Benbjo Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Sier vel egentlig seg selv Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) I følge L'Equipe har Coquelin signert en ny kontrakt som binder han til Arsenal til 2015. Strålende nyheter. Han uttrykket sin frustrasjon over mangel på spilletid tidligere i sesongen, så jeg fryktet at han kom til å forlate oss. Tror le Coq har en meget lysende Arsenal-karriere foran seg. Edit: Reservene våre tapte forresten nettopp 2-0 mot Sunderland, med blant andre Ryo, Chambo og Park på banen. Skuffende resultat, men det viktigste i disse kampene er at ungguttene får vist seg frem, og Chamberlain var visstnok strålende. Gleder meg til å se ham mot Leeds på mandag. Endret 4. januar 2012 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Stefan_B Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 15 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 http://www.arsenal.com/news/news-archive/keeper-mannone-joins-hull-city-in-loan-deal Mannone har nok ingen fremtid i Arsenal, men det er bra at han får spilletid i en annen klubb slik at markedverdien hans øker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Haha, flirte høyt, når jeg så oppdaget Hodgson i bakgrunnen holdt jeg på å dø :!: 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hahaha! La ikke merke til Hodgson før jeg så Hyrlen kommenterte det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hva med duden som stanger i veggen på venstre side? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Haha, flirte høyt, når jeg så oppdaget Hodgson i bakgrunnen holdt jeg på å dø :!: Hehehe... Sleit skikkelig her. Kona og mor mi satt og jabba i vei om død og begravelse og så ser eg først Wenger og tenker at den var jo litt morsom. Så ser eg Woy..... Det ble noen rare blikk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.7941720 Hva faen er det han der driver med? Sa det sist gang og, men sier det igjen; Er så glad han ikke er i klubben lenger. Virker som han ikke takler å være stjerne. Flaut! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 @JamieDalton82: Nicklas Bendtner was arrested in September of last year and released without charge, this ain't a new thing before people go nuclear. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Er virkelig Frimmy så dum som han utgjør seg som, eller gjør han det bevist på Twitter? AskFrimpong greiene er latterlig. #1 Worldwide Trend for øvrig Endret 5. januar 2012 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hva er galt med AskFrimpong? Husker at for eksempel Wilshere har gjort det før. Frimpong er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hysterisk morsom er han likevel. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Frimpong26AFC Emmanuel Frimpong “@shawzinhio: @Frimpong26AFC what's the capital of Peru” >>Oslo??? Hehe Endret 5. januar 2012 av jdmik 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Frimpong26AFC “@joebushell7: @Frimpong26AFC #askfrimpong why is it only me that thinks you are the best player in the world?”>Cus it's only u that's Lying Heh.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Frimpong26AFC Emmanuel Frimpong “@shawzinhio: @Frimpong26AFC what's the capital of Peru” >>Oslo??? Hehe Størrelse på negritoen i bakgrunn der. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 “@Jusha88: @Frimpong26AFC which planet u come from?#AskFrimpong”>#Denchland Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Frimmy har sine gullkorn på twitter en sjelden gang, men som regel sier han bare at han skal frimponge folk eller #DEEEEEEEEENCH. Morsomt i starten, men begynner å gå litt lei. Altså jeg liker prinsippet med AskFrimpong, men herregud så dårlig han svarer for seg Hysterisk morsom blir vell også en liten overdrivelse, da har jeg mer sansen for twittern til Morten Gjæver! Mye skumle rykter nå om at kanskje Henry avtalen kan gå i vasken pga. en skade på trening. Håper det er svada! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Frimmy har sine gullkorn på twitter en sjelden gang, men som regel sier han bare at han skal frimponge folk eller #DEEEEEEEEENCH. Morsomt i starten, men begynner å gå litt lei. Altså jeg liker prinsippet med AskFrimpong, men herregud så dårlig han svarer for seg Hysterisk morsom blir vell også en liten overdrivelse, da har jeg mer sansen for twittern til Morten Gjæver! Mye skumle rykter nå om at kanskje Henry avtalen kan gå i vasken pga. en skade på trening. Håper det er svada! http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2083094/Thierry-Henry-completes-Arsena-loan-deal.html? Kan se ut som at avtalen er i boks. Dog, så lenge noe ikke er bekreftet på Arsenal.com kan vi ikke vite med sikkerhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå