Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan fremdeles klare 4. plassen, men vi er avhengige av å slå Pool borte, Spurs borte, samt gode resultater mot City/united/chelsea hjemme. Så må vi også vinne alle kamper mot bunnlag hjemme og ikke tape for mye poeng borte. Chelsea kan jeg bare se bli sterkere og sterkere, mens Pool tror jeg vi har god sjanse til å komme over på tabellen. Litt avhengig av hva vi og de gjør i overgangsvinduet.

Lenke til kommentar

Har ikke vært innom forumet siden i går, og hva er det jeg ser? Alle har gått inn i Benbjo-modus. Hvorfor? Fordi vi tapte borte mot Fulham, som allerede har slått Liverpool og spilt uavgjort mot City og Chelsea denne sesongen. For tre dager siden håpte dere på tredjeplass, nå frykter dere sjetteplass. Har dere glemt hvor solide vi har vært i det siste? Har dere glemt at det ikke er ETT ENESTE lag i ligaen som har tatt flere poeng i ligaen enn oss siden tapet mot Tottenham? Helt latterlig hvor fort humøret svinger på enkelte her inne.

 

I PL må man regne med noen uventede poengtap. I første omgang hadde vi marginene i mot oss. Vi bommet på sjanser vi burde ha satt og ble snytt for en soleklar straffe. I andre omgang ble vi rett og slett utspilt, sannsynligvis på grunn av at vi bare hadde fått en hviledag siden forrige kamp. Utrolig trist og skuffende resultat, men jeg skammer meg når jeg leser gjennom kamptråden og ser folk be Wenger dra til helvete. Respektløse idioter.

 

I løpet av juleprogrammet har City blant annet spilt uavgjort mot West Brom og tapt mot Sunderland. United har tapt hjemme mot Blackburn. Chelsea har spilt uavgjort mot Wigan og Fulham og tapt mot Villa. Liverpool har spilt uavgjort mot Wigan og Blackburn. Tottenham har tapt mot Stoke og spilt uavgjort mot Swansea. Gjett hvor mange lag som har tatt flere poeng enn oss siden første desember? To. Stoke og Manchester United.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Michael Gooner @MickTheGooner

EXCELLENT NEWS: Sagna should be FIT to face Man U on 22 January for Arsenal! #ArsenalPositives

 

Noen andre som kan bekrefte eller avkrefte dette? Veit at det begynner å bli noen dager siden han kunne løpe som normalt, men jeg tør ikke håpe på at dette er sant enda.

Lenke til kommentar

Det er faktisk bare en kamp Arsenal har scoret mer enn et mål i siden Olympiacos. Hva har hemmet laget siden den gang. Jeg skal ikke si at jeg sitter med fasiten, men jeg er rimelig sikker på at det offensive spillet er blitt hemmet av mangelen på backer. Vermaelen er en mindre trussel offensivt på back enn sentralt dessverre, og Djourou er sjeldent fremme i det hele tatt. Le Coq gjorde en god jobb i går.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...