 40mill pund hadde vært helt sykt at da burde dere selge uten å tenke på det. Men når det er 30mill pund så bør Wenger tenke litt før han gjør det, men blir vanskelig å si nei siden Ade bommer jo på mange 100% sjanser og det er synd for en spiss på Arsenal å bomme så mange sjanser siden man kan egentlig se noen score 40 mål for de med sjansene de lager.

Lenke til kommentar

Vel.

 

Neste sesong er forhåpentligvis van Persie skadefri. Og han kan jeg garantere scorer mer enn 15 mål (om han holder seg skadefri).

 

Det ser ikke så verst ut på topp hos Arsenal likevel. Og med Bendtner som har tatt stoore steg denne sesongen, pluss en Eduardo som aldri bommer alene med keeper tilbake mot vinteren + Walcott, Vela som er regnet som to virkelige talenter ... Ja, da ser det lyst ut.

Lenke til kommentar

Vel.

 

Jeg ønsker ikke å selge Adebayor, men for £32 millioner bør det i alle fall vurderes.

 

Med tanke på alle sjansene Adebayor har bommet på, og allikevel klarte 30 mål, sier litt om forbedringspotensialet hans.

 

Han KAN bli verdens beste spiss, men kan også bli en brukbar spiss. Det er opp til ham selv. I Arsenal får han i alle fall støtte og spilletid.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal klage på Adebayor etter kjempesesongen han har hatt. Scorer ikke nok mål? Er ikke 30 mål nok? I tillegg har han faktisk 1% omsetningsprosent enn Torres. Folk trodde ikke engang at han skulle score 10 mål forrige sommer.

 

Jeg ser helst at Ade blir. Det er mye viktigere å beholde samholdet i laget enn å selge unna bare fordi det kommer gode bud. Arsenal sliter ikke økonomisk, tvert i mot. Og det er absolutt ingen garanti at Villa, Gomez eller noen andre "store navn" kan erstatte Ade.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal klage på Adebayor etter kjempesesongen han har hatt. Scorer ikke nok mål? Er ikke 30 mål nok? I tillegg har han faktisk 1% omsetningsprosent enn Torres. Folk trodde ikke engang at han skulle score 10 mål forrige sommer.

 

Jeg ser helst at Ade blir. Det er mye viktigere å beholde samholdet i laget enn å selge unna bare fordi det kommer gode bud. Arsenal sliter ikke økonomisk, tvert i mot. Og det er absolutt ingen garanti at Villa, Gomez eller noen andre "store navn" kan erstatte Ade.

Amen brother.

Lenke til kommentar
Jeg ser helst at Ade blir. Det er mye viktigere å beholde samholdet i laget enn å selge unna bare fordi det kommer gode bud. Arsenal sliter ikke økonomisk, tvert i mot. Og det er absolutt ingen garanti at Villa, Gomez eller noen andre "store navn" kan erstatte Ade.

 

Meget godt skrevet!

 

Nå har Flamini allerede forsvunnet og skulle Hleb og Adebayor også forsvinne vil det garantert forsvinne fler! Adebayor blir; det er jeg nesten sikker på. Han er elsket av fansen og scorer i bøtter og spann.

 

Adebayor, Adebayooooor! Give him the ball, and he will score!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...