Jørgen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg henger meg på som nummer tre. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 4. Gleder meg til å se han første gang tilbake. Satser på at han bidrar med litt magi. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Frimpong starter mot Chelski, folkens! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Frimpong starter mot Chelski, folkens! Akkurat som jeg håpte på! Tror lånet hos Wolves kan bli ufattelig godt for han. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Frimpong starter mot Chelski, folkens! Somebody's gonna get Frimponged. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kleineste og mest stormannsgale typen i PL. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 På hvilken måte er han stormannsgal? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kleineste og mest stormannsgale typen i PL. Burde jo være favoritten din utifra nicket og avataren i så fall. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 På hvilken måte er han stormannsgal? Det at han har gjort om navnet sitt til et verb for eksempel. Hvem er han? En juniorspiller som ikke har oppnådd en dritt, ikke har jeg hørt eller lest om han noen andre steder enn på Arsenal-sider, så han er vel ikke så alt for høyt anerkjent? Hmm, det var egentlig litt jantete av meg, så legger saken død. 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Djizez, det er jo ikke han som gjorde det om til et verb. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Mener å ha sett at han bruker det ihvertfall. Men, lar det ligge. Får vel nesten se Chelsea-Wolves nå da, for å se om denne guttungen er noe tess. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, han har vel brukt det selv i ettertid. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Han bruker det på twitter fordi fansen digger det. Han er en herlig type som har et godt forhold til fansen. Slike folk er det flott å ha i stallen. Han er som Eboue, bare med talent. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 I tillegg er han nærmest oppvokst i klubben og det virker som han har et like tett fanforhold til den som oss andre. Eboué ble dessverre svakere med tiden, han gjorde en rimelig god jobb året vi kom til CL-finalen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Han bruker det på twitter fordi fansen digger det. Han er en herlig type som har et godt forhold til fansen. Slike folk er det flott å ha i stallen. Han er som Eboue, bare med talent. Slemt mot Eboué der syntes jeg Le Prof Klarer Frimpong å få hodet ned og driter i imaget sitt som "hardman" og promoteringen av "dench" så kan han bli veldig god. Setter dog Coquelin langt over Frimpong når det gjelder talent. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Elsker Eboue, men han var dessverre langt i fra god nok i de siste sesongene sine til å få så mye spilletid som han gjorde. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Elsker Eboue, men han var dessverre langt i fra god nok i de siste sesongene sine til å få så mye spilletid som han gjorde. Der er jeg enig. Han tok seg opp noe forbanna mye etter buingen, men dessverre holdt det bare i underkant av en sesong og siden andre halvdel av 09/10 sesongen var han tilbake med underpresteringen sin. Dog som du sier: Elskbar fyr. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bra omgang på Molineux. Engasjerende kamp med høy temperatur. Chelsea har skapt ganske lite, og det lukter uavgjort lang vei. Frimpong har hatt en ok omgang. Han så litt nervøs ut i starten, og bommet på noen enkle pasninger, men han har tatt seg opp og blitt langt mer pasningssikker. Overgangen fra possessionspillet til Arsenal til den defensive spillestilen til Wolves er enorm, så han trenger nok litt tid før vi ser ham fra sin beste side, men han har vist lovende takter så langt. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Glad vi ikke har tullingen Barton på laget jeg. Idag viste han litt mer fra sin aller beste side. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå