Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilken måte er han stormannsgal?

 

Det at han har gjort om navnet sitt til et verb for eksempel. Hvem er han? En juniorspiller som ikke har oppnådd en dritt, ikke har jeg hørt eller lest om han noen andre steder enn på Arsenal-sider, så han er vel ikke så alt for høyt anerkjent?

 

Hmm, det var egentlig litt jantete av meg, så legger saken død.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han bruker det på twitter fordi fansen digger det. Han er en herlig type som har et godt forhold til fansen. Slike folk er det flott å ha i stallen. Han er som Eboue, bare med talent.

 

Slemt mot Eboué der syntes jeg Le Prof :p

 

Klarer Frimpong å få hodet ned og driter i imaget sitt som "hardman" og promoteringen av "dench" så kan han bli veldig god. Setter dog Coquelin langt over Frimpong når det gjelder talent.

Lenke til kommentar

Elsker Eboue, men han var dessverre langt i fra god nok i de siste sesongene sine til å få så mye spilletid som han gjorde.

 

Der er jeg enig. Han tok seg opp noe forbanna mye etter buingen, men dessverre holdt det bare i underkant av en sesong og siden andre halvdel av 09/10 sesongen var han tilbake med underpresteringen sin.

 

Dog som du sier: Elskbar fyr.

Lenke til kommentar

Bra omgang på Molineux. Engasjerende kamp med høy temperatur. Chelsea har skapt ganske lite, og det lukter uavgjort lang vei. Frimpong har hatt en ok omgang. Han så litt nervøs ut i starten, og bommet på noen enkle pasninger, men han har tatt seg opp og blitt langt mer pasningssikker. Overgangen fra possessionspillet til Arsenal til den defensive spillestilen til Wolves er enorm, så han trenger nok litt tid før vi ser ham fra sin beste side, men han har vist lovende takter så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...