Stefan_B Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Minn meg på, hvilken Gerrard-albue er det du snakker om? Niko formulerte det fint. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da er vi på toppen av formtabellen! http://stats.football365.com/dom/ENG/PR/oform.html Hvem hadde trodd det? Jeg har også tro på at vi klarer å slå City neste uke. Minner meg om Rocky IV, der Drago får seg en smell og treneren sier "You see!? He's not a machine". Alle kan slås. Vi har kanskje det beste forsvaret/keeper i PL akkurat nå, selv med 4 backer ute. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Chelsea er i førersete til 3 plassen og det skjer ikke at spurs havner over oss. De er rett og slett for små. Tiny tiny tots. Skal GANSKE mye til. Spurs må tape 4 kamper på rad og vi må vinne 4 på rad. Dette skjer ikke. Spurslaget pdd er et meget solid lag. Hva i alle dager er det du prater om? Tottene er jo bare to (potensielt fem) poeng foran oss. Har en god følelse foran kampen på søndag nå. City mangler både Kolarov og Clichy, og Walcott herjer omtrent alltid i toppkamper. Tenk så deilig det hadde vært å slå City på Etihad! Hvordan skal man stoppe Balotelli og Aguero med Djourou og Mertesacker i forsvar? Hvorfor nevner du ikke Vermaelen og Koscielny - to av de beste forsvarsspillerne i ligaen for øyeblikket? Mertesacker har for øvrig vært god de siste kampene, og Djourou er heller ikke helt krise. Dessuten har vi en knallgod sisteskanse. Song og Arteta er også i stand til å gjøre en meget god defensiv jobb. Så feil på tabellen trodde spurs var mer over oss. Derfor jeg endret innlegget mitt. Nevner ikke Vermaelen og Kos fordi de ikk er vårt svakeste ledd. Det er DJ på høyreback og potensielt en treg Mertesacker som er det. Mot City sin attack force tror jeg vi får problemer. Men vi slo Chelsea på brua, så alt kan skje. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nevner ikke Vermaelen og Kos fordi de ikk er vårt svakeste ledd. Det er et skittent knep å utelate informasjon for å få frem et poeng. Om du hadde vært litt mer nyansert, hadde jeg nok ikke vært så ofte uenig med deg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nevner ikke Vermaelen og Kos fordi de ikk er vårt svakeste ledd. Det er et skittent knep å utelate informasjon for å få frem et poeng. Om du hadde vært litt mer nyansert, hadde jeg nok ikke vært så ofte uenig med deg. Nei, jeg utelot ikke informasjon for å få frem et poeng. Det er irrelevant å nevne Kos + Verm i denne sammenhengen, fordi det ikke der vi kommer til å få problemer (antagelig), men på høyresiden der Djourou og Mertesacker befinner seg. Disse to, pluss at midtbanen har en god dag, er nøkkelen til kampen mot City. Blir vi dominert på midtbanen er det game over, og det er også game over om Silva får herje. I tillegg til dette må Aguero og Balotelli, to av ligaens aller beste offensive spillere, stoppes. Sier seg selv at det blir vanskelig når i ikke kan stille med vår sterkeste forsvarsrekke, men 3. valg på stopperplass og 3. valg på høyreback. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nevner ikke Vermaelen og Kos fordi de ikk er vårt svakeste ledd. Det er et skittent knep å utelate informasjon for å få frem et poeng. Om du hadde vært litt mer nyansert, hadde jeg nok ikke vært så ofte uenig med deg. Nei, jeg utelot ikke informasjon for å få frem et poeng. Det er irrelevant å nevne Kos + Verm i denne sammenhengen, fordi det ikke der vi kommer til å få problemer (antagelig), men på høyresiden der Djourou og Mertesacker befinner seg. Disse to, pluss at midtbanen har en god dag, er nøkkelen til kampen mot City. Blir vi dominert på midtbanen er det game over, og det er også game over om Silva får herje. I tillegg til dette må Aguero og Balotelli, to av ligaens aller beste offensive spillere, stoppes. Sier seg selv at det blir vanskelig når i ikke kan stille med vår sterkeste forsvarsrekke, men 3. valg på stopperplass og 3. valg på høyreback. Jeg mener at det er relevant, for de nevnte spillernes kvaliteter vil i stor grad kunne veie opp for potensielle svakheter hos de du nevnte i utgangspunktet. Jeg er ikke helt uenig med deg, men jeg mener at Djorou ikke nødvendigvis er så svak defensivt om dagen. Det er den offensive rollen til Sagna han ikke er i nærheten av å fylle. Mertesacker er heller ikke så dårlig - snarere tvert i mot. Dette i tillegg til at Verm og Kos er brutale, taler saken om at forsvaret vårt faktisk er ganske godt. Husk også at venstresiden til City er noe svekket. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Yaya sparka vel til Mata idag uten at dommeren så det? Kan jo hende(usannsynlig som det er at vi får noen tjenester av FA) at han får den suspensjonen han fortjener. Tror fort City kan slite litt om de må stille med Barry sentralt. Jeg har sansen for Barry. Ja, city blir eventuelt svekket av Yaya's fravær, men synes faktisk Barry gjør mye bra i City. En undervurdet spiller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tidenes feigeste og mest unødvendige knockout bakfra på Michael Brown? Karma http://www.youtube.com/watch?v=UNugWnNjwwg 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Misforstå meg rett: Er det noen som fortjener en albue i bakhuet, så er det Michael Brown. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 But two wrongs doesn't make a right.. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Men det er akkurat det, jeg tror det ikke var unødvendig. Kan banne på at Michael Brown har drevet med masser av skitne triks og brukt ufine midler tidligere i kampen. Man kan huske Annan-saken her i Norge, men det er tydeligvis vanlig med slikt ute i Europa. Fotballspillere gjør sykt mange ting skjult, som ikke blir fanget opp av kameraer, men som likevel er sykt utspekulert og ekkelt. Dessverre havner disse tullingene i skyggen av fjolsene som gjør det åpenbart, med å filme og klage åpenlyst. Uansett hvor lite jeg liker Gerrard, så kan jeg ikke annet enn å forstå den manøveren der. Det at FA ikke straffet det derimot, er en helt annen sak. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det at FA ikke straffet det derimot, er en helt annen sak. Det du snakker om, er en helt annen sak. Jeg poengterte bare det Stefan snakket om. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Vi er egentlig enige niko. Jeg sa aldri at du ikke snakket om den saken heller. Det eneste jeg sier imot, er at det var unødvendig. Han kan ha hatt flere gode grunner til å være irritert på Brown. Måten han løste det på var kanskje ikke den beste, men nå slapp han jo unna da. Endret 13. desember 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Back on topic! 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor kaller noen AFC fans Per for BFG? Hva står det for? Big Fat German? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Big fucking German. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Oh well. Close enough... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor kaller noen AFC fans Per for BFG? Hva står det for? Big Fat German? Big fucking german, ja. Inspirert av big friendly giant fra Roald Dahls barnebok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ryktene sier at ManC snapper van Persie som Bosman-spiller. Det hadde vært så ufattelig mongo om det stemmer... Hvor ser du de ryktene? Hørt. På byn. Av folk som henger med journalister. Høres lite sannsynlig ut, vel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå