Terminat0r Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Noen som gidder å lage en kjapp kamptråd? Må prioritere fysikklesing. Hehe du brukte jo 2 min på å skrive det der+sjekke respons og jeg kan tenke meg det hadde tatt deg 4 min å lage kamptråd:-) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tror du virkelig han brukte 2 minutter på en så kort setning? 1 Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Les det jeg skrev på nytt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Til nå har jeg brukt maks 30 sekunder på disse to innleggene og sjekk av respons. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Noen som gidder å lage en kjapp kamptråd? Må prioritere fysikklesing. Hehe du brukte jo 2 min på å skrive det der+sjekke respons og jeg kan tenke meg det hadde tatt deg 4 min å lage kamptråd:-) Tror du jeg sitter foran PCen og spammer f5 konstant når jeg venter på svar? Idiot. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Enig i at tidsberegningen hans virker rar, men det hjelper ikke saken din å svare hele tiden 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har tatt meg pause nå frem til kampen er ferdig. Orker ikke mer partikkelfysikk på noen timer nå. Det er som regel jeg som lager kamptråder her når ingen andre gidder, men i dag måtte jeg prioritere skolen. Kunne selvsagt laget en kamptråd nå, men jeg tenkte at de fleste ville ha kamptråden oppe litt tidligere slik at vi fikk mer tid til diskusjon. Her er forresten kamptråden til Payung. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Må bare elske Wojciech 3 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Akkurat tilbake frå kampen, og for ei verdig feiring det vart av 125-års jubileumet. God stemning før kampen då vi fekk eit gjensyn med fleire fantastiske spelarar. Henry vart intervjua før kampen, publikum svarte med å synge "sign him up!" for full hals, og det såg jammen ut som han ville det også. Ellers: nice, RvP. Btw, var på pub før kampen og såg Southampton - Blackpool. Keeperen til Soton gjorde ei kjempetabbe på eine målet til Blackpool, og heile puben braut ut i spontan Manuel Almunia-sang. Håper han var der. 7 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja gratulerer med dagen til Arsenal-fansen, og velkommen etter Hadde det ikke vært for dere så måtte vi vel funnet dere opp Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Arsenal Gentleman @ArsenalGent A lean Sun-Day for followers of Tottenham; for there is nothing in the shops of Stoke worth looting. 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Akkurat tilbake frå kampen, og for ei verdig feiring det vart av 125-års jubileumet. God stemning før kampen då vi fekk eit gjensyn med fleire fantastiske spelarar. Henry vart intervjua før kampen, publikum svarte med å synge "sign him up!" for full hals, og det såg jammen ut som han ville det også. Ellers: nice, RvP. Btw, var på pub før kampen og såg Southampton - Blackpool. Keeperen til Soton gjorde ei kjempetabbe på eine målet til Blackpool, og heile puben braut ut i spontan Manuel Almunia-sang. Håper han var der. Skulle egentlig på den kampen, men var noe som var fucket seg med Arsenal Norway membershipet mitt. Sinnsykt irriterendes, for London er den beste plassen på jord! Gunners og Friendship pubene er nydelig også. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Henry er visst ikke aktuell for oss likevel -> kilde er skysports.com Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Bring Bendtner back! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Bring Bendtner back! Ellers takk! Den ekle dansken fortjener ikke å dra på seg en Arsenal trøye igjen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kun delvis enig. Han var misfornøyd, men kan vi klandre han? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Han forventer å være førstevalg uanvhengig av om alle er friske, og han har tilsynelatende elendig innsats på trening. Jeg er lite interessert i at han skal hentes tilbake. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tror ikke han forventer å bli prioritert foran RvP, men han vil ha spilletid, noe som er helt naturlig for en spiller i hans alder. Hvor har du hørt at han har dårlig innsats på trening? Jeg har hørt det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Blitt nevnt en gang eller to på Team Mates at han var verst før han forlot klubben, og Nordtveit har sagt det samme. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Heller Bendtner enn Chamakh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå