Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer helt an på. Vi er avhengige av at Wenger kjøper en erstatter til Flamini, en venstrekant, en CB i tillegg til Nasri.

 

Toure klager visstnok om dagen fordi han ikke er kaptein og at han tjener mindre enn Gallas. På tide at Gallas flytter på seg og at en bedre spiller kommer inn!

Alberto Aquilani (AS Roma) er favoritt til å dekke Flamini's hull.

Lenke til kommentar

Du har rett, men han er ikke kant ihvertfall. Aquilani er den kreative ballfordeleren, tror ikke han kan fylle Flamini's hull nei. Roma pleier å spille som følger.

 

Totti

Vucini - Perrotta - Taddei

Aquilani - De Rossi

 

Skal sies at Aquilani ikke er den som blir mest brukt der, det er nemlig Pizzaro. Aquilani er ihvertfall ikke en klassespiller.

 

Vucinic*

Lenke til kommentar
Han er da mer offensiv enn defensiv? For å erstatte Flamini trengs det en arbeidshest/ryddegutt, ikke en kreativ spiller a la Cesc.

Hvorfor skal alle holde på denne "ideologien" om at man må ha en defensiv sentral-midtbane i tillegg til en offensiv?

Lenke til kommentar
Fordi det har fungert hittil? Skal egentlig sies at Flamini ikke var et anker, han ble mye opp han også, men jeg er fortsatt skeptisk til Aquilani ved siden av Cesc. Har på følelsen at de er ganske like i spillestilen.

Jeg angriper ikke deg. Men bare at alle skal være så opphengt i denne anker rollen. En rolle som i mine øyne hemmer laget offensivt om ikke man har ekstreme kvaliteter ellers.

Lenke til kommentar
Jeg angriper ikke deg. Men bare at alle skal være så opphengt i denne anker rollen. En rolle som i mine øyne hemmer laget offensivt om ikke man har ekstreme kvaliteter ellers.

Vet du ikke angrep meg. :] Og du har rett angående dette. Forskjellen på Flamini og Gilberto er ikke bare tempoet, det er også det at Flamini var mer innblandet offensivt og dermed ikke hemmet laget alt for mye. Er bare det at jeg er litt usikker på om Aquilani har gode nok defensive kvaliteter.

Lenke til kommentar

Samir Nasri har skrevet en 4-års kontrakt, og Gunners måtte "bare" punge ut 10£M. :(

Han skal skrive kontrakten før han reiser på landslagssamling med Frankrike.

 

Arsenal have clinched a deal for Olympique Marseille star Samir Nasri, it has been revealed.

 

L'Equipe says Nasri could sign a Gunners contract today before joining the France squad in Clairefontaine later this evening.

 

The Gunners have struck terms over a £10 million deal, with Nasri to put pen to paper on a four-year Gunners contract.

Lenke til kommentar

Godt å få inn en ny spiller. Håper dog ikke dette er ment som en erstatning til Hleb. Det ville være en liten katastrofe om han forlater oss nå. Gjør han det, frykter jeg Fabregas ønsker seg til Barca neste sesong.

 

Hopper ikke i taket før det står at signeringen er i boks på Arsenal.com, med tanke på Nasri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...