Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Off topic: Mad props til den som kan gjøre dette bildet om til 144x168. Bare å si ifra hvis jeg skal endre på noe (ramme, for eksempel). Endret 8. desember 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Perfekt den der. Mange takk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Null stress joggedress. Tør jeg spørre hva den skal brukes til? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Da bør du la professoren legge på en enkel ramme siden han tilbød det. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Et lite hint gutta, det er fortiden Morgan mottar mest hat for. Jeg har hørt at det vanker noen stygge historier. Care to tell? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ramme er oppskrytt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Avatar Aha. Syntes bare oppløsningen virket litt random. Hvordan håper dere at forsvarsrekken blir seende ut på lørdag, forresten? Selv synes jeg at vi bør gi en av ungguttene sjansen. Har hørt at Martin Angha kan spille venstreback. Her er alternativene, slik jeg ser det: Vermaelen - Koscielny - Mertesacker - Djourou Angha - Vermaelen - Mertesacker - Koscielny Vermaelen - Koscielny - Mertesacker - Yennaris Håper selv at vi velger alternativ 2. Martin er riktig nok bare 17 år, men vi trenger the Verminator i midtforsvaret. Endret 8. desember 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Avatar Aha. Syntes bare oppløsningen virket litt random. Hvordan håper dere at forsvarsrekken blir seende ut på lørdag, forresten? Selv synes jeg at vi bør gi en av ungguttene sjansen. Har hørt at Martin Angha kan spille venstreback. Her er alternativene, slik jeg ser det: Vermaelen - Koscielny - Mertesacker - Djourou Angha - Vermaelen - Mertesacker - Koscielny Vermaelen - Koscielny - Mertesacker - Djourou Håper selv at vi velger alternativ 2. Martin er riktig nok bare 17 år, men vi trenger the Verminator i midtforsvaret. hva er forskjellen på 1 og 3? Jeg foretrekker helt klart 1 og 3. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Oisann, skulle egentlig stå Yennaris på høyreback på det tredje alternativet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg foretrekker klart at vi beholder Vermaelen i midtforsvaret. Koscielny gjør det bedre på back en Djourou, som har en rimelig god formdupp for tiden. Angha eller Miquel på venstreback er mitt foretrukne alternativ, iallfall mot Everton. @Urmaker: "When he was sub editor of the Daily Mirror he ran a story about Arsenal fans involved in hooligan activity, with pictures of the men but it wasn't true and as a result alot of Arsenal fans got sacked from their jobs." Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 @Urmaker: "When he was sub editor of the Daily Mirror he ran a story about Arsenal fans involved in hooligan activity, with pictures of the men but it wasn't true and as a result alot of Arsenal fans got sacked from their jobs." What a cunt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Wenger vil nok gå for det trygge (og riktige), å velge det første alternativet. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bra liv i tråden nå, gutter! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hadde jeg vært manager så hadde valget vært enkelt når det kom til valg av forsvarsrekke i neste kamp. Da ville den sett slik ut: Koscielny - Mertesacker - Vermaelen - Miquel 2 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vil gjerne se Angha fra start på lørdag, hva passer vel bedre enn mot Everton på Emirates? 3-0. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere snakker om Everton som om det er lett match. Vil ikke si at det er det. Hvorfor mener dere det? 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Selvsagt ikke lett, men det er en kamp jeg forventer at Arsenal vinner. Orbinho Orbinho Arsenal have scored more goals against Everton than any team versus any opponent in Premier League history (79). Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen andre enn meg som har Vermaelen på fantasy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå