Vestaa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Det trodde jeg også før denne sesongen, men det har vist seg at Arshavin er enda dårligere enn forrige sesong, og er mer ødeleggende enn oppbyggende hva angår vårt offensive spill. I tillegg har han en fantastisk unik holdning og arbeidsmoral. Fyren burde aldri få ta på seg drakta igjen. Bønna kan spille ving, ja, men da blir det mye mindre direkte og gjennombruddshissig på venstresida. Vi trenger vel ny venstreback også nå siden Santos er ute i 3+ måneder og Gibbs er evig kjeks. Endret 12. desember 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi trenger en ving, uansett hva som skjer. Med full stall trenger vi fortsatt en ving. Arshavin er det bare å bli kvitt så fort som mulig, for han er rett og slett elendig. Vi har med andre ord ingen som kan komme inn på vingplass og gjøre en god jobb. Chamberlain har potensial, men det er som å tro på julenissen at han skal kunne levere to kamper i uken, uke etter uke. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ta det rolig gutter, det ordner seg. Arshavin er en rå spiller. Han fikser saken! Gibbs kommer snart tilbake, og holder seg skadefri, skal dere se Hahaha, nei. Arshavin har ikke prestert som forventet over tid siden første halve sesongen i Arsenal, og jeg begynner å bli voldsomt lei av å se han på banen eller benken. Det var et godt kjøp, og var definitivt en av faktorene til at det ble CL sesongen etter, men det er over. Arshavin er ikke lenger en spiller som fortjener å ikle seg den røde og hvite drakta. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser også ut som om Arshavin har gitt opp selv. Virker helt motløs, null motivasjon. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er vanskelig å prestere når du får 10 minutter annenhver uke. Jeg sier det igjen, slapp av. Med litt spilletid så skal dere få se. Dere er misfornøyde med et lag som er meget godt - husk at både Wilshere (og Gibbs - han kan fort spille i 7-8 uker før han blir skadet igjen) er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arshavin har jo bare blitt verre og verre for hver eneste måned. Han var rett og slett dårlig i hele fjor og drit elendig så langt i år. At en formsvikt skal være så lenge skal ikke gå an i en så stor klubb som Arsenal. Han begynner forøvrig å dra på årene og det er like greit å bli kvitt han først som sist. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror ikke vi får se Wilshere før Mars. Han har vært ute lenge og må trenes opp. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Enig der Benbjo. Jeg regner ikke skikkelig med Wilshere før neste sesong. Gjør han en kjempeinnsats på slutten av denne sesongen er det bare en bonus. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arshavin fikser saken? Hahaha, få han bort på free transfer til Anzhi i januar! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg lover dere i snitt to mål eller assists pr. 225 fullførte minutter av Arshavin, i tiden Gervinho er ute. Noen som vedder i mot? Endret 12. desember 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja, null problem. Et mål/assist per 90 spilte minutter eller bedre gir deg 200 kroner om du går med på 1-1. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg skrev feil, endra det til 225. Gidder ikke penger, men heller noe på dette forumet. En avatar eller noe. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har troen på at Arshavin med spilletid og i riktig posisjon kan ta seg opp betraktelig, men da står vi fortsatt igjen med et problem på kantene mtp. at Arshavin suger noe jævlig der ute. Götze inn i januar samt en venstreback. Hvertfall sistnevnte burde skje mtp. at alt annet ville vært tåpelig og ditto med hvis vi ikke får inn en spiller som kan bekle kantene. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 http://arseblog.com/2011/12/so-paddy-got-up-now-available-to-purchase/ Da har jeg bestilt So Paddy Got Up i førjulsgave til meg selv, det ble for fristende til å avstå fra da den går under 200 kronersgrensen. Samme her! Den "årlige" drakta jeg kjøper rundt jul må vente til bursdagen min før jeg bestiller, denne boka kom først Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arshavin er jo ikke en dårlig spiller. Jeg har fortsatt målet hans hjemme mot Barca i vår friskt i minne. Tror problemet er at han mangler spilletid, selvtillit og at han ikke får spille der han er god. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arshavin er jo ikke en dårlig spiller. Jeg har fortsatt målet hans hjemme mot Barca i vår friskt i minne. Tror problemet er at han mangler spilletid, selvtillit og at han ikke får spille der han er god. Jepp. Tror at hvis Arshavin hadde blitt prioritert tidligere i sesongen fremfor Ramsey (som fortsatt kun bare burde få innhopp støtt og stadig) i den offensive midtbanerollen så hadde han nok fremstått meget annerledes pdd. Har friskt i minne hvordan han nærmest lyste opp når han fikk spille der mot Bolton i Carling Cupen før han virket nedbrutt igjen i neste kamp når han spilte på kanten og fikk til absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 http://arseblog.com/2011/12/so-paddy-got-up-now-available-to-purchase/ Da har jeg bestilt So Paddy Got Up i førjulsgave til meg selv, det ble for fristende til å avstå fra da den går under 200 kronersgrensen. Samme her! Den "årlige" drakta jeg kjøper rundt jul må vente til bursdagen min før jeg bestiller, denne boka kom først Jammen godt vi var raske, ser ut til at det er tomt allerede. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Haha, se det ja! Er nesten slik at jeg håper han ikke selger flere av denne utgaven slik at vi har noe ganske så unikt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det trodde jeg også før denne sesongen, men det har vist seg at Arshavin er enda dårligere enn forrige sesong, og er mer ødeleggende enn oppbyggende hva angår vårt offensive spill. I tillegg har han en fantastisk unik holdning og arbeidsmoral. Fyren burde aldri få ta på seg drakta igjen. Bønna kan spille ving, ja, men da blir det mye mindre direkte og gjennombruddshissig på venstresida. En mann som nærmest aleine har reddet en CL plass for oss skal så klart få lov til å ta på seg drakten igjen. Man for the moment. Scorer mye viktige mål og viktige assist. Desverre er han på nedgående kurve, men forsatt klarer han å levere assister og mål. Tror Urmaker kan ha rett med det han sier. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skal Arshavin ha noen sjanse om å komme tilbake til sitt nivå tror jeg han må få lov å spille i midten, slik som mange påpeker. Er planen å bruke han som ving blir ting bare verre og verre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå