archongamer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nei nå er vi endelig kvitt dansken, så jeg håper det forblir slik. Skal ikke lete lenge etter en spiss med samme eller bedre målteft, og som samtidig har en personlighet som det går ann å like.. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 På denne tiden i fjor var vi, ihvertfall i manges øyne, tittelutfordrere. I dag mener enkelte at vi fortsatt er i krise, og at vi har for tynn stall til å klare fjerdeplassen. http://sportingattitude.com/2010/12/14/premier-league-points-table-as-on-december-13/ Tabellen på denne tiden i fjor. 2 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forstår ikke at noen kan si vi er i krise. Vi ligger bak ene og alene på grunn av starten. Kan være enig i at vi ikke har den bredden og tryggheten i stallen som vi helst burde ha, men slik har det desverre vært alle de siste åra. Kvalifiserer ikke til noen krise, imo. Godt poeng med den tabellen, Urmaker. Noen ganger er et lag dårlig, andre ganger er det noen av motstanderne som rett og slett er bedre enn de andre. Forskjellen på disse kan dog diskuteres. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 [/url] Got to love Spurs. Every year they do well until Christmas, then do nothing for the next eight months. Bit like Santa. 4 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Gleder meg til Bendtner kommer tilbake, dansker med selvtilliten i orden er bare herlig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har dere sett saken i dagbladet i dag angående Bendtner? Han hadde ikke penger til pizza han bestilte så han tigget penger av andre gjester. Hysterisk. Så kommer han med den klassiske "Vet dere ikke hvem jeg er? Jeg kan kjøpe hele pizzeriaen". For en mann! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Latterlig. Jeg har ingenting til overs for den fyren... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blir ikke mer interessert i at han skal hentes tilbake av slik oppførsel. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Herre min hatt. Hva har skjedd med Bendtner? I Arsenal var han en lovende spiller med litt for stor selvtillit, men nå begynner han å fremstå mer og mer som en idiot. Skuffende oppførsel av en mann jeg alltid har forsvart. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har alltid digget Bendtner, men synes det var riktig av oss å prioritere Chamakh i fjor når RvP var skadet. Nå liker jeg rett og slett ikke dansken lengre, og viss både han og Chamakh forsvinner sliter vi. Hvem skal vi hente da? Det holder vel ikke å kalle Vela tilbake fra lån.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvordan kan vi slite om de to forsvinner? De scorer jo ikke mål uansett, så ser det ene og alene som positivt om de går og frigjør litt penger. Bruk så pengene på en spiss som faktisk vet hvor målet står og som ikke trenger 15 sjanser før de scorer på åpenbare målsjanser. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Rart at ingen nevner Park når man snakker om spissene våre... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror ikke Park er å regne med. Jeg ser det som ganske sannsynlig at han ble hentet på grunn av inntjeningspotensialet i Asia. Han skal jo i militæret i 2013 og kostet nesten ingenting. Husker Man U gjorde det samme for noen år tilbake med Dong. Spilte knapt en kamp, United tjente flask på draktsalg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forskjellen i dette tilfellet er jo at Park (av det jeg har sett på landslaget) er en habil fotballspiller. 4 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Angående Park: on pairing Anelka with Henry...<br style="font-family: Arial, Verdana, Tahoma, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; line-height: 14px; ">I read that Anelka has signed in Shanghai, so there is no need. The problem for us is we lose Chamakh in January, we lose Gervinho in January, and offensively we will be a bit short. However, we have Arshavin, we have [Oxlade]-Chamberlain, who has made great progress already, who can come in. If there is an opportunity there with somewhere why not? We have Park also, now his adaptation period is over, we will see much more from him in the second half of the season. Hentet fra: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-robin-delivered-something-special- 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Dersom Arshavin spiller i Gervinhos fravær kommer vi ikke blant topp 4, det kan jeg garantere. Vi MÅ ha inn minst en ny kvalitets-ving i januar. Dersom Theo blir skadet (som er høyst sannsynlig) er vi fucked. Shava er dritt og OC er for ung til å spille 2-3 kamper hver uke. Hodeløst av Wenger hvis han ikke gjør noe i januarvinduet. Kommer garantert et par skader på viktigere spillere i februar/mars. edit: http://www.youtube.com/watch?v=GXVbGk8XSQQ& Endret 12. desember 2011 av Vestaa 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) http://arseblog.com/2011/12/so-paddy-got-up-now-available-to-purchase/ Da har jeg bestilt So Paddy Got Up i førjulsgave til meg selv, det ble for fristende til å avstå fra da den går under 200 kronersgrensen. Endret 12. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dersom Arshavin spiller i Gervinhos fravær kommer vi ikke blant topp 4, det kan jeg garantere. Vi MÅ ha inn minst en ny kvalitets-ving i januar. Dersom Theo blir skadet (som er høyst sannsynlig) er vi fucked. Shava er dritt og OC er for ung til å spille 2-3 kamper hver uke. Hodeløst av Wenger hvis han ikke gjør noe i januarvinduet. Kommer garantert et par skader på viktigere spillere i februar/mars. edit: http://www.youtube.com/watch?v=GXVbGk8XSQQ& For å være ærlig så er jeg ikke så bekymret. Chamberlain og Arshavin fikser saken. Bønna kan vel spille ving også, kan han ikke? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arshavin fikser ikke saken. Overhodet ikke, og jeg er helt enig med Vestaa. Forøvrig må Santos opereres og klubben regner med at han er ute i tre måneder. Fy faen. Jeg sa det før kampen da jeg så lagoppstillingen og jeg sier det igjen. "Dette må gå galt." Jeg skjønner ikke hvordan tankeprosessen til Wenger fungerer av og til for det virker rett og slett som fyren er borte til tider. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ta det rolig gutter, det ordner seg. Arshavin er en rå spiller. Han fikser saken! Gibbs kommer snart tilbake, og holder seg skadefri, skal dere se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå