Urmaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tabellen slik den ser ut nå er ikke nødvendigvis et bilde over lagenes kvalitet. Arsenal er et topplag, og skal ikke sammenlignes med liverpool og newcastle. Tottenham har spilt veldig bra i år, men ta i betraktning at ingen av disse lagene spiller CL, og at fjorårets CL spill i kombinasjon med PL viste at de ikke er på nivå med Arsenal. Jeg er overbevist om at Arsenal klarer topp fire i år, til tross for den dårlige starten på sesongen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tabellen slik den ser ut nå er ikke nødvendigvis et bilde over lagenes kvalitet. Arsenal er et topplag, og skal ikke sammenlignes med liverpool og newcastle. Tottenham har spilt veldig bra i år, men ta i betraktning at ingen av disse lagene spiller CL, og at fjorårets CL spill i kombinasjon med PL viste at de ikke er på nivå med Arsenal. Jeg er overbevist om at Arsenal klarer topp fire i år, til tross for den dårlige starten på sesongen. Enig med dette, men frykter et scenario der vi hangler oss inn til fjerdeplass, spiller ingen finaler, og Wenger tar dette som en seier og går inn en ny sesong uten å styrke troppen. Hvis dette skjer blir vi stående på stedet hvil enda et år. Da kan vi like gjerne gå uten CL et år og Kroenke får kjenne det på pungen hva det betyr å gå uten alle de ekstra pengene. Helst skulle vi brukt store penger allerede nå i januar, men jeg har vanvittig liten tro på at den skalla lille kødden Gazidis får ut fingern, og Wenger er altfor sta. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg tror også vi tar topp4 i år, men jeg hadde ikke avskrevet resten av bunchen så lett som dere gjør. Tottenham er jo bare en formdup waiting to happen men det som er viktig er at de ikke får et for stort forsprang nå. Chelsea er faktisk det av lagene jeg frykter minst så lenge AVB sitter og de spiller med Luiz så kommer de til å tape mange poeng framover. Når det skal være sagt så er fremdeles sesongen ung, og vi leda faktisk ligaen 1. Mars ifjor og endte på 4'de, så jeg hadde ikke bekymra meg så jævla mye over Tottenham framover, det er ganske tight der oppe og jeg tror ikke de har det i seg til å holde ut noe lenge. Flyter på en sky atm, og en eller annen gang må de lande. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg tror også vi tar topp4 i år, men jeg hadde ikke avskrevet resten av bunchen så lett som dere gjør. Tottenham er jo bare en formdup waiting to happen men det som er viktig er at de ikke får et for stort forsprang nå. Chelsea er faktisk det av lagene jeg frykter minst så lenge AVB sitter og de spiller med Luiz så kommer de til å tape mange poeng framover. Når det skal være sagt så er fremdeles sesongen ung, og vi leda faktisk ligaen 1. Mars ifjor og endte på 4'de, så jeg hadde ikke bekymra meg så jævla mye over Tottenham framover, det er ganske tight der oppe og jeg tror ikke de har det i seg til å holde ut noe lenge. Flyter på en sky atm, og en eller annen gang må de lande. Så hvem er det du frykter? Liverpool? Newcastle? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Arsenal. Presterer vi som normalt burde vi klare det ganske greit, men om vi imploderer for andre gang denne sesongen så vil det bli vanskelig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan jo hende Arsenal ikke får den sedvanlige knekken på slutten av sesongen i år da, ettersom de allerede har "spilt seg ut av tittelkampen". Disclaimer: Selvsagt kan de i teorien fortsatt ta gull, men det er vel ikke særlig sannsynlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tror ikke at vi kommer til å sprekke på samme måte som vi har gjort de siste sesongene. Vi har mye mer rutine i troppen enn vi har fått før. Dessuten vil vi nok få en boost når Wilshere og Sagna returnerer. Tipper vi havner på fjerdeplass. Hvis vi får inn en eller to nye kvalitetsspillere i januar, tror jeg faktisk at vi kan klare tredje. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sprekken kommer når van Persie blir skadet 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor kommer vi ikke til å sprekke? Vi har sprukket hvert eneste år i 7-8 år nå. Ingen grunn til å tro at vi ikke skal sprekke. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor kommer vi ikke til å sprekke? Vi har sprukket hvert eneste år i 7-8 år nå. Ingen grunn til å tro at vi ikke skal sprekke. 08/09-sesongen endte vi sesongen sterkt og vi var på en lang rekke ligakamper uten tap etter hva jeg husker. Da hadde vi en grusom første halvdel av sesongen og vi jaktet på Tottenham for å få 4.plassen. Da skal det sies at vi kjøpte Arshavin, som var rødglødende og som hadde noe å bevise. Vi bestemmer på mange måter selv om vi har ambisjoner til å ta medalje denne sesongen med hva vi gjør i januarvinduet. Hvis Wenger sier at stallen er god nok så er det rimelig bingo hvorvidt vi kommer med i topp 4 eller ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor kommer vi ikke til å sprekke? Vi har sprukket hvert eneste år i 7-8 år nå. Ingen grunn til å tro at vi ikke skal sprekke. Oh God... 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Benbjo har forsåvidt rett, men jeg tror at vi tok den i begynnelsen av sesongen i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tja, nå er Benbjo negativ til alt, så da klarer jeg ikke ta det seriøst. I følge Benbjo så er vi er rævva PL-lag, med rævva spillere og det skjer aldri noe positivt i klubben. Skjønner ikke hvorfor han følger med på fotball i utgangspunktet. 4 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Personlig liker jeg at meningene er såpass forskjellige som de faktisk er på Diskusjon.no. Hadde vært kjedelig dersom alle hadde samme mening om alt. Verminator og Santos starter i dag. Hater at Wenger alltid vil være den snille gutten i klassen. Skulle ha sendt ut et reint B-lag i dag. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 "Kamptråd" Skrapte sammen noe i siste liten siden ingen andre gadd. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Personlig liker jeg at meningene er såpass forskjellige som de faktisk er på Diskusjon.no. Hadde vært kjedelig dersom alle hadde samme mening om alt. Verminator og Santos starter i dag. Hater at Wenger alltid vil være den snille gutten i klassen. Skulle ha sendt ut et reint B-lag i dag. Vel, vel. Det er faktisk snakk om €3M hvis vi vinner kampen i dag så jeg skjønner at Wenger kanskje vil prøve å skape en trygghet i laget ved å spille Vermaelen og Santos. Jeg tviler også på at det blir en fysisk krevende kamp for Santos og Vermaelen, men det hadde jo vært så forbanna typisk at en av de ble skadet i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tja, nå er Benbjo negativ til alt, så da klarer jeg ikke ta det seriøst. I følge Benbjo så er vi er rævva PL-lag, med rævva spillere og det skjer aldri noe positivt i klubben. Skjønner ikke hvorfor han følger med på fotball i utgangspunktet. Haha, dette er det dummeste jeg har lest og er rett og slett direkte løgn. Dere har det med å overdrive bare fordi jeg er pessimistisk. 8 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Personlig liker jeg at meningene er såpass forskjellige som de faktisk er på Diskusjon.no. Hadde vært kjedelig dersom alle hadde samme mening om alt. Verminator og Santos starter i dag. Hater at Wenger alltid vil være den snille gutten i klassen. Skulle ha sendt ut et reint B-lag i dag. Vel, vel. Det er faktisk snakk om €3M hvis vi vinner kampen i dag så jeg skjønner at Wenger kanskje vil prøve å skape en trygghet i laget ved å spille Vermaelen og Santos. Jeg tviler også på at det blir en fysisk krevende kamp for Santos og Vermaelen, men det hadde jo vært så forbanna typisk at en av de ble skadet i dag. Nei, det er det ikke. 1nil2thearsenal Michael Mcilvane Just to be clear you get £690k for a win and £345k for a draw in the group stage. Not what that cunt Myles Palmer said. #Arsenal Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Personlig liker jeg at meningene er såpass forskjellige som de faktisk er på Diskusjon.no. Hadde vært kjedelig dersom alle hadde samme mening om alt. Verminator og Santos starter i dag. Hater at Wenger alltid vil være den snille gutten i klassen. Skulle ha sendt ut et reint B-lag i dag. Vel, vel. Det er faktisk snakk om €3M hvis vi vinner kampen i dag så jeg skjønner at Wenger kanskje vil prøve å skape en trygghet i laget ved å spille Vermaelen og Santos. Jeg tviler også på at det blir en fysisk krevende kamp for Santos og Vermaelen, men det hadde jo vært så forbanna typisk at en av de ble skadet i dag. Nei, det er det ikke. 1nil2thearsenal Michael Mcilvane Just to be clear you get £690k for a win and £345k for a draw in the group stage. Not what that cunt Myles Palmer said. #Arsenal Da er det poengløst i så fall. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Alle som har spilt FM burde virkelig vite CL satsene. Trodde dette var almen kjendt. Seier i CL holder ca til en ukes lønning for XI'en vår. Så helt ubetydelig er det jo ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå