Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge L'Equipe har Coquelin signert en ny kontrakt som binder han til Arsenal til 2015. Strålende nyheter. Han uttrykket sin frustrasjon over mangel på spilletid tidligere i sesongen, så jeg fryktet at han kom til å forlate oss. Tror le Coq har en meget lysende Arsenal-karriere foran seg.

 

Edit: Reservene våre tapte forresten nettopp 2-0 mot Sunderland, med blant andre Ryo, Chambo og Park på banen. Skuffende resultat, men det viktigste i disse kampene er at ungguttene får vist seg frem, og Chamberlain var visstnok strålende. Gleder meg til å se ham mot Leeds på mandag.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, flirte høyt, når jeg så oppdaget Hodgson i bakgrunnen holdt jeg på å dø :!:

Hehehe... Sleit skikkelig her. Kona og mor mi satt og jabba i vei om død og begravelse og så ser eg først Wenger og tenker at den var jo litt morsom.

 

Så ser eg Woy.....

 

Det ble noen rare blikk :p

Lenke til kommentar

Frimmy har sine gullkorn på twitter en sjelden gang, men som regel sier han bare at han skal frimponge folk eller #DEEEEEEEEENCH. Morsomt i starten, men begynner å gå litt lei. Altså jeg liker prinsippet med AskFrimpong, men herregud så dårlig han svarer for seg :p Hysterisk morsom blir vell også en liten overdrivelse, da har jeg mer sansen for twittern til Morten Gjæver!

 

Mye skumle rykter nå om at kanskje Henry avtalen kan gå i vasken pga. en skade på trening. Håper det er svada!

Lenke til kommentar

Frimmy har sine gullkorn på twitter en sjelden gang, men som regel sier han bare at han skal frimponge folk eller #DEEEEEEEEENCH. Morsomt i starten, men begynner å gå litt lei. Altså jeg liker prinsippet med AskFrimpong, men herregud så dårlig han svarer for seg :p Hysterisk morsom blir vell også en liten overdrivelse, da har jeg mer sansen for twittern til Morten Gjæver!

 

Mye skumle rykter nå om at kanskje Henry avtalen kan gå i vasken pga. en skade på trening. Håper det er svada!

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2083094/Thierry-Henry-completes-Arsena-loan-deal.html?

 

Kan se ut som at avtalen er i boks. Dog, så lenge noe ikke er bekreftet på Arsenal.com kan vi ikke vite med sikkerhet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...