Vestaa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Fyren har fått plenty med sjanser denne sesongen (involvert i 18 - atten - kamper), men har stort sett vært like crap hver jævla gang. Pdd. står han med 2 mål og 1 assist der det ene målet var tap-in etter en keepertabbe og de andre var i mikke mus-cupen. At man skal se på prestasjoner 2 sesonger tilbake blir for dumt. Blir heller ikke bedre når han går rundt og lusker på banen, ofte er ute av posisjon, og ikke klarer å treffe på en enkel støttepasning. Gi heller sjansen til noen som ikke har fått nok tid til å bevise hvor god de er og som faktisk legger inn en innsats som er Arsenal-drakta verdig, eller spill han bak RvP som Payung sier. Endret 12. desember 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Som Chamakh som dere slakter hver gang han får sjangsen? Innsatsviljen hans er det da ingenting å utsette på? Dette er forøvrig gull: http://www.telegraph.co.uk/sport/olympics/8951290/Sir-Chris-Hoy-receives-Twitter-abuse-from-Tottenham-fans-raging-against-referee-Chris-Foy-after-Stoke-loss.html Endret 12. desember 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvor mye penger tapte du nå, Benbjo? 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Han hadde tapt 100 til meg hvis han hadde godtatt mine odds. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvor mye penger tapte du nå, Benbjo? Noen lapper dessverre. Dette var tap-tap for min del. Chelsea er i førersetet til 4. plassen og jeg tapte cash Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Chelsea er i førersete til 3 plassen og det skjer ikke at spurs havner over oss. De er rett og slett for små. Tiny tiny tots. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har en god følelse foran kampen på søndag nå. City mangler både Kolarov og Clichy, og Walcott herjer omtrent alltid i toppkamper. Tenk så deilig det hadde vært å slå City på Etihad! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Chelsea er i førersete til 3 plassen og det skjer ikke at spurs havner over oss. De er rett og slett for små. Tiny tiny tots. Skal GANSKE mye til tror jeg. Spurs har blitt et veldig solid lag. Bale og Modric er enormt viktige og bedre enn det vi har på tilsvarende plasser. Har en god følelse foran kampen på søndag nå. City mangler både Kolarov og Clichy, og Walcott herjer omtrent alltid i toppkamper. Tenk så deilig det hadde vært å slå City på Etihad! Hvordan skal man stoppe Balotelli og Aguero med Djourou og Mertesacker i forsvar? Bare for å gjøre det litt mer klart hva jeg mener. Det er ikke det defensive som er styrken til City. Der er de egentlig ganske middels. Det er det at midtbanen + offensive styrken stort sett dominerer kamper og slipper ikke motstanderen til. Dette er noe City stort sett kan takke Yaya Toure for. Endret 12. desember 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Chelsea er i førersete til 3 plassen og det skjer ikke at spurs havner over oss. De er rett og slett for små. Tiny tiny tots. Skal GANSKE mye til. Spurs må tape 4 kamper på rad og vi må vinne 4 på rad. Dette skjer ikke. Spurslaget pdd er et meget solid lag. Hva i alle dager er det du prater om? Tottene er jo bare to (potensielt fem) poeng foran oss. Har en god følelse foran kampen på søndag nå. City mangler både Kolarov og Clichy, og Walcott herjer omtrent alltid i toppkamper. Tenk så deilig det hadde vært å slå City på Etihad! Hvordan skal man stoppe Balotelli og Aguero med Djourou og Mertesacker i forsvar? Hvorfor nevner du ikke Vermaelen og Koscielny - to av de beste forsvarsspillerne i ligaen for øyeblikket? Mertesacker har for øvrig vært god de siste kampene, og Djourou er heller ikke helt krise. Dessuten har vi en knallgod sisteskanse. Song og Arteta er også i stand til å gjøre en meget god defensiv jobb. Endret 12. desember 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forsvaret vårt blir ikke bedre enn det svakeste leddet. Og det er utvilsomt Djourou og Mertesacker.Mangelen på hastighet hos Mertesacker er det som skremmer meg mest mot søndagen. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kommer til å bli tøft, men er ganske sikker på at Koscielny får i oppgave å ta seg av Aguero og Song må levere en knallkamp for å stoppe Silva. Arteta og Ramsey må ta seg av Toure. Får vi til det kan det bli en bra kamp. Jeg må likevel innrømme at jeg deler Benbjo's syn på kampen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dette er noe City stort sett kan takke Yaya Toure for. Utrolig synd han ikke fikk de gule han fortjente i dag. Kompany lå også hårfint på grensen til å få sitt andre gule. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Husk at Fabianski, Djourou, Squillaci, Koscielny, Miquel klarte seg meget bra mot Nasri, Johnson, Dzeko og Agüero. Tror absolutt at vi har en god sjanse til å ta poeng på søndag. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Joda, men jeg tror de gikk inn med en litt annen innstilling i den kampen enn hva de kommer gjøre til søndag. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hehe, den forpulte horespilleren Nasri satt på benken! Deilig. Vi er 6p bak City hvis vi vinner på søndag gutta!! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Yaya sparka vel til Mata idag uten at dommeren så det? Kan jo hende(usannsynlig som det er at vi får noen tjenester av FA) at han får den suspensjonen han fortjener. Tror fort City kan slite litt om de må stille med Barry sentralt. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det skjer aldri BTony, når City viser milliardene på bordet deres, står de igjen med et bredt smilebånd 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Yaya sparka vel til Mata idag uten at dommeren så det? Kan jo hende(usannsynlig som det er at vi får noen tjenester av FA) at han får den suspensjonen han fortjener. Tror fort City kan slite litt om de må stille med Barry sentralt. Han ga også Mata en kilevink som dommeren tydeligvis ikke kan ha sett da han unngikk gult/rødt, men det er typisk FA å la dette gå. Husker jo albuene til Rooney og Gerrard som var så klar som dagslys og allikevel unngikk de straff. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Minn meg på, hvilken Gerrard-albue er det du snakker om? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tidenes feigeste og mest unødvendige knockout bakfra på Michael Brown? 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå