Benbjo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det står der helt øverst, 240 Tippet systemspill, du kan lese mer om det her. Jeg er på ingen måte en ekspert, snarere tvert imot . Men jeg kan sitte i timesvis å studere formtabeller, serietabeller, skadeliste osv hos de enkelte lagene når jeg plukker ut kamper. Det gir hvertfall en ekstra trygghetsfølelse. Vant 600 i helgen, og 400 i forrige uke, så det er ikke så store summer alltid, kan man si.. Ah, jeg som er blind Alle monner drar som man sier. Dessuten er det alltid gøy å vinne uavhengig av summen. Får registrere meg på en av disse bettingsidene og sette inn noen kroner som jeg kan leke med. Leste en gang en blogg der en fyr satte inn 500 og spilte utelukkende på 0.5 eller fler mål i en kamp. Ræva odds, ja, men det kan jo bygge seg opp. Finnes slike spill enda? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jepp Kan bli gode penger der, spesielt om du setter det i Arsenal kamper. Som kjent så ender sjeldent våre kamper 0-0 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er fornøyd så langt med Unibet, Benbjo, om du ønsker å registrere deg på em bettingside. Om du skulle vurdere å registrere deg der, kan jo jeg verve deg Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skal du åpne konto på bettingside så hold deg langt unna Unibet. Siden til Unibet går ned når du trenger det minst og de har generelt lite odds å spille på bortsett fra HUB. Unibet er på drittlista til veldig mange som spiller en god del på nett. Bet365 er nok den over all beste bettingsiden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Må si meg veldig godt fornøyd med Unibet jeg, god service og helt greie odds. Aldri opplevd at siden har vært nede når jeg har trengt det i hvertfall Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Noen som vil verve meg på Bet365? Endret 8. desember 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 @piersmorgan If you fancy some Champions League football Samir Nasri - you can come at sit with me at the Emirates? #MercenaryComeUppance 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Piersy skrev så sinnsykt mye morsomt på Twitter igår. Barnslig? Tja, mulig, men det var hysterisk morsomt i sekundene før og etter United (og City) røk ut! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Blir ikke han ofte kritisert av goonere? Nå mener jeg ikke bust-upen han hadde med Frimpong, men mener å ha hørt noe annet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Piers Morgan er en idiot. Har noen artige tweets til tider, men som regel har han ikke peiling på hva han prater om. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er iikke tilfeldig ast van Persie, Jack og Szczęsny elsker Piersy. Fyren er konge! Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Piers Morgan er en idiot. Har noen artige tweets til tider, men som regel har han ikke peiling på hva han prater om. Enig. Har ledd en del av greiene han har hatt med spesielt Barton og Owen, men til tider han seg ut så jævlig at det bare blir pinlig. Til tider virker det som om det er en førsteklassing som twittrer for han. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er iikke tilfeldig ast van Persie, Jack og Szczęsny elsker Piersy. Fyren er konge! Jepp. Skjønner ikke hva du prater om Prof. En fyr som bruker all sin tid på å terrorisere Rooney og Ferdinand på twitter er konge i min bok. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Det er iikke tilfeldig ast van Persie, Jack og Szczęsny elsker Piersy. Fyren er konge! Jepp. Skjønner ikke hva du prater om Prof. En fyr som bruker all sin tid på å terrorisere Rooney og Ferdinand på twitter er konge i min bok. Som sagt, noe av det han tweeter er artig, men som oftest blir jeg bare provosert. Spesielt når Arsenal er i motgang. Kommer ikke på noen konkrete eksempler i farta, men det er en grunn til at jeg gikk fra å digge ham til å unfollowe ham under "kriseperioden" vår. Endret 8. desember 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=V7Hdp8LSRFY Hypocrite. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=V7Hdp8LSRFY Hypocrite. Og hva skal denne videoen bevise? Piers digger Ricky. Hvem gjør vel ikke det? Skjønner ikke at folk tar seg nær av det Piers driver med. Det er trolling og slibrige kommentarer over fotball. Det samme som millioner på millioner av andre driver med på Facebook og twitter med andre ord. Men Piers blir hatet fordi han hvilke knapper han skal trykke på. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg digger når Piers river idioter som Ferdinand og Rooney i fillebiter, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Da tok jeg ikke ironien til Piers i så fall. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Off topic: Mad props til den som kan gjøre dette bildet om til 144x168. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Et lite hint gutta, det er fortiden Morgan mottar mest hat for. Endret 8. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå