Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, nå er Benbjo negativ til alt, så da klarer jeg ikke ta det seriøst. I følge Benbjo så er vi er rævva PL-lag, med rævva spillere og det skjer aldri noe positivt i klubben. Skjønner ikke hvorfor han følger med på fotball i utgangspunktet.

Jeg forstår virkelig ikke denne heksejakta enkelte har mot Benbjo, for det første så er han sammen med Le Prof den største bidragsyteren til kategorien og er en av de få som holder nivået over tabloid/vgd nivå(selv om vi egentlig er der allerede). Det er nærmest direkte latterlig, spesielt siden han er langt ifra så negativ som folk skal ha det til, mer realistisk enn noe annet. Personlig er jeg langt mer optimistisk enn han, men det skader meg ingenting å lese noe fra en person som har et litt annet syn enn meg. Fyren får jo faen ikke lov til å poste noe nesten uten at noen klager på han. Tragisk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Tja, nå er Benbjo negativ til alt, så da klarer jeg ikke ta det seriøst. I følge Benbjo så er vi er rævva PL-lag, med rævva spillere og det skjer aldri noe positivt i klubben. Skjønner ikke hvorfor han følger med på fotball i utgangspunktet.

Jeg forstår virkelig ikke denne heksejakta enkelte har mot Benbjo, for det første så er han sammen med Le Prof den største bidragsyteren til kategorien og er en av de få som holder nivået over tabloid/vgd nivå(selv om vi egentlig er der allerede). Det er nærmest direkte latterlig, spesielt siden han er langt ifra så negativ som folk skal ha det til, mer realistisk enn noe annet. Personlig er jeg langt mer optimistisk enn han, men det skader meg ingenting å lese noe fra en person som har et litt annet syn enn meg. Fyren får jo faen ikke lov til å poste noe nesten uten at noen klager på han. Tragisk.

 

Takk for dette =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk kan nok legge litt bånd på seg, ja. Men til deres forsvar så kan det nok bli litt mye andre veien også til tider. De få gangene i året Arsenal spiller mot United, så klarer jeg å ignorere de noen ganger patetiske forsøkene på å "fyre opp stemningen" som enkelte i den leiren kommer med, men som gooner er det ikke like artig å få servert dritt om laget jeg elsker fra en medsupporter. Vi er vel stort sett alle enige når laget underpresterer, men om folk tenker seg om hvordan deres egne poster virker på andre, så slipper vi litt av den dårlige stemningen som har vært i det siste.

 

Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så kan du holde det for deg selv imho. Enten det gjelder laget eller andre brukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da blir det Djourou eller Squid i midten mot Everton da. blir festlig.

 

Får krysse fingrene for at forsvarsrekka blir Koscielny - Mertesacker - Vermaelen - Miquel.

 

Den unge spanjolen er bedre enn den aldrende franskmannen og langt bedre egnet til en backrolle enn hva Djourou er.

 

Og det er temmelig essensielt at Vermaelen forblir på midtstopperplassen imo.

Lenke til kommentar

Tja, nå er Benbjo negativ til alt, så da klarer jeg ikke ta det seriøst. I følge Benbjo så er vi er rævva PL-lag, med rævva spillere og det skjer aldri noe positivt i klubben. Skjønner ikke hvorfor han følger med på fotball i utgangspunktet.

Jeg forstår virkelig ikke denne heksejakta enkelte har mot Benbjo, for det første så er han sammen med Le Prof den største bidragsyteren til kategorien og er en av de få som holder nivået over tabloid/vgd nivå(selv om vi egentlig er der allerede). Det er nærmest direkte latterlig, spesielt siden han er langt ifra så negativ som folk skal ha det til, mer realistisk enn noe annet. Personlig er jeg langt mer optimistisk enn han, men det skader meg ingenting å lese noe fra en person som har et litt annet syn enn meg. Fyren får jo faen ikke lov til å poste noe nesten uten at noen klager på han. Tragisk.

 

Takk for dette =)

Enig med big tone. Dessuten har benbjo et langt mer realistisk syn enn flertallet av de glad-optimistiske Arsenal-fansa her inne. Med god margin.

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

arsenalvision Mean Lean

I'm not going to talk badly of Nasri and Clichy. They wanted something new. Fair enough. Playing on Thursday night's is very new.

 

Har ingenting imot Clichy. Han hadde vært hos oss lenge og trengte antagelig ny beitemark. En pen sum fikk vi også mtp hva han kostet oss i utgangspunktet. Han har lenge vært middelmodig for oss. Dessverre grep ikke Wenger sjansen og kjøpte nok en middelmodighet. Gibbs hadde jeg lenge tro med, men han er like stor kjeks som Diaby. Og da snakker vi Mariekjeks (first price) av aller høyeste klasse. Santos er ok, men ikke mer. God offensivt dog ;)

 

Nasri derimot skjønner jeg ikke. Fotballspillere tjener i utgangspunktet fett. Fett+ kan kanskje gå i hodet på noen? Trofeer er sikkert fint også.

Lenke til kommentar

YES!! Jeg vant 5000,- på oddsen! + United OG CITY er ute av CL. Beste følelsen ever akkurat nå.

Hva var innsatsen?

240, systemspill.

 

City-Bayern (0-1) H

Dinamo Zagreb - Lyon (1-0) B

Ajax-Real Madrid (1-0) B

Villareal - Napoli (1-0) B

 

Var VELDIG klar på å bette på Basel også, men hadde en vannvittig godfølelse på denne bongen her. Turde rett og slett ikke satse på Basel. Hadde klikka for meg om denne bongen hadde gått inn, og United hadde vunnet. Så litt surt at jeg ikke tok den med, men det hadde jo strengt tatt ikke vært fornuftig :p En kompis av meg tok akkurat de samme kampene som meg, pluss at CSKA slo Inter borte. I tillegg vant han på Oddsbomben på Norsk Tipping, så han casha ut 16 700..

 

Edit: den korrekte summen jeg vant er 5594,-.

Endret av Torstein
Lenke til kommentar

YES!! Jeg vant 5000,- på oddsen! + United OG CITY er ute av CL. Beste følelsen ever akkurat nå.

Hva var innsatsen?

240, systemspill.

 

City-Bayern (0-1) H

Dinamo Zagreb - Lyon (1-0) B

Ajax-Real Madrid (1-0) B

Villareal - Napoli (1-0) B

 

Var VELDIG klar på å bette på Basel også, men hadde en vannvittig godfølelse på denne bongen her. Turde rett og slett ikke satse på Basel. Hadde klikka for meg om denne bongen hadde gått inn, og United hadde vunnet. Så litt surt at jeg ikke tok den med, men det hadde jo strengt tatt ikke vært fornuftig :p En kompis av meg tok akkurat de samme kampene som meg, pluss at CSKA slo Inter borte. I tillegg vant han på Oddsbomben på Norsk Tipping, så han casha ut 16 700..

 

YES!! Jeg vant 5000,- på oddsen! + United OG CITY er ute av CL. Beste følelsen ever akkurat nå.

Hva var innsatsen?

240, systemspill.

 

City-Bayern (0-1) H

Dinamo Zagreb - Lyon (1-0) B

Ajax-Real Madrid (1-0) B

Villareal - Napoli (1-0) B

 

Var VELDIG klar på å bette på Basel også, men hadde en vannvittig godfølelse på denne bongen her. Turde rett og slett ikke satse på Basel. Hadde klikka for meg om denne bongen hadde gått inn, og United hadde vunnet. Så litt surt at jeg ikke tok den med, men det hadde jo strengt tatt ikke vært fornuftig :p En kompis av meg tok akkurat de samme kampene som meg, pluss at CSKA slo Inter borte. I tillegg vant han på Oddsbomben på Norsk Tipping, så han casha ut 16 700..

 

Edit: den korrekte summen jeg vant er 5594,-.

 

wot? Må begynne å spille litt på fotball ser jeg. Har egentlig bare kjørt på med "12 rette" tidligere. Hva var innsatsen din? 100?

Lenke til kommentar

Det står der helt øverst, 240 :) Tippet systemspill, du kan lese mer om det her.

 

Jeg er på ingen måte en ekspert, snarere tvert imot :p. Men jeg kan sitte i timesvis å studere formtabeller, serietabeller, skadeliste osv hos de enkelte lagene når jeg plukker ut kamper. Det gir hvertfall en ekstra trygghetsfølelse. Vant 600 i helgen, og 400 i forrige uke, så det er ikke så store summer alltid, kan man si..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...