Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marginer og alt det der pisset, I know. Har tross alt hørt ordet siden 03-04 nå. Problemet ligger bare i at pundits ofte skryter av feks Chelsea om de vinner stygt, fordi de har den mentaliteten inne, men når Arsenal vinner stygt er det basert på flaks og en forferdelig forestilling. (Noe forøvrig kampen idag var)

Lenke til kommentar

1. Manchester City 44

2. Manchester Utd 42

3. Tottenham 35

4. Chelsea 33

5. Arsenal 32

6. Liverpool 30

 

Med kveldens uavgjort på brua er dette tabellsituasjonen. Hvor ser dere for dere at vi ender opp i mai? Personlig ser jeg en fjerdeplass som svært sannsynlig, noe mer er å være vel optimistisk, noe mindre hadde vært en katastrofe.

 

Tottenham er Tottenham, de er fremdeles ikke gode nok til å komme over oss på tabellen. Adebayors hot streak er over, jeg blir ikke overrasket om Spurs-fansen vil ha han solgt etter en uinspirert vårsesong med måltørke. Liverpool består av 11 halvgode fotballspillere som ikke har kommet seg inn i topp 4 på en stund. Jeg var ikke skremt før sesongen og jeg er ikke skremt nå.

 

De tre andre lagene er bedre fotballag enn oss og med forspranget de har skaffet seg, bør ende før oss på tabellen.

 

Finner ikke noen bookmakere som gir odds på Arsenal på 4.plass, kanskje fordi de også ser hvor innlysende det utfallet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...