Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er Sagna tilbake?

Brakk jo beinet så 6 uker legetid + noen måneder med opptrening. Tipper Feb/mars.

Sjekka det nå. Han brakk jo bare fibula. Det sto at han ville være ute i minst tre måneder. "Out of action", da regner jeg de mener trening også? Isåfall vil jeg tro februar er en sannsynlig måned for han å komme tilbake.

Lenke til kommentar

Huff så flaut :love: - finner jo ikke en mindre gangster fyr enn Henry (og det er godt ment)

edit: Ser forresten ikke at noen har nevnt det, men den statuetten av Henry ligner mistenkelig på dette bildet (som for øvrig er det aller verste jeg vet om) Forbanna fittefaen av en kukgod spiller :D

henry-celebrates-against-spurs.jpg

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Husker det var en diskusjon her inne for en god stund siden hvor noen mente at Henry ikke var en legende. For meg er han en av de aller største.

Djourou har forresten vist at han kan spille høyreback.

http://www.youtube.com/watch?v=BVBHEwyT4Sk

Koscielny må i hvert fall spille stopper, det er det ingen tvil om. Vi kan ikke bruke våre to klart beste stoppere som backer. Mertesacker-Djourou hadde aldri fungert som stopperpar.

Lenke til kommentar

Husker det var en diskusjon her inne for en god stund siden hvor noen mente at Henry ikke var en legende. For meg er han en av de aller største.

Djourou har forresten vist at han kan spille høyreback.

Koscielny må i hvert fall spille stopper, det er det ingen tvil om. Vi kan ikke bruke våre to klart beste stoppere som backer. Mertesacker-Djourou hadde aldri fungert som stopperpar.

Vet. Husker det var en her inne og på ArsenalNorway sitt forum. Aldri klart å skjønne at noen kan tro hjertet til Henry noen gang forlot Arsenal.

Joda, Djourou er duganes som høyreback. Dog foretrekker jeg heller Koscielny der med Miquel på venstre og Vermaelen sentralt :innocent:

Når det gjelder Mertesacker - Djourou som partnerskap så vet man aldri hva Wenger finner på :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...