Urmaker Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når er Sagna tilbake? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.flickr.com/photos/35115236@N03/6482508167 Faen jeg skulle vært der. Hadde gått ned på kne og slikka skoa til Titi. Den mannen elsker denne klubben. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når er Sagna tilbake? Brakk jo beinet så 6 uker legetid + noen måneder med opptrening. Tipper Feb/mars. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det verste av alt er at enkelte supportere der ute mener at Titi ikke er en Gooner. Bare for det der burde legenden selv bli signert livet ut for enhver jobb i Arsenal. Helvete heller som jeg elsker den mannen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når er Sagna tilbake? Brakk jo beinet så 6 uker legetid + noen måneder med opptrening. Tipper Feb/mars. Sjekka det nå. Han brakk jo bare fibula. Det sto at han ville være ute i minst tre måneder. "Out of action", da regner jeg de mener trening også? Isåfall vil jeg tro februar er en sannsynlig måned for han å komme tilbake. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IwRh3spIy1Y Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Huff så flaut - finner jo ikke en mindre gangster fyr enn Henry (og det er godt ment) edit: Ser forresten ikke at noen har nevnt det, men den statuetten av Henry ligner mistenkelig på dette bildet (som for øvrig er det aller verste jeg vet om) Forbanna fittefaen av en kukgod spiller Endret 9. desember 2011 av Solaar Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Haha. Det var akkurat det øyeblikket jeg tenkte med en gang jeg så statuen. Henry :love: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Husker det var en diskusjon her inne for en god stund siden hvor noen mente at Henry ikke var en legende. For meg er han en av de aller største. Djourou har forresten vist at han kan spille høyreback. http://www.youtube.com/watch?v=BVBHEwyT4Sk Koscielny må i hvert fall spille stopper, det er det ingen tvil om. Vi kan ikke bruke våre to klart beste stoppere som backer. Mertesacker-Djourou hadde aldri fungert som stopperpar. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Husker det var en diskusjon her inne for en god stund siden hvor noen mente at Henry ikke var en legende. For meg er han en av de aller største. Djourou har forresten vist at han kan spille høyreback. Koscielny må i hvert fall spille stopper, det er det ingen tvil om. Vi kan ikke bruke våre to klart beste stoppere som backer. Mertesacker-Djourou hadde aldri fungert som stopperpar. Vet. Husker det var en her inne og på ArsenalNorway sitt forum. Aldri klart å skjønne at noen kan tro hjertet til Henry noen gang forlot Arsenal. Joda, Djourou er duganes som høyreback. Dog foretrekker jeg heller Koscielny der med Miquel på venstre og Vermaelen sentralt Når det gjelder Mertesacker - Djourou som partnerskap så vet man aldri hva Wenger finner på Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tenk dere en skade på Vermaelen/Koscielny OG RvP... Daaaa gråter jeg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Heldigvis har vi et veldig greit kampprogram frem til januar (bare fem kamper totalt), og da har vi muligheten til å hente forsterkninger. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vi gjør det alt for godt for tiden til at vi kan håpe på så mye i januar, er jeg redd for. I såfall må det være avtaler som var godt på gang i sommer. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er på iPhone så får ikke sett videoen... Gleder meg til kamp nå!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Noen som gidder å lage en kjapp kamptråd? Må prioritere fysikklesing. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg kan prøve meg på en kjapp kamptråd for første gang Trenger en liten pause fra eksamenlesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå